Geir Arve Råheim

Legene Råheim og Vågsholm AS

Ukjent

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legene Råheim og Vågsholm AS
Sundgt. 12A 6003 Ålesund
Tlf: 70 11 77 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Arve Råheim er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Geir Arve Råheim

Omsorgsfull, tillitsvekkende og dyktig lege.

Min fastlege i mange år. Meget tillitsvekkende lege. Etter utredning får jeg alltid brev om helsetilstand, med forslag til evt videre utredning/behandling. Sjokk ved timebestilling nylig. Håper og venter hans tilbaketreden snarest. Ønsker IKKE å bytte lege! 100 % tillit til denne legen i alle de nærmere 30 årene han har vært min lege.

Utrolig dyktig og pålitelig lege

Har vært min fastlege i snart 20 år. Utrolig dyktig og pålitelig lege som bryr seg. Får alltid raskt time og akuttime samme dag om jeg trenger det. Rask respons på min PasientSky også.

Flink og profesjonell lege.

Profesjonell og faglig dyktig lege. Han tar meg på alvor, og er lett og kommunisere med. Føler full tillit til hans vurderinger!

Dyktig og lydhør

Den beste fastlegen jeg har hatt. Opplever å bli både hørt og sett. Han virker genuint interessert og han tar seg tid til å høre og spørre, og han har tatt meg på alvor. Kan anbefales på det sterkeste om du ønsker en profesjonell lege som ikke er verken arrogant eller bare kikker i skjermen sin. I tillegg har han en fin humor.

Kan bli flinkere å kommunisere!

Ovenfra og ned-holdning med denne legen, og jeg er ikke fornøyd med hans måte å kommunisere til meg på. Selv om han er lege er ikke det alltid han vet best.

Tillit

Inngir tillit. Fornøyd med oppfølging.
Lyttende. Ivaretar. Hyggelig sentralbord. Familie lege som "kjenner" oss

Super lege!

Veldig fornøyd med fastlegen min Dr. Råheim.
Sympatisk, snill og lytter alltid til hva jeg har å si :)
Kjekke og blide legesekretærer!

Kunnskapsrik og vilje til å gjøre sitt beste for deg.

Jeg har stor tillit til Dr. Råheim. Jeg har alltid blitt godt i varetatt og er det noe han ikke kan gi svar på, eller undersøke på legekontoret, er han rask med å forhøre seg med eksperter på sykehuset eller å henvise videre.

Lege

Kommer for seint, for første gang på over 20 år. Mistet min time og ble møtt med dårlig service fra hans kolleger. Som var mer opptatt om å snakke om verdensprobler.

Så som så

Faglig er han veldig dyktig, men kunne godt vært flinkere å kommunisere. Kan virke litt ovenfra og ned, og jeg har opplevd å ikke blitt tatt helt seriøst noen ganger.

veldig bra lege.

Har hatt han som lege siden han startet i sundgata,veldig god service, veldig interressert i å gjøre best mulig jobb, alltid en god kommentar. Har absolutt tillit, kommer aldri til å bytte ham ut, nei.

Flink og profesjonell lege!

Råheim er fantastisk flink og er utrolig lett å prate med.Han stiller opp til alle døgnets tider og har en godt team arbeidende i lag med seg.I motsetning til andre leger jeg har hatt så er Råheim proff og har ingen fordommer.Ingen spørsmål er for dumme for han og han forklarer gjerne om alternative behandliger og virker som om han virkelig hører på deg og bryr seg om deg.Han er min favorittlege og etter jeg har besøkt han føler jeg meg alltid mye bedre og trygg.Kan på alle måter anbefale Råheim som fastlege da han ALLTID er der for deg,du er heldig om han er ledig altså!

Kan ikke tenke meg noen annen lege.

Jeg har hatt Råheim som fastlege i mange år og kan ikke få rost han nok. Er lyttende og omtenksom og jeg føler full tillit til hans vurderinger.

Altid der for deg!

Faglig dyktig lege som lytter til det du har og si, han er flink både med det psykiske og det fysiske. Jag føler meg ekstremt trygg når eg går ut fra legekontoret, for eg veit att han sender meg videre hvis han er usikker. Han er altid tilgjengelig, får nesten altid tid samme dag eller dagen etter eg ringer. Jag kan varmt rekomendere legene Råheim&Vågsholm

Som en lege skal være!

Det finnes ikke en ting man ikke kan ta opp med Råheim. Sier det som det er!

Den beste legen jeg har hatt.

Aldri har jeg opplevd en lege så genuint interessert i min helse. Han går 100 prosent inn for å hjelpe meg når jeg har trengt det.