Peter Christoph Bräunlich

Autorisasjon (2009)

Peter Christoph Bräunlich er en av 6 fastleger i Midtre Gauldal

Siste vurderinger av Peter Christoph Bräunlich

Bagatelliserer

Har hatt denne legen i mange år, og har vært ganske fornøyd. De siste årene har han virkelig tapt seg. Han bagatelliserer det jeg forteller, og trekker inn sitt eget yrke for å komme med poeng av at mine helseutfordringer ikke er så ille som jeg vil ha det til, da det er "mye verre å være lege å jobbe mange timer i strekk". Føler ikke han tar meg på alvor. Han er alltid minimum 30 minuttet forsinket, aldri har jeg kommet inn til tiden.

Veldig fornøyd

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Tar seg alltid god tid til å lytte og er nøyaktig. God å snakke med og overhodet ikke stresset. Opplever at han har mye kompetanse og tar pasientene sine seriøst. Han er empatisk og løsningsorientert. Det eneste som er negativt er at det er vanskelig å få time på sommeren da kontorer har ferieavvikling og litt lang ventetid på legetime. Dette er ikke hans feil.

Empatisk og løsningsorientert

Gjennomgående meget godt fornøyd med alt unntatt tilgjengelighet.
Men gode leger er jo populære og etterspurte, så litt dårlig tilgjengelighet er vel en logisk følge både av at mange ønsker å være pasient hos denne legen og at han tar seg tid til å lytte og undersøke.
Liker spesielt godt at han forstår mitt fokus på helbredelse (når mulig) i stedet for mine muligheter vis a vis NAV. Jeg går jo til lege for å bli frisk og mest mulig arbeidsfør, og helst ikke sykemeldt eller trygdet.

Klarer overhodet ikke se pasienten sine problem

Har hatt han som fastlege i flere år.
Driver ett flyttebyrå og har helsemessige problemer pga store belastninger igjennom flere år.
Han bagatelliserer det jeg sier og er overhodet ikke i stand til å se pasienten sine problem.
Siste besøk var en annen lege på samme sted som var lydhør og skjønte mine problem.
Har byttet fastlege nå.
Svært misfornøyd med denne fastlegen igjennom flere år,anbefales ikke ,har omtrent aldri vært sykemeldt og når jeg trenger det,var han ikke i stand til å lytte på meg.

Lyttende, kunnskapsrik og ærlig

Den absolutt beste legen jeg noen gang har hatt. En lege som tar en på alvor og gir en trygghet til meg som pasient. Faglig sterk og lyttende samt ærlig. Anbefales på det sterkeste.