Trond Peder Stavseng

Blindheim 6012 Ålesund
Tlf: 70 16 40 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Peder Stavseng er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Trond Peder Stavseng

vledig dyktig lege, men..

må si at jeg er svært godt fornøyd med han, for min sin del kommer denne vurderingen til å bli drat drastisk ned pga kontoret på Blindheim Legesenter.. har aldrig opplevd noen så vansklige personer som det er på sentralboret, for min sin del har løsningen blidt å byte over til Medi3, imponerende raske, for medlemer er det max 1 ventedag for å komme til fastlege.....
kan på det sterkeste anbefale Trond Stavseng, men ikke sentralbordet.

Meget dyktig, beste legen jeg har hatt

Veldig flink både faglig og menneskelig. God til å lytte, empatisk og har god balanse mellom å vise forståelse og samtidig stå for det han mener er det beste medisinsk sett. Som pasient føler jeg meg forstått, lyttet til og veldig godt tatt vare på.

En dyktig lege.

Han har masse erfaring, tar seg god tid med pasienten og kommuniserer godt. En dyktig lege som en får tillit til. Undersøker grundig og gir medisin kun når det er nødvendig. Vet hvem du er og din historie når du kommer inn til han. Har vært min fastlege helt siden ordningen ble innført.

God lege for meg.

Trond er en lege som er veldig glad i pasientane sine. Lytter alltid til det en har å si.. Lett å komunisere med, og gjør det beste for meg som pasient.Han har masse erfaring, og jeg får ofte den hjelpen jeg trenger

Den eneste fastlegen jeg har hatt.

Har hatt Stavseng som fastlege hele livet. Har ikke sett noe grunn til å bytte ham ut selv om jeg har flyttet til en annen del av landet. Han tar seg alltid god tid, og er så tilgjengelig han kan være med så mange pasienter å passe på. Jeg er svært fornøyd, og kommer nok ikke til å skifte fastlege før jeg må. :)