Kjell Erling Ulleberg

Klipra legesenter
Fjellgaten 49 6003 Ålesund
Kjell Erling Ulleberg er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kjell Erling Ulleberg

Den værste legen jeg har opplevd....

Fikk inntrykk av at han var en veldig surrete og inkompetent lege, som ikke hadde noe ønske om å hjelpe.

Jeg satt på venterommet i en time, og da jeg gikk i resepsjonen for å spørre om det var min tur snart. viste det seg at han hadde hoppet over meg og tatt flere pasienter før meg som egentlig var etter meg. Men feil kan jo skje.

Da jeg endelig kom intil han beklaget han seg ikke... Han spurte om hva symptomene mine var. Han svarte med at han ikke kunne hjelpe meg og henviste meg til resepsjonen hvor jeg måtte betale 300 kr for en konsultajon jeg egenlig ikke fikk.....

Kort og arrogant

Har vært i kontakt med Ulleberg to gang Pr tlf og har opplevd han kort og arrogant. Vedr samme pasient to ganger gir han knappe og nesten irriterte kommentarer slik at man føler man er til bry. Kaster på røret før man rekker å si ha det. Liker leger som lytter oppmerksomt og tar bekymringer på alvor. Det oppleves overhode ikke. Anbefaler ingen denne legen.

Arrogant lege

Han gjør jobben sin uten å være hyggelig.
Han kan bli flinkere til å lytte, min erfaring er at han virker som en gammel mann som har jobbet med faget en stund og er lei.
Hadde han som lege i 1 år så bytta jeg, lege kontoret vil jeg heller ikke skryte av, enkelte av de som jobber der var rett og slett ikke hyggelig, så det holdt for meg.

Følger opp på en suveren måte

Legen svarer på E-journal eller tlf i løpet av svært kort tid. Evt henvisninger til spesialist sendes umiddelbart. Rolig og meget behagelig fremtreden. Høy faglig kompetanse.

Folkelig og effektiv

Folkelig, og hyggelig lege. Pasient i fokus. Effektiv