René Rodriguez Soto

Autorisasjon (2007)

Borgen Legekontor Telefonnummer66 78 07 2966 78 07 ...
Borgenveien 120 1388 Borgen
René Rodriguez Soto er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av René Rodriguez Soto

Startet bra, men gikk over til uansvarlig

Fikk veldig godt førsteinntrykk og trodde jeg ville bli tatt godt vare på. Så viste det seg at han tilbakeholdt informasjon som burde kommet til meg, gikk mot spesialistlegenes uttalelser osv. Sikkert fin for personer som bare trenger lege i ny og ne, men om man har noe kronisk vil jeg advare mot å bruke ham.

En veldig dårlig opplevelse

Det er mulig han er en dyktig lege fagmessig, men overfor pårørende finnes det ikke følsomhet og interesse. Tvert i mot er han avfeiende og negativ til innspill/erfaringer fra nærmeste pårørende, - av frykt for at det skal såre pasienten. Hvordan skal han da få et større bilde av et liv over flere år,- i møte med folk på noen minutter?

Er best lege

Han er veldig profesjonel. Er best lege i Norge. Han har veldig bra utdanning. Vær bekymret for pasientene dine. Virkelig se det for meg er en terapi, jeg forholder meg mye og beroliger meg. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Helt fantastisk lege!

Denne legen lytter på deg og hører virkelig hva du sier! Soto er og utolig flink med barn. Han er flink til å forklare hva det er som feiler deg, hvorfor det er slik og hva som må til for å bli bedre. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Høflig, sympatisk, ryddig og faglig dyktig!

Dr Soto har vært min fastlege siden han startet som lege i Asker. Jeg er ikke hos han så ofte, men jeg får inntrykk av at han allikevel kjenner sykehistorien min. Tydelig at han leser seg opp på epikriser og notater fra sykehuset. Jeg har et komplisert sykdomsbilde, og har vært innom ulike spesialister ved ulike sykehus. Jeg føler meg trygg på at Dr Soto følger med og ser "helheten" for meg. Hvis det er noe jeg ikke har forstått ( fordi sykehuslegene ofte har dårlig tid, og jeg stadig får nye leger), kan jeg alltid spørre Dr Soto. Han tar seg god tid, og ingen spørsmål er for "dumme". Jeg opplever han som en meget oppegående og faglig orientert lege, som samtidig viser nok empati til at du føler deg trygg hos han på alle måter.