Per Ragnar Rogne

Autorisert1979
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 43 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde
Per Ragnar Rogne er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Per Ragnar Rogne

En meget dyktig og lydhør lege

Lytter til pasienten og setter i gang grundige tiltak ut i fra beskrivelsene. Forteller hva han gjør og hvorfor. Har gitt god hjelp ved flere anledninger.

Styr unna!!

Fikk time hos denne mannen da min fastlege ikke var tilstede.
Hadde bronkitt/bihulebetennelse. Ble ikke undersøkt, lyttet på eller noe annet. Selv om hadde vært syk i nesten en uke på ferie kunne han ikke tilbakedatere sykemld, og ville ikke gi mer enn 3 dager fremover. Var lite sympatisk, og ble nærmest hissig da vi sa imot han. Var mest interessert i å få oss ut av kontoret.
Har i ettertid hørt at denne mannen bør man styre langt unna, og jeg støtter det fullt ut.

Faglig inkompetent

Jeg har hatt Per Rogne som fastlege i mange år da jeg kun var innom kontoret som snarest og fikk resept på noen faste medisiner, og han virket helt ok. Helt til den dagen jeg faktisk ble syk og trengte LEGE. Rogne opplevdes som svært faglig inkompetent, og var i tillegg uvillig til å henvise videre (en dårlig kombinasjon). Han var også stresset og adspredt (så på klokka fra jeg kom inn døra), lyttet ikke og viste overhodet ingen interesse for meg som pasient, langt mindre å forsøke å finne ut av hva som feilte meg.

Da jeg byttet fastlege ble jeg tatt på alvor fra første stund, henvist videre, fikk den beste hjelp og er nå på bedringens vei!

Beste legen jeg har hatt

Fått god hjelp av Per Ragnar. Det vises at han har god erfaring i jobben, det oser trygghet av han. Kommer med faglige gode begrunnelser. Er også lett å snakke med for nye pasienter. En forståelsesfull og blid lege!

Fantastisk

Per Ragnar Rogne er helt klart den beste legen. Det er vist man tar bort det at han kan være litt slurvete med pasientene, når kona ringer han telefon og ber han komme hjem med en gang. Da ble jeg sendt hjem med øyeblikkelig virkning, og med en beskjed om at " ja dette blir bra det gutten min ".
Jeg digger Per Ragnar for at han har overlegen humor, som treffer meg iallefall. Jeg hvist man skal være en god lege så bør man ha humor så det rekker, og Per Ragnar er en mild type som har humor.