Aage Bjertnæs

Risvollan Legesenter AS
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Aage Bjertnæs er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aage Bjertnæs

Trygg og god lege, den beste!

En trygg og god lege som tar deg på alvor! Han lytter, støtter og gir valgmuligheter. Han kommer med anbefalinger men lar deg som pasient være med på bestemmelsen om din behandling. Han kan journalen utenatt, selv der han ikke har vært lege på grunn av ferietid eller annet. Han ser alvoret i det du kommer med, og er det et av di få feltene han ikke kan 100% selv så sender han deg til spesialist. Virkelig en du kan komme med alt til. Og uansett hva, det første som møter deg når du kommer er et stor smil og: hvordan går det med studiet, livet og hvordan funket sist behandling. Har noen gang måttet sitte å vente 45 min på grunn av forsinkelse, men det er virkelig verdt ventingen. Dette er en lege som ser mennesket, og ikke klokken! Utrolig trist at man snart må finne ny på grunn av pensjon, hatt Aage hele livet så langt. Den beste legen som finnes!

En god lege som tar folk på alvor

Aage Bjertnæs var en lege som jeg følte faktisk brydde seg om pasientene sine. Han spurte alltid hvordan det gikk og om jeg hadde blitt bra fra forrige legebesøk. Han tok mine smerter og skader alvorlig. Han er en bra lege i mine øyne.

Den beste legen

Aage har alltid vært min lege. Han er dyktig, flink og god til å kommunisere. Han tar pasienten alvorlig og er lett å åpne seg til. Han har god kompetanse og kyndighet. Anbefales

Tar aksjon og får deg sjekket ut - raskt!

Meget positiv erfaring med Aage. Han har stilt opp på kort varsel når jeg har trengt det og tatt meg på alvor. Må dessverre bytte p.g.a. flytting.

Verdens beste! Dyktig, erfaren og engasjert!

Aage har en lang erfaring og kan det meste. Hvor andre leger (f.eks. vikar) nølte, opplevde jeg aldri at han tok feil. Han er et varmt menneske som man kan snakke fortrolig med. Han sprer også livsglede. Risvollan legesenter har dessuten et godt system for bestilling av time, og det har blitt lett i de siste årene å få en time rask.