Jens Christian Sagild

Kommunelegekontoret i Sula Mann, 63 år

Autorisert1992
Ledige plasser 126 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kommunelegekontoret i Sula

Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg
Jens Christian Sagild er en av 8 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Jens Christian Sagild

Bedre fastlege kan man ikke få !

Jeg og min kone har hatt Sagild som fastlege i en del år. Slik jeg ser det kan man ikke få en bedre fastlege på Sula. Han er Kunnskapsrik, hjelpsom, forståelsesfull og tar seg tid til pasientene. Når jeg av pur interesse stiller spørsmål om faglige ting gir han seg god tid til å forklare det på en slik måte at selv en "lekmann" på området må forstå. Kvaliteter som dette finner man sjelden innenfor legestanden. Han snakker dansk og dette kan vel være et problem for enkelte, men selv om man er norsk kan vel ikke dansk være et problem ? Grunnet flytting til utlandet har vi vel nå ikke fastlege i Norge. Håper Sagild fortsatt er fastlege når vi kommer tilbake til Norge. For den som er i tvil om valg av fastlege og ønsker en kunnskapsrik og dyktig lege vil jeg virkelig anbefale Jens Christian Sagild.

overkvalifisert og kjempeflink

Dette er en lege det er vanskelig å finne i Norge. Han lytter 100% på det du har å fortelle, og tar de skrittene som trengs. Dette gjør han selv om han ikke er enig.
Håper det finnes flere slike leger 😊

Liker å høre seg selv prate

Denne legen kan bli langt bedre på å sette seg inn i andres problemer og ta de på alvor. Timen ender lett i en belærende tale, eller bare at han snakker deg ned og avfeier det du kom dit for. Skal du komme gjennom med noe her, må du være veldig direkte og si hva du mener. Liker du at legen lytter til deg, uten at du nærmest må kjefte deg frem, vil jeg heller anbefale at du går til andre.

Flink og grundig lege

Synes Sagild er flink og tar ting på alvor! Både jeg, mine barn og min mann har han som fastlege og har aldri opplevet han annet enn som flink. Litt vanskelig å forstå dansk til tider,men blir ikke sur om man spør opp igjen.

hører ikkje på pasientane

Sleit med mye haudeverk før, og han ville ikkje unersøke tiltross for at eg sa han skulle teste men fikk bare beskjed om og ta en ibux. Endte opp med migrene anfall.
Sleit også med ryggen etter en påkjørsel og han nekta og undersøke han meina på det er overvekt. Og nekter å undersøke. Han gjer seg opp ei meining og står ved den.