Kjell Erling Ulleberg

Fjellgaten 49 6003 Ålesund
Tlf: 70 16 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Erling Ulleberg er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kjell Erling Ulleberg

Den værste legen jeg har opplevd....

Fikk inntrykk av at han var en veldig surrete og inkompetent lege, som ikke hadde noe ønske om å hjelpe.

Jeg satt på venterommet i en time, og da jeg gikk i resepsjonen for å spørre om det var min tur snart. viste det seg at han hadde hoppet over meg og tatt flere pasienter før meg som egentlig var etter meg. Men feil kan jo skje.

Da jeg endelig kom intil han beklaget han seg ikke... Han spurte om hva symptomene mine var. Han svarte med at han ikke kunne hjelpe meg og henviste meg til resepsjonen hvor jeg måtte betale 300 kr for en konsultajon jeg egenlig ikke fikk.....

Kort og arrogant

Har vært i kontakt med Ulleberg to gang Pr tlf og har opplevd han kort og arrogant. Vedr samme pasient to ganger gir han knappe og nesten irriterte kommentarer slik at man føler man er til bry. Kaster på røret før man rekker å si ha det. Liker leger som lytter oppmerksomt og tar bekymringer på alvor. Det oppleves overhode ikke. Anbefaler ingen denne legen.

Arrogant lege

Han gjør jobben sin uten å være hyggelig.
Han kan bli flinkere til å lytte, min erfaring er at han virker som en gammel mann som har jobbet med faget en stund og er lei.
Hadde han som lege i 1 år så bytta jeg, lege kontoret vil jeg heller ikke skryte av, enkelte av de som jobber der var rett og slett ikke hyggelig, så det holdt for meg.

Følger opp på en suveren måte

Legen svarer på E-journal eller tlf i løpet av svært kort tid. Evt henvisninger til spesialist sendes umiddelbart. Rolig og meget behagelig fremtreden. Høy faglig kompetanse.

Folkelig og effektiv

Folkelig, og hyggelig lege. Pasient i fokus. Effektiv

Den verste legen jeg har hatt!

Flyttet til Ålesund, og måtte derfor bytte fastlege.
Jeg fikk tildelt Dr Ulleberg, noe som viste seg og bli veldig problematisk.

Første legetimen var bra, da visste jeg selv hva som var galt.
Men når jeg ble kronisk syk, ble han veldig arrogant og frekk. Jeg følte ikke han var interessert i og hjelpe meg lenger.

Ble også flere ganger tatt som feil pasient.. Rotete og uproffesionelt..

En dame i resepsjonen var usedvanlig frekk og gikk på personangrep på meg, men de andre var veldig hyggelige.

Vil ikke anbefale denne legen eller dette legesenteret!

tar ansvar for deg som pasient

Kan virke litt arrogant , men det er bare før han blir kjent med deg som pasient.
Er ikke vanskelig å få han til å henvise til spesialist hvis det er nødvendig.
Kjekke medarbeidere,lab personale kan forbedre kunde vennligheten.
Ulleberg anbefales hvis du har seriøse spørsmål om din egen helse, men ikke hvis du er ute etter en lettvindt resept!

Til det nødvendigste..

Kan virke streng og litt brå, ikke typen som gir sympati og tomsnakk, men det er et pluss. Synes han virker lite oppdatert på både nye medisiner og behandlingstilbud (selv innen eget fylke). Grei om man er fornøyd med å søke opp informasjon selv og kun trenger å gå til lege for henvisninger og resepter.
Stort pluss for at alt personale på legekontoret er svært hyggelig, samt at de har åpnet for elektronisk kommunikasjon for alle henvendelser.

Distansert

Distansert men dyktig og erfaren. Kan oppleves litt uinteressert.

Dårlig lege

Lege som jeg vurdere med karakter 0 (null).Han vet bare for Voltaren og Ibux.O det er alt,ingenting mer.

Flink lege

Har byttet nylig byttet til Ulleberg og førsteinntrykket mitt med han er han har stiller de kritiske spørsmålene. Han liker å finne ut av ting. Kan virke smålig arrogant og mindre entusiastisk, men er hyggelig og omgjengelig. Han er ikke en typisk perscription lege som gir ut resepter før han vet problemet.

Positivt førsteinntrykk

Har bare vært hos vedkommende en gang, men fikk positivt førsteinntrykk. Trengte en ukomplisert henvisning, men han viste interesse og stilte spm. for å forsikre seg om at alt var i orden.

Svært flink og en snill lege.

Jeg har hatt Dr. Ulleberg som fastlege i mange år. Det samme har flere i min familie. En får raskt time og han gir seg alltid god tid. Han henviser raskt til sykehus når det er behov for det. Alltid blid og godt humør.

Lite interessert

Ulleberg framstår som lite interssert i meg som pasient. Han kan til tider virke svært arrogant og nedlatende. Jeg vil på ingen måte anbefale denne legen.

En lite interessert lege.

En lite interessert lege, føles som et samlebånd.

Stødig og flink lege

Har hatt Ulleberg som fastlege i flere år og er fornøyd med valget.
- Henviser til spesialist ved behov
- Høflig og profesjonell
- Faglig oppdatert
- Aldri lang ventetid for å få time
- Timebestilling og kommunikasjon med legen via internett om en ønsker dette