Christian Berntsen

Midtbyen Legesenter AS

Autorisasjon (2006)

Christian Berntsen er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Christian Berntsen

Beste legen jeg har hatt som nå har sluttet til min store fortvilelse. Han bryr seg virkelig å tar seg god tid til deg. Han blir virkelig savnet å ha som lege.

Veldig fornøyd, men har sluttet

Har hatt han som fastlege i 4 år og det har vært de 4 beste. Han ser deg, er nøye og grundig og alltid like hyggelig og høflig. Men han har nå sluttet som fastlege, og da slutter jeg på Midtbyen Legesenter. For kontorpersonalet kan man ikke finne så mye bra å skrive om…

Trygg og kunnskapsrik

God informasjon, ser pasienten, omsorg, interessert , tilgjengelig , imøtekommende . Godt med en inkluderende fastlege som ta deg på alvor !

Trygg og kunnskapsrik

Føler meg ivaretatt og hørt. Det er et stykke å reise til legen for meg, men kommer aldri til å bytte.

Forståelsesfull og trygg

Aldri i mitt liv har jeg hatt en lege eller fastlege som er så god! Christian er ekstremt forståelsesfull, lett å snakke med og generelt veldig dyktig i jobben sin. Føler jeg blir tatt på alvor uansett om problemene er små eller store, og jeg sitter igjen med en følelse av at han genuint bryr seg. Føler heller aldri at tilgjengeligheten eller ventetiden er noe problem. En fastlege jeg vil anbefale på det varmeste!