Nils Magne Sæterbø

Tlf: 71 56 60 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Magne Sæterbø er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Nils Magne Sæterbø

God lege

En seriøs og ordentlig lege. Føler man blir tatt på alvor. Lytter til pasienten og finner gode løsninger. Anbefales!

Tatt på alvor

Han ser mennesket, har evnen til å komme med flere forslag og finner ut av det han ikke er sikker på. Henviser videre når det er nødvendig

Ikke bra

Synes det var for lite hjelp å få, også for enkel og kort i svarene sine når du stiller spørsmål om hva for eksempel problemet kan være for noe. Virker ikke så engasjert/interessert eller lytte til det du kommer med.

Ikke fornøyd

Hadde denne legen som fastlege i mange år. Utfallet av den såkalte behandlingen jeg fikk gjennom disse årene, må jeg dessverre si var gjennomgående negativt. Behandlingen gikk stort sett ut på; utveksle noen få ord, resept ble utskrevet, og så ut igjen. Mange var bortkastet, dessverre.

Manglende forståelse for pasientens beste

Hadde time hos denne legen, men han valgte ikke å sette seg inn i saken jeg hadde å fortelle han. Fullstendig mangel på empati, byttet fastlege etter denne hendelsen og fikk all den hjelp jeg skulle ha hos den nye legen. Styr unna!

STYR UNNA

Styr unna denne legen, denne legen gjør ikke pasientens beste og tar sine egne avgjørelser på tvers av passientens eget ønske.

Ble ikke tatt på alvor

Jeg har aldri opplevd lignende behandling noen gang. Legen hisset seg opp og ropte til meg da jeg var der på time. Han var ikke åpen for å hjelpe meg med problemet, og avbrøt meg mens jeg snakket. Første gang jeg skulle bestille meg time måtte jeg vente i 7 uker.