Sverre Torbjørn Reiten

Legekontoret Fem Faste DA Mann, 62 år

Autorisert1983
Ledige plasser 17 av 1620
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legekontoret Fem Faste DA

Verftsgata 10 6416 Molde
Sverre Torbjørn Reiten er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Sverre Torbjørn Reiten

Erfaren, dyktig og nøyaktig.

Etter ca 30 års bekjentskap med denne legen, har jeg bare positivt å si om han. Virker kunnskapsrik og har gjennom mange års praksis med ulike typer pasienter, ervervet seg en solid bakgrunn for å kunne diagnostisere og slik hjelpe der det trengs.
Er vel ikke alltid like blid og sprudlende, men dette er en lege som har god innsikt i pasientenes ulike symptomer og slik sett raskt kan skille hypokondere fra de som virkelig er SYKE! Stor tillit til denne seriøse og dyktige legen!

dårlig,fagelig kunskap

fraværende,mest opptatt av og skrive på pc.arogant.dårlig fagelig kunnskap.forlite opptatt av pasienten.

Overfladisk og behandler pasienter på samlebånd

Følger ikke opp, etter svar på "dårlige" prøver. Virker sur og uopplagt ut. Kanskje lei av å høre på klagende pasienter.... Men jeg går så sjelden til lege at jeg forventer å bli tatt på alvor. Jeg har heldigvis fått ny fastlege. :)

Den eneste fastlegen jeg har hatt

Har hatt Reiten som lege siden han åpnet praksis i Molde. Kjenner igjen noe av både det positive og det negative andre (nye?) pasienter hevder her, men er positiv selv. Håper jeg slipper å bytte!

Pålitelig og tålmodig

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Jeg må riktignok vente litt over tiden, men til gjengjeldt så tar han seg tid til å lytte og gir gode råd og henvisninger. Den beste fastlegen jeg har hatt.