Hermod Tandstad

Tlf: 70 16 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hermod Tandstad er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Hermod Tandstad

god lege

Lang ventetid, men dette fordi han tar seg tid til å snakke med deg.

Da jeg hadde problemer, var han kjapp på å sende meg til spesialist, noe som satte fortgang på prosessen.

Var også forklarende rundt mitt problem.

Anbefales ej

Ger ett förvirrat och nervöst intryck, glömsk, och är mycket dålig att lyssna.
Det är ingen läkare jag anbefaller till någon som söker råd och hjälp i en livskris.

imøtekommende men ikke god til å lytte

Er en hyggelig mann, men som nevnt i overskriften ikke så god til å lytte. Kan fort ende opp i å snakke om det generelle istedenfor å snakke om sykdom/problemet man egentlig kom med. Har glemt å gi meg svar på prøver som ikke var gode. Tar seg god tid, og liker å prate med pasienten når han blir engasjert, men som nevnt mer om generell helse enn hva man ønsker sjekket.

Han er en rolig og mild person og man føler seg velkommen, men desverre overskygges det av det som er nevnt og jeg har dermed nylig byttet fastlege.

Statistiker

Ventetid 20 - 70 minutter, Holder aldri timeplanen. Allerede etter 1. pasient om morgenen er ventetida ca 30 min. Deretter kan den bli en time eller mer. Bruker altfor lang tid på hver pasient, - vesentlig fordi han går inn i lange belæringer overfor pasienten, med stadig henvisning til statistikk. Man bør ha god innsikt i egen sykdom for å få grundigere undersøkelse enn ordinær røntgen.

En god lege!

Tar seg god tid, og lytter til hva du har å si.
Hyggelig og imøtekommende.
Kan litt om alt og tar de undersøkelser og prøver som er nødvendige, og henviser gjerne videre om det trengs.

Bytt snarest.

Ubehagelig å kommunisere med. Viser ingen interesse for hva som faktisk er problemet.

beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til å tenke før han handler
Meget gode evner til å kommunisere/forklare.
God til å lytte til pasienten.
Ser ut til at han setter utførelsen av legegjerningen foran inntjening av penger. (bra)