Aage Bjertnæs

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Tlf: 73 84 48 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aage Bjertnæs er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aage Bjertnæs

Trygg og god lege, den beste!

En trygg og god lege som tar deg på alvor! Han lytter, støtter og gir valgmuligheter. Han kommer med anbefalinger men lar deg som pasient være med på bestemmelsen om din behandling. Han kan journalen utenatt, selv der han ikke har vært lege på grunn av ferietid eller annet. Han ser alvoret i det du kommer med, og er det et av di få feltene han ikke kan 100% selv så sender han deg til spesialist. Virkelig en du kan komme med alt til. Og uansett hva, det første som møter deg når du kommer er et stor smil og: hvordan går det med studiet, livet og hvordan funket sist behandling. Har noen gang måttet sitte å vente 45 min på grunn av forsinkelse, men det er virkelig verdt ventingen. Dette er en lege som ser mennesket, og ikke klokken! Utrolig trist at man snart må finne ny på grunn av pensjon, hatt Aage hele livet så langt. Den beste legen som finnes!

En god lege som tar folk på alvor

Aage Bjertnæs var en lege som jeg følte faktisk brydde seg om pasientene sine. Han spurte alltid hvordan det gikk og om jeg hadde blitt bra fra forrige legebesøk. Han tok mine smerter og skader alvorlig. Han er en bra lege i mine øyne.

Den beste legen

Aage har alltid vært min lege. Han er dyktig, flink og god til å kommunisere. Han tar pasienten alvorlig og er lett å åpne seg til. Han har god kompetanse og kyndighet. Anbefales

Tar aksjon og får deg sjekket ut - raskt!

Meget positiv erfaring med Aage. Han har stilt opp på kort varsel når jeg har trengt det og tatt meg på alvor. Må dessverre bytte p.g.a. flytting.

Verdens beste! Dyktig, erfaren og engasjert!

Aage har en lang erfaring og kan det meste. Hvor andre leger (f.eks. vikar) nølte, opplevde jeg aldri at han tok feil. Han er et varmt menneske som man kan snakke fortrolig med. Han sprer også livsglede. Risvollan legesenter har dessuten et godt system for bestilling av time, og det har blitt lett i de siste årene å få en time rask.

Kjempedyktig!

Har hatt Aage Bjærtnæs som fastlege i ca 30 år.
Utrolig dyktig og proffesjonell lege,med glimt i øyet,
Anbefales.

Bra for meg

Har vært min fastlege for nesten 5 år. Måtte bytte pga flytting til et annet sted i Norge men han har vært dyktig, hjelpsom og flink til å lytte. Veldig fornøyd med ham!

Utrolig uprofesjonell

Veldig nedlatende og avvisende i forbindelse med svangerskapskontroll. Gikk tydelig over streken og avviste blankt alle spørsmål og tanker vi som førstegangsforeldre hadde.

Hold dere langt unna.

Ellers hyggelig legekontor med hjelpsomme ansatte.

Beste legen jeg har hatt!

Alltid hyggelig og imøtekommende! Ringer opp igjen og hører hvordan det går, stiller opp på møter og alt. Meget fornøyd! :)

Fornøyd!

Aage har vært vår fastlege i 3 generasjoner i familien vår. Han kjenner derfor til min sykehistorie og var super da jenta mi ble dårlig og dehydrert. Han ringte flere ganger på kvelden for å høre hvordan det gikk. Ikke mange leger som tar seg tid til det! Har alltid fått hjelp og er alltid blitt møtt med forståelse for mine plager. Alltid et smil om munnen har han også. Flott lege!

Kjempeflink!

Har bare positivt å si. Føler at han kjenner meg igjen og setter seg inn i sykehistorien min før jeg kommer. Lett å snakke med, humoristisk og flink! :)

Okaj

Trivelig, litt rask med konklusjonene sine, funker til det han skal fungere til! Artig mann dog.

Både og.

Snill og god lege, men i mine øyne virker han som om han er lite oppdatert på nyere forskning, selv om han er flink i det han kan, og ofte i et hastverk for å få jobben gjort, som kan virke hemmende på pasient-lege relasjonen. Jeg føler det manglet tillitt mellom oss - tillit til mine beskrivelser og opplevelser av en sykdom, og dens eksistens. Jeg vil si han er en flott lege hvis man skal på sin årlige helsesjekk, men hvis man har en kronisk sykdom, da kan det være et begrensende forhold. Jeg kom meget godt overens med han; men jeg trengte dessverre noen som får fortgang i ting med min tilstand.

Grei nok

Jovial og grei, men lite oppdatert på ny forskning og lite lyttende til pasienten.