Trond Peder Stavseng

Blindheim Legesenter

Blindheim 6012 Ålesund
Trond Peder Stavseng er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Trond Peder Stavseng

Meget dyktig, beste legen jeg har hatt

Veldig flink både faglig og menneskelig. God til å lytte, empatisk og har god balanse mellom å vise forståelse og samtidig stå for det han mener er det beste medisinsk sett. Som pasient føler jeg meg forstått, lyttet til og veldig godt tatt vare på.

En dyktig lege.

Han har masse erfaring, tar seg god tid med pasienten og kommuniserer godt. En dyktig lege som en får tillit til. Undersøker grundig og gir medisin kun når det er nødvendig. Vet hvem du er og din historie når du kommer inn til han. Har vært min fastlege helt siden ordningen ble innført.

God lege for meg.

Trond er en lege som er veldig glad i pasientane sine. Lytter alltid til det en har å si.. Lett å komunisere med, og gjør det beste for meg som pasient.Han har masse erfaring, og jeg får ofte den hjelpen jeg trenger

Den eneste fastlegen jeg har hatt.

Har hatt Stavseng som fastlege hele livet. Har ikke sett noe grunn til å bytte ham ut selv om jeg har flyttet til en annen del av landet. Han tar seg alltid god tid, og er så tilgjengelig han kan være med så mange pasienter å passe på. Jeg er svært fornøyd, og kommer nok ikke til å skifte fastlege før jeg må. :)

Utbrent?

Har ved flere anledninger måttet bestilt 3-4 timer før legen har tatt mine symptomer seriøst og faktisk utført en skikkelig sjekk. Den ene gangen endte jeg med å bli oppringt fra sykehuset og fikk beskjed om at jeg måtte legges inn straks pga funn i blodprøvene..

Er ofte litt for glad i å medisinere, uten og kanskje være klar over langtidsvirkningene på enkelte medisiner.

Han er derimot svært hyggelig og tar seg alltid tid. Men for min del er det viktigere at han faktisk gjør en skikkelig jobb.