Christian Berntsen

Midtbyen Legesenter AS
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Christian Berntsen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Christian Berntsen

Den heldigste pasienten noensinne.

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en fastlege før, og jeg har gått gjennom mange mindre vennlige sjeler innen dette yrket. Christian er alltid utrolig hyggelig, imøtekommende og får deg virkelig til å føle at han bryr seg om dine problemer uansett hvor små eller store de måtte være. Hver time er fyllt med spøk og latter og generelt godt humør.
Det eneste jeg kunne sett ha vært bedre er pittelitt bedre oppfølgning, men jeg har som regel aldri grunn til å klage. Dessverre har han mange pasienter og det kan bli opp til en måned ventetid, men sånn er det nok bare når man er en så kapabel og god lege som han er. Dukker det opp en ledig plass hos Christian Berntsen annbefaler jeg å kaste meg over den så fort som mulig. Beste legen i byen i min mening.

Beste legen i byen

Trivelig, og høyt faglig nivå. Tar pasientene sine seriøst, men har alltid en morsom kommentar på lur.

Den beste legen jeg har hatt

Tar meg på alvor, setter seg inn i hvem jeg er, og kjenner meg igjen fra gang til gang, kjennes ut som at han virkelig bryr seg og ønsker meg vel. Kompetent og dyktig.

En lege som gir pasientene tid og trygghet

Christian Berntsen tar deg på alvor og hører på deg når du snakker. Han tar seg tid til deg og lar deg fortelle hvordan du opplever ting. På denne måten får du både hjelp med det fysiske men føler også at han bryr seg og dermed får støtte på det mentale planet også.
Der han er usikker ber han om hjelp slik at jeg som pasient får den beste behandling. Det føles trygt å gå til Christian Berntsen.

Kommer aldri til å bytte lege!

Jeg husker første legetime jeg hadde med ham og han sa. - Deg har jeg ikke sett før, kan ikke du starte å fortelle litt om deg selv. Jeg gjorde det og han fortalte litt om seg selv etterpå. Helt fantastisk! Han sitter og ser på deg og hører på hva du har å si. Han er nøye og dobbel sjekker alt han selv gjør, er det noe han er usikker på så hører han med de andre på kontoret og det er kjempe bra. Så fremst jeg ikke flytter til en annen by så kommer jeg aldri til å bytte lege! Ja er litt ventetid for å få time hos han, men jeg venter gjerne de 3-5 ukene det tar. De gangene det har vært hast har jeg fått kommet tidligere.