Silje Folven Barlindhaug

Tlf: 72 59 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Silje Folven Barlindhaug er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Silje Folven Barlindhaug

En god ressurs!

Silje har alltid tatt meg på alvor, og hjulpet meg over flere år når sykehus og spesialister ikke har funnet svar. Ho har aldri gitt opp, hun har hørt på meg og vært oppriktig interessert i min problemstilling.
Mine barn har også et positivt inntrykk av Silje, og ho har en rolig og enkel tilnærming når de har det vondt.
Jeg kommer til å fortsette med Silje som fastlege så lenge som mulig!

Anbefales ikke

Føler meg mistenkeliggjort og oversett hver gang jeg er der. Kan være flink å følge opp til tider, men gir fort opp og håper på at det skal gå over av seg selv. Vil ikke si at hun virker spesielt interessert, her må man mase for å få hjelpen man trenger hvis hun ikke kan svaret fra før. Pluss for å ha et eget ¨gynekologrom¨ på kontoret sitt. Jeg kommer nok til å bytte.

Kommer ikke til ordet

Valgte henne etter kommentarene som står her. Mulig hun var super i 2012, men opplever henne nå som en lege som kjører over meg som pasient. Det blir aldri spurt spørsmål, lar meg ikke komme til ordet og hører ikke etter om man bryter inn for å ta ordet. Hun informerer ikke mer en ytterst nødvendig. Opplever heller ikke dem i skranten som noen solstråle personlig eller pr tlf heller.
Bytter lege nå!

Tar seg tid til sine pasienter og lytter. Løsningsorientert. Svært dyktig. Inkluderende.

Uten tvil den beste fastlegen!

Silje er en god lege og et godt medmenneske. Hun lytter og setter av god tid, når det en sjeldent gang jeg må gå inn til en vikar for henne blir jeg bestandig skuffet. Hun er også kjempe flink med mine to barn!
Så i en tidligere kommentar at det var vanskelig å komme seg til legesenteret, for min del er det perfekt da det er gratis parkering å kjapp tur fra Tiller.
Hyggelig og flinke legesekretærer har hun også!

Veldig fonøyd!

Silje er en veldig flink lege. Har personlig valgt henne ut etter å ha lest hva som er skrevet om henne på denne siden. Ingenting å klage på når det kommer til henne. Hun lytter, tar seg tid, tar pasienten seriøst og er høflig.

Eneste negative er plasseringen på legesenteret. Er utrolig vanskelig å komme seg dit. Lang vei til nærmeste busstopp.

Flott lege.

Veldig fornøyd med Dr. Barlindhaug, både som lege til meg og mine to barn. Hun har seg god tid, og forklarer alt man lurer på på eget initiativ.

En dyktig og trivelig dame!

Denne legen tar seg alltid god tid og er suveren når det gjelder forståelse og empati. Hun er grundig, nøyaktig og svært dyktig. Stor evne til å kommunisere med barn. Har aldri opplevd henne stresset, derimot sprer hun en god og rolig atmosfære som inngir tillit og trygghet. Vår familie er heldige som har henne som fastlege, - en flott lege!

Helt grei

Legene har alltid dårlig tid - og det føler jeg er et problem. Det er ikke alt som er like enkelt å snakke om, og da trenger man en lege som er oppmerksom, tar deg på alvor og ikke viser at han stresser.