Kjell Skare

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Kjell Skare er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kjell Skare

Uproffesjonell

Hilser ikke, smiler ikke, virker ekstremt uinteressert. Stresser igjennom legetimen og avbryter når jeg svarer på ting han spørr om, blir senere irritert fordi jeg ikke har svart på ting. Får ikke sakt alt jeg vil si. Han snakker heletiden ned til meg når jeg forteller om skaden eller sykdommen.

Han ville ikke skrive ut resepter jeg er avhengig av eller henvise til hudlege, selvom han leste i min journal at jeg har gått på de type resepter lenge.

Jeg ville ikke anbefalt denne legen til noen!

Kraftig irritert

Jeg ble sendt til Kjell da min egentlige lege ikke var til stede den dagen det gjaldt. Det virker som han hadde noe imot meg da jeg var der. Han var frekk, arrogant og irritabel. Jeg forklarte problemene mine, og svarte med å spørre om jeg var sikker på at jeg hadde vondt der det gjorde mest vondt. Han kommentere også at han ikke var glad for at jeg var der. og at jeg skulle passe på neste gang at min egentlige fastlege var til stede. Han var overhodet ikke interessert i å høre på hva jeg sa, og han avbrøt meg gjentatte ganger mens jeg forklarte problemene mine. Han nektet for at jeg var syk, helt til han sjekket febern, da virket det som han forsto at det faktisk var grunn for å dra til lege.

Ikke fornøyd - vil bytte fastlege

Ikke fornøyd med måten jeg ble mottatt på, måten han hørte etter på eller utføring av GU og andre tester. Virker lei jobben sin.

Flink allmennpraktiker

Hele familien får den hjelpen vi trenger hos denne flinke og tilgjengelige legen. Følger opp prøvesvar og melder tilbake. Pluss for mulighet for elektronisk timebestilling.

Usympatisk og ikke til stede

Første gang jeg har hatt time hos han.
Smilte ikke da jeg ble hentet selv om jeg gjorde det, jeg ventet på å bli tatt i hånden men det skjedde ikke så jeg tok han i hånden og det ble ganske awkward.

Legen nærmest dyttet meg ned fra benken for å dra ut mer papir da jeg hadde ligget på benken og ødelagt papiret. Det bråket såpass at det avbrøt samtalen vi hadde. Dette kunne han ha gjort etter timen istedenfor å avbryte samtalen. Han kunne også ha bedt meg om å gå ned istedenfor å grynte og "dytte" meg ned.

Følte at samtalen var veldig enveis. Jeg fikk ikke sagt det jeg ville. Legen virket overlegen og ikke interessert.

Konklusjonen var at det ikke var noe spesielt som var galt. Jeg måtte selv aktivt spørre hva jeg kan gjøre for å ikke ha mer vondt i beinet.
Da svarte han at jeg må trene mer. Uten å spesifisere hva jeg må trene eller råd videre. Føler at jeg ikke ble tatt seriøst.

Føler også at legen under hele seanser virket som om at han skyndet seg veldig, og uinteressert og overlegen.

Jeg bytter fastlege.