Jens Christian Sagild

Kommunelegekontoret i Sula

1992

Kommunelegekontoret i Sula Telefonnummer70 19 91 6070 19 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stadsnesveien 9B 6030 Langevåg
Jens Christian Sagild er en av 7 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Jens Christian Sagild

Kompetent og engasjert fastlege

Svært positiv overasket over rask og god hjelp. Ble godt tatt imot, lyttet til og undersøkt. Raskt henvist videre til spesialist da min sykdom falt utenfor fastlegens ansvarsområde.

Kjempeflink fastlege !

Han er hjelpsom og faglig dyktig. Han gir seg god tid til pasientene og driver ikke med "stoppeklokke mentalitet" som mange andre fastleger gjør.
Absolutt å anbefale !

Bedre fastlege kan man ikke få !

Jeg og min kone har hatt Sagild som fastlege i en del år. Slik jeg ser det kan man ikke få en bedre fastlege på Sula. Han er Kunnskapsrik, hjelpsom, forståelsesfull og tar seg tid til pasientene. Når jeg av pur interesse stiller spørsmål om faglige ting gir han seg god tid til å forklare det på en slik måte at selv en "lekmann" på området må forstå. Kvaliteter som dette finner man sjelden innenfor legestanden. Han snakker dansk og dette kan vel være et problem for enkelte, men selv om man er norsk kan vel ikke dansk være et problem ? Grunnet flytting til utlandet har vi vel nå ikke fastlege i Norge. Håper Sagild fortsatt er fastlege når vi kommer tilbake til Norge. For den som er i tvil om valg av fastlege og ønsker en kunnskapsrik og dyktig lege vil jeg virkelig anbefale Jens Christian Sagild.

overkvalifisert og kjempeflink

Dette er en lege det er vanskelig å finne i Norge. Han lytter 100% på det du har å fortelle, og tar de skrittene som trengs. Dette gjør han selv om han ikke er enig.
Håper det finnes flere slike leger 😊

Liker å høre seg selv prate

Denne legen kan bli langt bedre på å sette seg inn i andres problemer og ta de på alvor. Timen ender lett i en belærende tale, eller bare at han snakker deg ned og avfeier det du kom dit for. Skal du komme gjennom med noe her, må du være veldig direkte og si hva du mener. Liker du at legen lytter til deg, uten at du nærmest må kjefte deg frem, vil jeg heller anbefale at du går til andre.