Åse Schiøtt

Storgata 14 6413 Molde
Åse Schiøtt er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Åse Schiøtt

Sympatisk

Åse er helt herlig!! Hun er blid, varm, imøtekommende, forståelsesfull og empatisk. Et skikkelig medmenneske! Hvis du sliter med psykiske problemer så kan jeg anbefale Åse på det varmeste. Hun finnes ikke dømmende, hos henne føler jeg meg sett og hørt for første gang og hun er veldig sympatisk og hensynsfull. Hun er også flink til å følge opp fysiske problemer med prøver og henvisninger. Glad for at både jeg og barnet mitt er i trygge hender hos en av Moldes beste leger. Kan være litt ventetid enkelte ganger, men det er verdt det! Det bunner nok i at hun tar seg tid til å virkelig snakke med og utrede pasienten - så jeg tenker bare at det er fordi hun tar jobben sin på alvor og forsøker å følge opp hver enkelt så godt som hun kan og da er det greit. Åse får full pott fra meg. 10/10.

Trygg og grundig

Grundig ved konsultasjoner
Gir alltid tilbakemeldinger
Følger opp utredninger
Henviser til utredning
Forsiktig med medisiner

Anbefaler #1

En tillitsskapende, ung dame som bestandig er like hyggelig å prate med. For de som kan være beskjeden eller har legeskrekk, er Åse en anbefaler da hun er fantastisk imøtekommende og blid. Jeg er vanvittig glad for at jeg fikk kapret dette menneske til min fastlege!

Meget bra!

Har hatt problemer med knær i årevis, fikk først stadfestet problemene etter å ha gått til Å.S. i et par mnd. Flink, hyggelig og tar ting på alvor. Beste legen jeg har vært ute for!

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg og min familie er veldig godt fornøyd med åse schiøtt som vår fastlege,desidert den beste vi noen gang har hatt. Hun tar oss på alvor,er veldig dyktig og ikke minst at hun følger opp prøvesvar.