Asgeir Sivertsen

Sentrum legesenter

Konsul Knudtzons gate 8 6508 Kristiansund N
Asgeir Sivertsen er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Asgeir Sivertsen

Inntrykket har tapt seg over tid.

Fikk først et veldig positivt inntrykk, men dette har endret seg til det mer negative etter hvert. God tid tar han seg, det skal han ha. Litt opp og ned med tilgjengeligheten, men der har telefonsentralen blitt bedre i senere tid.
Han bruker lang tid på å henvise, om han i det hele tatt henviser til spesialist for å få kartlagt somatiske plager/skader. Han henviser derimot raskt til den spesialist han mener er "nødvendig", og har veldig stort fokus på psykisk helse.
Virker som han er blitt mer typisk "tradisjonell lege" som vet best hva som er best for deg. Han har ikke akkurat vært så lyttende i de siste par årene. Og som pasient er det ikke alltid en får klar informasjon om saken sin og de rettigheter en har. Han kan komme med direkte motstridende meldinger, så da må en oppsøke andre etater for kanskje få et svar. Har følelsen av at han tidvis overser mine standpunkter, og kanskje er mer opptatt av å få bekreftelse på egne fordommer om pasienten. Han er nok blitt for "husvarm". Konklusjon: Forbedringspotensial. Hvis bedring ikke oppnås raskt, blir det legebytte for min del.

Anbefaler!

Jeg er veldig fornøyd med dr. Asgeir Sivertsen. Han er imøtekommende, lyttende og jeg opplever å bli tatt på alvor. Har en opplevelse på at han gjør en grundig jobb og har fått veldig mye hjelp til mine plager.

Den beste lege jeg har hatt.

Asgeir Sivertsen er den beste lege jeg har hatt.Han har alltid en hyggelig tone ,veldig flink i yrket sitt,han har heller aldri gitt meg feil diagnose .Han lytter,forklarer,henviser jeg anbefaler alle kristiansun område å velge Asgeir Sivertsen .

Toppers lege

Tar seg god tid. Forklarer godt. Henviser til spesialist hvis det trengs. Han opptrer raskt og ryddig.

Sympatisk og interessert

Nå har jeg ikke brukt han så mye, men han er oppriktig interessert og tar deg på alvor.