Solveig Ulstein

Tilgjengelig.
Dyktig.
Konsekvent.
Oppdatert.

Virkelig den beste legen jeg har hatt

Jeg kan nesten ikke snakke godt nok om henne. Møter alltid en forståelsesfull og sympatisk dame som gjør hva hun kan for meg. Min helsetilstand er nokså kompleks, men hun skuffer aldri.
Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg anbefaler henne på det varmeste. Jeg har gått hos henne i mange år, selv om jeg for en tid siden flyttet et godt stykke unna der jeg bodde da jeg begynte å gå til henne. Det er helt uaktuelt for meg å bytte lege av den grunn. Hun er verdt reisen.

Dyktig og lyttende

Bruker egentlig aldri nettet til slike vurderinger fordi jeg finner det for subjektivt, overflatisk og tilfeldig. Likevel kan mine erfaringer være relevante. Familien min valgte egentlig ikke fastlege, men flyttet "på lasset" med den legen vi hadde brukt på et legesenter i Ålesund sentrum. Vi var friske og hadde som oftest ikke bruk for lege. Men da jeg virkelig ble syk gikk det opp for meg for en dårlig lege vi hadde. Omsider fikk jeg råd fra en venn i helsevesenet, og byttet til Solveig Ulstein. Det samme gjorde flere i min familie. Vi har bare hatt gode erfaringer med henne. Hun lytter, sitter ikke og skriver når vi er til konsultasjon, gir inntrykk av å ha tid, gir relevante råd, er godt orientert om tilbud andre steder og har hjupet oss i kritiske situasjoner.

En god lege

God å samtale med. lytter og tar meg på alvor. Tar raskt kontakt tilbake ved behov for telefonkonsultasjon

Ikke fornøyd

Blir ikke tatt på alvor, og jeg føler hun ser ned på meg. Har byttet lege og fikk med en gang hjelp der.