Leif Egil Syltesæter

. 6631 Batnfjordsøra
Leif Egil Syltesæter er en av 2 fastleger i Gjemnes

Siste vurderinger av Leif Egil Syltesæter

Dyktig lege!

Dyktig og erfaren lege, og familien min er veldig fornøyd med han som vår fastlege! Tar ekstra tester/sjekker, tar seg tid til å prate og er veldig opptatt av vår helse og at vi skal bli bra igjen!

Likegyldig lege

Jeg skriver på vegne av min mann som flere ganger har opplevd at denne legen ikke vil sende ham videre, selv om han som pasient insisterte. Takket være turnusleger har han blitt tatt på alvor.

Lite lyttende og mangler empati og forståelse

Jeg har aldri opplevd å bli forstått eller trodd, han bagatelliserer det jeg kommer med av plager.
- Har du tatt smertestillende? - Ja, men det virker ikke.
- Ja da får du vel ta mer da. (her hadde jeg prolaps som trykket på en nerve). Nei, dessverre, denne legen ville jeg styrt unna.

Kunne ha vært bedre

Gjør veldig lite. Virker ikke som han er interessert i å bruke tid på en. Hvis man stiller spørsmål ved behandlingen hans, spøker han det bort. Kunne ha brukt mer tid og bli flinkere til å henvise til spesialistbehandling.

Tvilsom

Manglende faglig forklaring på plager. Blir sendt hjem med smertestillende og beskjed om å komme tilbake om det ikke virker (?). Tviler på ditt smertebilde. Da jeg skiftet fastlege, truet han med at jeg ikke fikk svaret/resultatene fra en undersøkelse om jeg ikke skiftet tibake.