Christian Berntsen

Midtbyen Legesenter AS

Autorisasjon (2006)

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ...
Olav Tryggvasonsgt.40 7011 Trondheim
Christian Berntsen er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Christian Berntsen

På godt og vondt

Når det kommer til konstruktiv kritikk er tilgjengeligheten og det at hvis han har en dårlig dag så vises det veldig godt, der foten trykker. Ja, han er en veldig kompetent fastlege med sikkert altfor mange pasienter, men tiden hans er ikke viktigere enn tiden til pasientene.

Det går også an å vise litt mer forståelse for at nye like viktige/viktigere problemer fort kan dukke opp i mellomtiden når det tar 2 måneder å få komme inn til en time, og at de problemene ikke nødvendgvis trenger en hastetime, men heller ikke kan vente i 2 nye måneder.

Ellers er Christian en utrolig sympatisk mann som ser meg hver gang jeg møter opp, som ikke en eneste gang i løpet av de 8 årene jeg har hatt han som fastlege har trengt noen påminnelse om hvem jeg er eller hva jeg slet med forrige time. Timene er fyllt med humor og trygghet, for det meste, og jeg kan alltid stole på at hvis jeg har et problem så gjør han alt han kan for å finne problemet og en eventuell løsning.

Så hvis du klarer å leve med veldig lang ventetid, mye forsinkelser og overdrevent kranglete resepsjonister, er lege Christian Berntsen absolutt verd tiden din.

Professional and excellent vibe

On my first appointment with Christian, I felt at ease and extremely comfortable with him. I have never come across such a caring, communicative, kind and empathetic GP before (based solely on several terrible experiences I had with my previous GPs). Christian has that incredibly nice vibe that makes you feel you are in good hands, right from the start. He is as professional as warm and friendly. He follows up very well, he makes sure that he has everything covered, which makes you feel confident in the treatment process.
I think he is one of the best doctors in Norway!

Dyktig

Svært dyktig og hyggelig lege som tar godt vare på deg som pasient. Beste legen jeg har hatt. Eneste ulempen er noe lav tilgjengelighet. Ikke nødvendigvis fra han, for han har alltid møtt meg når jeg har trengt det, men fra Midtbyen Legesenter som er vanskelige å nå på telefon.

Tillit og løsningsorientert

Opplever legen som en god person, som virkelig ønsker å forstå. Han er mentalt tilstede under timen, og en føler seg sett og hørt. Han virker oppriktig, åpen og ærlig.

Komplett lege

Grundig, hyggelig, flink, har stor kapasitet. Følger godt opp. God til å kommunisere, og har skjønt at det er noe av nøkkelen til å finne ut av symptomene.