Hermod Tandstad

Klipra legesenter Mann, 63 år

Om

Autorisert1981
Ledige plasser
Advarsler

Praksis

Klipra legesenter

Fjellgaten 49 6003 Ålesund
Tlf: 70 16 30 70
Hermod Tandstad er en av 42 fastleger i Ålesund

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
2.5
6 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.0
5 vurderinger
Service
3.0
5 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Hermod Tandstad

Anbefales ej

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
1.5
Service
2.5

Ger ett förvirrat och nervöst intryck, glömsk, och är mycket dålig att lyssna.
Det är ingen läkare jag anbefaller till någon som söker råd och hjälp i en livskris.

imøtekommende men ikke god til å lytte

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Er en hyggelig mann, men som nevnt i overskriften ikke så god til å lytte. Kan fort ende opp i å snakke om det generelle istedenfor å snakke om sykdom/problemet man egentlig kom med. Har glemt å gi meg svar på prøver som ikke var gode. Tar seg god tid, og liker å prate med pasienten når han blir engasjert, men som nevnt mer om generell helse enn hva man ønsker sjekket.

Han er en rolig og mild person og man føler seg velkommen, men desverre overskygges det av det som er nevnt og jeg har dermed nylig byttet fastlege.

Statistiker

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
3.0
Service
3.0

Ventetid 20 - 70 minutter, Holder aldri timeplanen. Allerede etter 1. pasient om morgenen er ventetida ca 30 min. Deretter kan den bli en time eller mer. Bruker altfor lang tid på hver pasient, - vesentlig fordi han går inn i lange belæringer overfor pasienten, med stadig henvisning til statistikk. Man bør ha god innsikt i egen sykdom for å få grundigere undersøkelse enn ordinær røntgen.

En god lege!

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Tar seg god tid, og lytter til hva du har å si.
Hyggelig og imøtekommende.
Kan litt om alt og tar de undersøkelser og prøver som er nødvendige, og henviser gjerne videre om det trengs.

Bytt snarest.

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
1.5
Service
3.0

Ubehagelig å kommunisere med. Viser ingen interesse for hva som faktisk er problemet.