Kjell Skare

Bekkestualegene DA Mann, 63 år

Autorisert1982
Ledige plasser 136 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Kjell Skare er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjell Skare

Ikke fornøyd - vil bytte fastlege

Ikke fornøyd med måten jeg ble mottatt på, måten han hørte etter på eller utføring av GU og andre tester. Virker lei jobben sin.

Flink allmennpraktiker

Hele familien får den hjelpen vi trenger hos denne flinke og tilgjengelige legen. Følger opp prøvesvar og melder tilbake. Pluss for mulighet for elektronisk timebestilling.

Usympatisk og ikke til stede

Første gang jeg har hatt time hos han.
Smilte ikke da jeg ble hentet selv om jeg gjorde det, jeg ventet på å bli tatt i hånden men det skjedde ikke så jeg tok han i hånden og det ble ganske awkward.

Legen nærmest dyttet meg ned fra benken for å dra ut mer papir da jeg hadde ligget på benken og ødelagt papiret. Det bråket såpass at det avbrøt samtalen vi hadde. Dette kunne han ha gjort etter timen istedenfor å avbryte samtalen. Han kunne også ha bedt meg om å gå ned istedenfor å grynte og "dytte" meg ned.

Følte at samtalen var veldig enveis. Jeg fikk ikke sagt det jeg ville. Legen virket overlegen og ikke interessert.

Konklusjonen var at det ikke var noe spesielt som var galt. Jeg måtte selv aktivt spørre hva jeg kan gjøre for å ikke ha mer vondt i beinet.
Da svarte han at jeg må trene mer. Uten å spesifisere hva jeg må trene eller råd videre. Føler at jeg ikke ble tatt seriøst.

Føler også at legen under hele seanser virket som om at han skyndet seg veldig, og uinteressert og overlegen.

Jeg bytter fastlege.

Trivelig og effektiv lege

Var på en undersøkelse hos Kjell Skare i dag for første gang, og hadde en veldig god opplevelse.
Vi småpratet og lo litt til å begynne med, og så var det rett på sak.
Kastet ikke bort noen tid, vi kom til en konklusjon og jeg reiste derfra noen spørsmål fattigere.

Jeg opplever Kjell Skare som en proff og kunnskapsrik lege med lang yrkeserfaring.

Anbefales!

Veldig misfornøyd og har byttet lege

Føler at legen er arrogant og nedlatende. Spør meg hva jeg vil han skal gjøre med problemet. Han er lege og bør vite evt hva som må gjøres og hvor det skal henvises. Man skal ikke behøve å fortelle legen det! Har alltid følt meg veldig utilpass etter konsultasjoner hos denne legen og anbefaler ingen å gå dit.