Peder Broen

Saupstadringen 5 7478 Trondheim
Peder Broen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Peder Broen

Anbefales

En hyggelig, lun og solid lege som både jeg og min datter har brukt. Tar jobben sin alvorlig men har god humor og ler gjerne. Hyggelig resepsjon.

Ærlig og dyktig

Broen fremstår som trygg, tydelig og ikke minst dyktig. Er det sykdom/lidelser han ikke har inngående kunnskap om, nøler han ikke å fortelle dette til pasienten.
Et stort pluss er at Broen støttes av legesekretærer som er dedikerte til jobben sin.

Topp lege

Flott lege. Har støttet meg mye. Går ofte til kontulasjon. Virker oppriktig interessert i min helsesituasjon. Aldri problem med å komme inn på dagen hvis nødvendig. Håper han blir på saupstad i mange år framover. Vil ikke ha annen lege. Føler meg trygg hos han. Kan sine greier. Skryt til damene i resepsjonen og. Eneste negative er at man kan risikere lang venting på telefonen

Uinteressert

Hadde han som fastlege hele ungdomstida, og selv om jeg ikke var der mange ganger, rakk jeg å få et svært dårlig inntrykk. Han har stort sett alltid blikket festet til data-skjermen, og virket kun interessert da jeg kom med en mer sjelden sykdom.

Opplevde han som lite empatisk da jeg etter hvert fikk store psykiske problemer, og fikk ikke hjelpen jeg trengte. Fikk også beskjed om å ikke ringe til han fordi han skulle ha betalt for timen hvis jeg skulle ha noe av han. Foreldrene mine måtte ta ansvar og KREVE at han sendte henvisning til DPS da jeg etter hvert ble for syk til å fortsette skole osv. Han var svært motvillig.

Før dette var han for meg kun en "praktisk" lege å ha, for han vet jo hva han driver med, så jeg kunne komme å si at jeg har ørebetennelse, og så få antibiotika. Han har oversikt kan faget sitt, etter mitt inntrykk, men han har vært svært avvisende mot meg som pasient.

Nå er det noen år siden jeg byttet fastlege, men de gangene jeg var der måtte jeg gjerne sitte en times tid på venterommet.

Gjør jobben sin godt

Får all den hjelpa jeg trenger, beste legen jeg har hatt :)