Christian Berntsen

Midtbyen Legesenter AS

2006

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Christian Berntsen er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Christian Berntsen

Komplett lege

Grundig, hyggelig, flink, har stor kapasitet. Følger godt opp. God til å kommunisere, og har skjønt at det er noe av nøkkelen til å finne ut av symptomene.

Dyktig lege og et godt menneske

Tar meg på alvor, følger opp og er faglig dyktig. Trygg, imøtekommende og samtidig stiller krav. Flink med barn og voksne. Jeg er veldig fornøyd.

Den heldigste pasienten noensinne.

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en fastlege før, og jeg har gått gjennom mange mindre vennlige sjeler innen dette yrket. Christian er alltid utrolig hyggelig, imøtekommende og får deg virkelig til å føle at han bryr seg om dine problemer uansett hvor små eller store de måtte være. Hver time er fyllt med spøk og latter og generelt godt humør.
Det eneste jeg kunne sett ha vært bedre er pittelitt bedre oppfølgning, men jeg har som regel aldri grunn til å klage. Dessverre har han mange pasienter og det kan bli opp til en måned ventetid, men sånn er det nok bare når man er en så kapabel og god lege som han er. Dukker det opp en ledig plass hos Christian Berntsen annbefaler jeg å kaste meg over den så fort som mulig. Beste legen i byen i min mening.

Beste legen i byen

Trivelig, og høyt faglig nivå. Tar pasientene sine seriøst, men har alltid en morsom kommentar på lur.

Den beste legen jeg har hatt

Tar meg på alvor, setter seg inn i hvem jeg er, og kjenner meg igjen fra gang til gang, kjennes ut som at han virkelig bryr seg og ønsker meg vel. Kompetent og dyktig.