Geir Arve Råheim

Legene Råheim og Vågsholm AS

Ukjent

Ingen på venteliste

Legene Råheim og Vågsholm AS Telefonnummer70 11 77 9070 11 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sundgt. 12A 6003 Ålesund
Geir Arve Råheim er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Geir Arve Råheim

Han er en fantastisk lege og har vært min fastlege i mange år nå. Råheim er veldig kunnskapsrik og tar seg alltid tid til en prat. Jeg har aldri hatt bedre lege enn han og håper han kommer tilbake. vikaren er dessverre ikke i samme liga som Råheim, men da igjen er det få leger som er så flinke som han.Råheim tar alt seriøst og sender deg videre ved tilfeller der han tenker at en henvisning er nødvendig.Føler meg alltid bedre etter å få pratet med Råheim og han står på for alle pasientene sine samme når det er på døgnet og om det er små eller store problemer.

Meget dyktig og pålitelig lege

Min fast lege i 25 år.
Kort sagt,dr. RÅHEIM er en lege alle pasienter fortjener.

Håper han er snart tilbake.

Meget dyktig og pålitelig lege

Min fastlege i mange år, meget tillitsvekkende og med sine vurderinger, kompetanse og innsikt sørger han for riktig behandling og oppfølging. Ved behov videresender han til spesialister/sykhus som blir fulgt opp på en enestående måte i etterkant Håper han er snart tilbake da han gir den behandling og oppfølgingen jeg har behov for.

Svært dyktig

Familiens fastlege gjennom 30 år. Har alltid opplevd han som engasjert og imøtekommende og ikke minst til å stole på.
Vi har alltid fått god hjelp og har i alle år hatt et godt tillitsforhold. Uten tvil en av byens desidert beste lege!

Å ikke bli hørt, få lite omsorg med på prisen

Etter bytte til vikar her får du alt det du ikke ønsker ved et fastlegebesøk. Sitte med følelsen av at du kommer til noen som ikke kjenner deg og ikke tar dine utfordringer på alvor. Hadde vært fint å kunne føle dette. Videre så er det vanskelig å føle en oppfølging dersom det kun skal foregå gjennom pasientsky med korte meldinger. Gikk fra å være strålende fornøyd med min fastlege til å være missfornøyd.