Mari Jordet Bruheim

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Mari Jordet Bruheim er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mari Jordet Bruheim

Helt fantastisk

En veldig flink, lyttende og løsningsorientert lege, rett og slett et fantastisk menneske med god mellommenneskelig kommunikasjon.

Hører på meg som pasient, og tar det på alvor. Lett å snakke med og en føler hun har tid til å lytte ved konsultasjon.

Meget kompetent, tydelig og handlekraftig

Jeg opplever at hun gir trygghet gjennom at hun lytter, stiller gode spørsmål, og er grundig i sin utredning. Hun søker raskt ekstern bistand dersom det er behov for det. Pålitelig.
Hennes kommunikasjonsferdigheter er meget gode, og hun bruker humor og en lett one som skaper en avslappet og god stemning - samtidig som hun opptrer meget profesjonelt.
Hun har også godt lag med barn, og det er betryggende at hun har spesialisert seg innen barne- og ungdomspsykiatri - da føler jeg meg trygg på at hun ser _hele_ barnet mitt.

Blid og positiv lege

En lege som lytter til deg , å stiler masse spørsmål. Er det ting hu ikke kan svare på så er a rask til å henvise videre. Flott dame med masse medisinsk kunnskap.

Min beste helserådgiver.

Hun er en god lytter, er medfølende og har gode kommunikasjonsevner. Hun har sine behandlingsforslag og spør meg hva jeg synes,- siden jeg har stor tillit til henne, blir det som oftest som hun foreslår. Hun har også gitt meg råd som jeg ikke fulgte, men likevel støttet meg i mitt valg. En god lege som jeg desverre måtte "gi opp", fordi jeg flyttet til en annen kant av landet.