Christian Berntsen

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Tlf: 73 92 38 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Berntsen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Christian Berntsen

Den heldigste pasienten noensinne.

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en fastlege før, og jeg har gått gjennom mange mindre vennlige sjeler innen dette yrket. Christian er alltid utrolig hyggelig, imøtekommende og får deg virkelig til å føle at han bryr seg om dine problemer uansett hvor små eller store de måtte være. Hver time er fyllt med spøk og latter og generelt godt humør.
Det eneste jeg kunne sett ha vært bedre er pittelitt bedre oppfølgning, men jeg har som regel aldri grunn til å klage. Dessverre har han mange pasienter og det kan bli opp til en måned ventetid, men sånn er det nok bare når man er en så kapabel og god lege som han er. Dukker det opp en ledig plass hos Christian Berntsen annbefaler jeg å kaste meg over den så fort som mulig. Beste legen i byen i min mening.

Beste legen i byen

Trivelig, og høyt faglig nivå. Tar pasientene sine seriøst, men har alltid en morsom kommentar på lur.

Den beste legen jeg har hatt

Tar meg på alvor, setter seg inn i hvem jeg er, og kjenner meg igjen fra gang til gang, kjennes ut som at han virkelig bryr seg og ønsker meg vel. Kompetent og dyktig.

En lege som gir pasientene tid og trygghet

Christian Berntsen tar deg på alvor og hører på deg når du snakker. Han tar seg tid til deg og lar deg fortelle hvordan du opplever ting. På denne måten får du både hjelp med det fysiske men føler også at han bryr seg og dermed får støtte på det mentale planet også.
Der han er usikker ber han om hjelp slik at jeg som pasient får den beste behandling. Det føles trygt å gå til Christian Berntsen.

Kommer aldri til å bytte lege!

Jeg husker første legetime jeg hadde med ham og han sa. - Deg har jeg ikke sett før, kan ikke du starte å fortelle litt om deg selv. Jeg gjorde det og han fortalte litt om seg selv etterpå. Helt fantastisk! Han sitter og ser på deg og hører på hva du har å si. Han er nøye og dobbel sjekker alt han selv gjør, er det noe han er usikker på så hører han med de andre på kontoret og det er kjempe bra. Så fremst jeg ikke flytter til en annen by så kommer jeg aldri til å bytte lege! Ja er litt ventetid for å få time hos han, men jeg venter gjerne de 3-5 ukene det tar. De gangene det har vært hast har jeg fått kommet tidligere.

Midt på treet

Legen har langt ventetid, og man må vanligvis vente en 3-4 uker for å få time.

Han er en hyggelig og trivelig mann som tar pasienten på alvor, men litt for usikker i sine egne bedømmelser da han henviser uten at det er behov for det. Bruker god tid på sine pasienter.

Lang ventetid om du ikke får dagens første time.

Selve legekontoret har mye å tjene på å gå over til en mer moderne løsning når det gjelder kontakt med pasienter. De som sitter på telefonen tar gjerne på seg rollen som silere for om du trenger time eller ikke selv om de ikke har kompetanse på dette.

God lege

Imøtekommende, flink til å lese journalen mellom hver konsultasjon. Kan være litt lang ventetid for konsultasjon. Pinlig å måtte gå gjennom venteværelset for å ta urinprøver

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor, har peiling på hva han snakker om!

Den beste legen jeg har hadd.

Christian Berntsen er den beste legen jeg har hadd. Han sjekker deg grundig, har svar på det du lurer på å er det noe han selv er usikker på så tar han hjelp av de andre legene på samme kontor å det er en fantastisk ting. Han er veldig pålitelig å det eneste som er litt vanskelig med han er å få tak i han. En gang fikk jeg vente 1,5 mnd för jeg fikk en time. Det var selvfölgelig ikke alvorlig eller akutt, men 1,5 mnd er veldig lang tid uansett når det gjelder helsen. Det er jo ikke han som bestemmer dette, men sekretären som svarer i telefonen. Derimot de som jobber på labben og i resepsjonen. Noen av de skulle ha vert bytta ut.

Utrolig behagelig og dyktig!

Christian Berntsen er en lege som tar seg tid til å se deg som pasient, selvom han har dårlig tid. Du kan risikere å måtte vente en stund ut i fra opprinnelig timetidspunkt, men det er fordi han tar seg tid til de pasientene han har, og ikke sender dem ut selvom man har gått over tiden. Det gjør at man hele tiden føler seg trygt ivaretatt. Er han usikker på noe konsulterer han andre leger på legekontoret, en god egenskap. Han generelt veldig hyggelig, noe som får deg som pasient til å slappe av. Anbefales på det sterkeste!

Absolutt eksemplarisk, empatisk og engasjert

Dette er mannen du vil ha som din fastlege, uavhengig av kjønn, alder eller helsetilstand. Christian Berntsen er genuint opptatt av og interessert i menneskers ve og vel. Han gjør bestandig ekstra innsats, noe man ikke kan forvente av allmennleger nå til dags, med tanke på hvilke rammer de arbeider innenfor, og alt arbeid som er pålagt dem.

Ved siden av sin medisinske ekspertise, har han betydningsfull menneskelig kompetanse som innebærer at han virkelig ser deg og lytter, samtidig som han tydelig viser engasjement for deg som pasient og saken din. Dette uavhengig av om det dreier seg om småplukk eller alvorlig sykdom som krever videre utredning. Hans største utfordring er å ivareta seg selv og eget velbefinnende.

Christian Berntsen er definisjonen på en fantastisk lege.

Super lege!

Beste legen jeg har hatt! Han tar deg på alvor, lytter og gjør alt han kan for å hjelpe deg. Han har vært legen min under 3 svangerskap med mange plager, hvor han har tatt alt alvorlig og skjekket ut hva plagene kommer av og hvordan han har kunnet hjelpe meg. Jeg har følt meg sett, hørt og ivaretatt! Og ikke minst trygg på at jeg og barna blir ivaretatt på en ordentlig og god måte! Helt super, folkelig lege med en dose humor!

Den beste legen jeg har hatt.

En lege som tar deg på alvor, alltid parat til å hjelpe samme hva jeg har for plager.

Rett og slett strålende !

Meget dyktig lege som lytter og tar deg på alvor. Ble veldig glad da han kom tilbake til Midtbyen lk etter et års fravær. Håper å få beholde ham som fastlege i mange år. En skal lete lenge etter en lege som ham, alltid blid og trivelig :)

Kjempeflott lege som ser deg!

Beste legen jeg har hatt! Han sitter ikke å ser på dataen, men ser pasienten og jeg føler meg alltid sett og hørt etter å ha vært innom.

Den beste legen jeg har hatt

Bare gode ord å si om C.B. Han tar deg på alvor, og får deg til å føle deg vel. Veldig dyktig og hyggelig type.

STRÅLENDE!!

En fantastisk dyktig og behagelig lege. Sjelden har jeg følt meg bedre ivaretatt. Beklager at jeg er ferdig hos ham nå og at han har gått tilbake som fastlege fra å være spesialist hos FysMed-Klinikken i Trondheim...

Plikoppfyllende kjærnekar

Har de siste 2 årene fått hjelp av Berntzen til å bli kvitt plager i skulder og fot. Han er ikke redd for å sende deg videre til spesialist om han ikke kan løse problemene dine selv. HUSKER deg og din historie ved hvert besøk, og tar dine problemer alvorlig!

Finnes ikke bedre lege

Tilfeldigheter gjorde at jeg ble pasient hos Christian Berntsen, men det var en lykke for meg. Aldri har jeg opplevd maken, han sjekker og ringer og skriver. Som kronisk syk er det godt å ha en lege som virkelig bryr seg.

Beste legen jeg har hatt

Han er imøtekommende, gjør jobben sin grundig. Er det noe han ikke kan så mye om samler han informasjon og ringer deg opp senere. Man føler man blir tatt godt vare på ! Beste legen jeg har hatt !