Kjell Skare

Bekkestualegene DA

1982

238 av 2000

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Kjell Skare er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjell Skare

Styr unna!

Jeg ønsket å bytte fastlege etter mange år pga flytting, og var litt skeptisk fra starten av da jeg så han var den eneste i Stabekk/Bekkestua området som hadde mye ledig på listen sin. Men jeg tok sjansen, noe jeg aldri skulle gjort. Maken til arrogant, nedlatende og avvisende holdning fra en lege har jeg aldri opplevd. Han avbrøt konstant og repeterte det samme idiotiske spørsmålet ørten ganger. Jeg fikk klar beskjed om at jeg var «frekk» som hadde fått en hastetime, og han var meget uvillig og vrang når jeg ba om henvisninger. Tydelig en type som ser på kvinner som «hysteriske» og «deprimerte», og ikke tar våre helseplager og sykdommer på alvor. Jeg har nå etter lang tid på venteliste fått ny fastlege, og har i mellomtiden betalt i dyre dommer privat, kun for å slippe denne legen!

Fornærmende pasienter

Jeg har vært pasienter av Dr. Kjell Skare og det jeg måtte gå gjennom var helt forferdelig han hører ikke på problemet, og han bryr seg ikke om pasientens helse. Jeg måtte være mer av legen som Dr. Kjell Skare. Hans hjelp var svært begrenset, og jeg følte at jeg hadde kastet bort tiden min til å se ham. Jeg betalte gode penger til en lege for å hjelpe meg, men tilsynelatende var jeg ikke verdt innsatsen.

Dårlig fastlege

Gjerne ungå han!!!

Virker ikke interessert i oppfølging og behandling. Han er ikke en fastlege som kan anbefales.
Legen som ikke er interessert for pasienten.

Byttet umiddelbart til en annen lege, ville ikke ha noe kontakt med en sånn lege.

Kunnskapsrik

Dr. Skare er en lege ettter min smak. Jeg har brukt ham som fastlege i mange år. Han er kanskje ikke den som småprater og smiler hele tiden, men han er sakelig og ordentelig. De som ikke er firnøyd, trenger kanskje mer personelig omsorg. Kan virke mutt, men har en strålende humor.absolutt min lege.

Uproffesjonell

Hilser ikke, smiler ikke, virker ekstremt uinteressert. Stresser igjennom legetimen og avbryter når jeg svarer på ting han spørr om, blir senere irritert fordi jeg ikke har svart på ting. Får ikke sakt alt jeg vil si. Han snakker heletiden ned til meg når jeg forteller om skaden eller sykdommen.

Han ville ikke skrive ut resepter jeg er avhengig av eller henvise til hudlege, selvom han leste i min journal at jeg har gått på de type resepter lenge.

Jeg ville ikke anbefalt denne legen til noen!