Kjell Skare

Bekkestualegene DA

Autorisasjon (1982)

Ingen på venteliste

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Kjell Skare er en av 115 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjell Skare

En dyktig lege

Han er faglig dyktig og har diagnostisert noe som andre leger ikke har klart. Han tar seg tid i en travel hverdag og gir bra tilbakemelding.

Dyktig og grundig

Hele familien har brukt han i mange år. Som ansatt i helsevesenet er jeg ute etter en lege som er dyktig faglig sett. Skare er en dyktig og grundig lege som følger opp pasientene godt. Veldig god erfaring da barna var små og senere i ungdomstiden. Godt humør har han også når man lærer han å kjenne.

Uengasjert, dårlig med mennesker

Lite imøtekommende og vennlig, uengasjert, spesielt dårlig i møte med barn og ungdom.

Faglig er han Ok.

Styr unna!

Jeg ønsket å bytte fastlege etter mange år pga flytting, og var litt skeptisk fra starten av da jeg så han var den eneste i Stabekk/Bekkestua området som hadde mye ledig på listen sin. Men jeg tok sjansen, noe jeg aldri skulle gjort. Maken til arrogant, nedlatende og avvisende holdning fra en lege har jeg aldri opplevd. Han avbrøt konstant og repeterte det samme idiotiske spørsmålet ørten ganger. Jeg fikk klar beskjed om at jeg var «frekk» som hadde fått en hastetime, og han var meget uvillig og vrang når jeg ba om henvisninger. Tydelig en type som ser på kvinner som «hysteriske» og «deprimerte», og ikke tar våre helseplager og sykdommer på alvor. Jeg har nå etter lang tid på venteliste fått ny fastlege, og har i mellomtiden betalt i dyre dommer privat, kun for å slippe denne legen!

Fornærmende pasienter

Jeg har vært pasienter av Dr. Kjell Skare og det jeg måtte gå gjennom var helt forferdelig han hører ikke på problemet, og han bryr seg ikke om pasientens helse. Jeg måtte være mer av legen som Dr. Kjell Skare. Hans hjelp var svært begrenset, og jeg følte at jeg hadde kastet bort tiden min til å se ham. Jeg betalte gode penger til en lege for å hjelpe meg, men tilsynelatende var jeg ikke verdt innsatsen.