Sverre Torbjørn Reiten

Tlf: 71 20 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Torbjørn Reiten er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Sverre Torbjørn Reiten

Passiv men hyggelig

Hadde ham som fastlege over flere år.
Var til ham ca tre ganger, ellers var det andre leger. Opplevde andre leger som et "friskt pust", da denne legen, som vel å merke er hyggelig, men for knyttet til pc og ikke kommuniserer så mye, fikk meg til å føle meg usikker og "like langt".
Skrev ut resept uten å undersøke, ved to tilfeller.

Erfaren, dyktig og nøyaktig.

Etter ca 30 års bekjentskap med denne legen, har jeg bare positivt å si om han. Virker kunnskapsrik og har gjennom mange års praksis med ulike typer pasienter, ervervet seg en solid bakgrunn for å kunne diagnostisere og slik hjelpe der det trengs.
Er vel ikke alltid like blid og sprudlende, men dette er en lege som har god innsikt i pasientenes ulike symptomer og slik sett raskt kan skille hypokondere fra de som virkelig er SYKE! Stor tillit til denne seriøse og dyktige legen!

dårlig,fagelig kunskap

fraværende,mest opptatt av og skrive på pc.arogant.dårlig fagelig kunnskap.forlite opptatt av pasienten.

Overfladisk og behandler pasienter på samlebånd

Følger ikke opp, etter svar på "dårlige" prøver. Virker sur og uopplagt ut. Kanskje lei av å høre på klagende pasienter.... Men jeg går så sjelden til lege at jeg forventer å bli tatt på alvor. Jeg har heldigvis fått ny fastlege. :)

Den eneste fastlegen jeg har hatt

Har hatt Reiten som lege siden han åpnet praksis i Molde. Kjenner igjen noe av både det positive og det negative andre (nye?) pasienter hevder her, men er positiv selv. Håper jeg slipper å bytte!

Pålitelig og tålmodig

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Jeg må riktignok vente litt over tiden, men til gjengjeldt så tar han seg tid til å lytte og gir gode råd og henvisninger. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Grei lege med lang erfaring.

Flink til å stille diagnose, ordner opp så du får rett behandling. Sender deg raskt videre til spesialist om nødvendig. Har forståelse for dine problemer. Spør alltid hva han kan hjelpe med.

Ikke anbefalt

Benyttet meg av Reiten en gang da min vanlige fastlege ikke var tilgjengelig. Tar deg ikke på alvor, tror ikke på det du sier. Sitter og stirrer på deg med kritisk blikk. Det første han sa etter at jeg hadde lagt fram problemet var "innbiller du deg at du er syk, eller er du virkelig syk?".... underforstått, han mente jeg inbilte meg ting og sa at "mest sannsynlig feiler det deg ikke noe". Håper forsåvidt han har rett i det, men når det gjelder min egen helse vil jeg helst vite og ikke tro, det er vel grunnen til at man oppsøker lege. Han fikk meg til å føle meg utilpass og uvelkommen, ikke et smil, ikke et håndtrykk, ingenting. Bortkastet tid, kommer ikke til å benytte meg av ham flere ganger.

Helt grei lege

Denne legen er tilgjengelig og du får den hjelpen du spør etter. Han jobber mye med datamaskinen, så du føler ofte at han ikke helt ser deg som sitter ved skrivebordet hans. Når jeg i utgangspunktet vet hva som feiler meg, er denne legen grei, men føler meg usikker om noe alvorlig og ukjent skulle oppstå.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Kom med sykmelding når jeg bad om det. Måtte vente 1 og en halv time etter oppsatt avtale fordi han var forsinket.

Han har et blikk og holdning som viser at han ikke tror på det du sier. Følte derfor at jeg måtte komme der med hue i hånden og pent be om hjelp.

Skal du ha noe fra han må du dra det ut av han da han ikke selv kommer med så mange løsninger.

Reservert, dårlig å kommunisere

Nøktern, snakker lite, må dra opplysninger ut av han. Har ikke hele tiden inntrykk av at han tror hva jeg sier.

lite flink

så ikke opp fra datamaskinen verken første eller andre konsultasjon! skriver ut resepter uten å undersøke noe.