Jørgen Anton Smith

Munins v. 1 1348 Rykkinn
Tlf: 67 17 12 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørgen Anton Smith er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jørgen Anton Smith

Dyktig og god behandler - Anbefales!

En bedagelig og rolig lege.
God til å lytte og flink til oppfølging!
Forklarer godt om diagnosen, evt. medikament behandling og løsninger videre oppfølging/fremgang om dette.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Jeg føler at han ikke tar meg på alvor med mindre det er noe helt bokstavelig han kan se. Bagatelliserer de bekymringene jeg måtte ha,men har sendt meg videre på noen ting. Er ikke noe særlig imøtekommende verken når jeg kommer og skal gå.
Og han tar tlf mens jeg har time.
Jeg valgte han som fastlege pga den vurderingen han fikk her,men må si jeg har blitt veldig skuffet.

Flink og lyttende

Har alltid følt meg ivaretatt 0g trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger, Jeg har hatt han som fastlege i over tjue år.

Forståelsesfull og nøye

Jeg har vært Dr, Smith's pasient i over 20 år.

Han er meget nøye, vennlig og forklarer slik at man ikke har problemer med forstå hva han mener.

Han prioriterer pasienten og tar seg god tid.
Han er en meget lyttende person, noe som gjør det lettere for meg som pasient.

Jeg har utelukkende kun positive erfaringer med han og hans stab!

Jeg har hatt mange leger - han her er best

Jeg feiler en hel del, gamle skader etter bilulykker og fall i trapper. Medfødte skavanker i rygg og føtter, og er blitt overvektig av alt dette. Knærne har nå sviktet. Laktoseintoleranse er medfødt.

Det høres nok ut som en hypokonder, men det er godt dokumentert. For fem år siden hadde jeg hjerteinfarkt, det gikk bra.

Da jeg byttet fastlege i år, tok han seg tid, og jeg føler at han husker meg fra gang til gang. God humor og humør. Sender meg greit videre ved behov.

Flink lege

En lege som tar seg tid til pasientene og fører en god kommunikasjon. Får meg til å slappe av og jeg føler at han "ser meg". Kunne ikke tenke meg å bytte lege og har hatt han siden jeg var liten

En flink og hyggelig lege

Har hatt han som fastlege i ca. 4 år, og føler meg i trygge hender hos han. Seriøs og flink.

den beste legen

han hører på deg sender deg videre hvis det er noe han er usikker på. har hatt han som fastlege i 8 år veldig fornøyd.

Pålitelig og flink

Han har vært min lege i mer enn 15 år. Han har vært flink til å sende til spesialist for å være sikkert. Har bare positive erfaringer.

Jeg har flyttet, men beholder ham som lege selvom det er ca 15 kilometer unna.

Kvalitetslege - uhyre kunnskapsrik og oppdatert

Han lytter godt og stiller relevante spoersmaal foer han stiller diagnosen. Jeg har bare gode ting aa si om denne mannen - han har vaert min fastlege i 15 aar. Jeg kunne ikke vaert mer fornoeyd!