Else Skram

Autorisasjon (2001)

Else Skram er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Else Skram

En utrolig dyktig og effektiv lege som også er omsorgsfull og medmenneskelig

Den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig dyktig, effektiv, rask til å henvise videre, og har god oppfølging. Ikke minst er hun medmenneskelig og ser deg for den du er og ikke bare en av mange pasienter. Omsorgsfull og innbyr til tillit. Har som de fleste fastleger travle dager, men likevel så holder hun ord hvis hun feks har sagt at hun skal ringe deg en bestemt dag. Else sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. En lege du kan stole på.

Helt topp!

Lytter og følger opp. Tar mine plager på alvor. Dyktig og effektiv. Men også omsorgsfull. Helt topp fastlege!

Veldig flink å lytte, kommer med relevante forslag, og er moderat med utskriving av avhengighetsskapende medisiner.

Det virker som hun er veldig opptatt av pasientens eget beste. Selv om hun er restriktiv på enkelte områder.

Hvis hun ikke er enig i noe, så får man høre det. Men det synes jeg er greit, så lenge det er til pasienten sitt beste.

Synes hun er flink med psykiske lidelser da man blir tatt på alvor fra begynnelsen av. Hun holder mye åpent, at det kan være flere alternative psykiske lidelser, men at det tar tid å diagnostisere eksakt hva slags lidelse man har.

Derfor er hun flink å henvise til relevante spesialister, for å få en faglig vurdering.

En flott lege som tar pasienten på alvor, uansett hva det gjelder.

Trygg og kunnskapsrik lege

En omsorgsfull fastlege , er der for meg og forstår mine behov . Hun kjenner meg og min sykdom så godt , at hun ser hvordan situasjonen min er der og da . Føler hele tiden hun tar meg på alvor . Hun gjør at mine utfordringer ang min sykdom blir enklere å takle , altså den beste legen for meg .

Flink og lyttende fastlege

Hun har vært min fastlege over mange år. Har ikke opplevd noe negativ i denne kontakten. Hun har vært lyttende, oppdatert i fht meg og mine sykdommer og henvist meg videre ved behov. En flott fastlege.