Bjarne Storset

Tingvoll Legesenter DA
Midtvågvegen 6 6630 Tingvoll
Bjarne Storset er en av 3 fastleger i Tingvoll

Siste vurderinger av Bjarne Storset

Kan virke ufølsom og distre

Legen har lang erfaring og sikkert masse kunnskap. Han kan likevel virke distre og ufølsom, og kunne med fordel "brydd" seg om pasienten på en bedre måte.

Lar pasienter vente i evigheter

Jeg klager ikke på å måtte vente litt over tiden når jeg har timeavtale hos lege. Ett kvarter kan jeg fint godta. Men med denne legen har det vært nærmere timen hver eneste gang. Det blir til at man må spørre om han er på jobb siden det har gått så lang tid, og svaret tyder på at det er helt vanlig med ham. Av en eller annen grunn er han betraktelig mer presis når avtaler involverer tredjepart. Og etter å brukt så stor del av dagen på en kort konsultasjon kommer regninger i posten for flere timer, som en også må bruke tid på å motbevise. "Mange baller i luften" blir ikke bra nok forklaring for meg.

Min erfaring med legen er like dårlig på andre områder, men forstår at andre kan komme bedre overens med ham så jeg lar være å gå inn på det.

Flink

Har hatt denne legen i flere år. Vet det sies så mangt om ham, men for meg,som har en kronisk sykdom, har han vært enestående! Har stått på for meg, og jeg har også fått time på kveld/helg når det har vært akutt (det er mange mil til legevakt). Han kan riktignok ha litt mange baller i lufta samtidig, men da er det bare å kreve hans oppmerksomhet, og gjøre ham oppmerksom på evnt feil eller om det er noe han har glemt - han tar det ikke ille opp. Anbefales!