Sverre Torbjørn Reiten

Verftsgata 10 6416 Molde
Sverre Torbjørn Reiten er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Sverre Torbjørn Reiten

Lite Innsikt

Skulle vel strengt tatt, tatt seg tid til å lese igjennom Helse journalen.slurvete der..Tydeligvis veldig opptatt med å skrive på data.kunne tatt seg bedre tid til å prate med pasient!
Ellers en grei Fastlege!

Slurvete

Legen har tydeligvis for mye å gjøre. Burde kanskje vurdere å gå av som lege. Første gang jeg var inne hos han var med en vond skulder, hadde vært der i noen få minutter før han satt kortison rett i skulder (ble ikke satt ikke på riktig sted heller) Det var lite informasjon om hva dette skulle gjøre eller hva det var han faktisk sprøytet meg med.

Passiv men hyggelig

Hadde ham som fastlege over flere år.
Var til ham ca tre ganger, ellers var det andre leger. Opplevde andre leger som et "friskt pust", da denne legen, som vel å merke er hyggelig, men for knyttet til pc og ikke kommuniserer så mye, fikk meg til å føle meg usikker og "like langt".
Skrev ut resept uten å undersøke, ved to tilfeller.

Erfaren, dyktig og nøyaktig.

Etter ca 30 års bekjentskap med denne legen, har jeg bare positivt å si om han. Virker kunnskapsrik og har gjennom mange års praksis med ulike typer pasienter, ervervet seg en solid bakgrunn for å kunne diagnostisere og slik hjelpe der det trengs.
Er vel ikke alltid like blid og sprudlende, men dette er en lege som har god innsikt i pasientenes ulike symptomer og slik sett raskt kan skille hypokondere fra de som virkelig er SYKE! Stor tillit til denne seriøse og dyktige legen!

dårlig,fagelig kunskap

fraværende,mest opptatt av og skrive på pc.arogant.dårlig fagelig kunnskap.forlite opptatt av pasienten.