Trond Peder Stavseng

Blindheim 6012 Ålesund
Tlf: 70 16 40 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Peder Stavseng er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Trond Peder Stavseng

Meget dyktig, beste legen jeg har hatt

Veldig flink både faglig og menneskelig. God til å lytte, empatisk og har god balanse mellom å vise forståelse og samtidig stå for det han mener er det beste medisinsk sett. Som pasient føler jeg meg forstått, lyttet til og veldig godt tatt vare på.

En dyktig lege.

Han har masse erfaring, tar seg god tid med pasienten og kommuniserer godt. En dyktig lege som en får tillit til. Undersøker grundig og gir medisin kun når det er nødvendig. Vet hvem du er og din historie når du kommer inn til han. Har vært min fastlege helt siden ordningen ble innført.

God lege for meg.

Trond er en lege som er veldig glad i pasientane sine. Lytter alltid til det en har å si.. Lett å komunisere med, og gjør det beste for meg som pasient.Han har masse erfaring, og jeg får ofte den hjelpen jeg trenger

Den eneste fastlegen jeg har hatt.

Har hatt Stavseng som fastlege hele livet. Har ikke sett noe grunn til å bytte ham ut selv om jeg har flyttet til en annen del av landet. Han tar seg alltid god tid, og er så tilgjengelig han kan være med så mange pasienter å passe på. Jeg er svært fornøyd, og kommer nok ikke til å skifte fastlege før jeg må. :)

Utbrent?

Har ved flere anledninger måttet bestilt 3-4 timer før legen har tatt mine symptomer seriøst og faktisk utført en skikkelig sjekk. Den ene gangen endte jeg med å bli oppringt fra sykehuset og fikk beskjed om at jeg måtte legges inn straks pga funn i blodprøvene..

Er ofte litt for glad i å medisinere, uten og kanskje være klar over langtidsvirkningene på enkelte medisiner.

Han er derimot svært hyggelig og tar seg alltid tid. Men for min del er det viktigere at han faktisk gjør en skikkelig jobb.

Veldig god lege

Stavseng tar seg alltid god tid, forklarer godt og er alltid veldig hyggelig. Lett å kommunisere med.

Den beste legen jeg har hatt!

For meg den beste! Lytter, gir råd, gir trøst og "puffer"! Ingen over - ingen ved siden :)

Greit nok

Han har ofte lang ventetid, men når man først få komme til lytter han til det du kommer med. Innimellom kunne det vært ønskelig at han kom med konkrete løsninger, og var raskere til å sende videre til spesialist

fantastisk lege

Tar seg god tid, lytter, du får virkelig forståelse av at han bryr seg om deg og dine plager, både fysiske og psykiske.

Meget god lege

Lytter til pasienten og gjør mer enn forventet. Finner gode løsninger for pasienten.
Tar seg god nok tid. Forklarer sammanhenger.