Torgeir Fjermestad

Ranheim Legesenter DA

Sverre Svendsens vei 38 7056 Ranheim
Torgeir Fjermestad er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torgeir Fjermestad

Den beste legen du kan tenke deg

Vår familielege igjennom kanskje 25 år. Den beste legen du kan tenke deg - respektfull, lyttende, effektiv & dyktig!

Pasientsky

Det er mulig Torgeir Fjermestad er en dyktig fagmann. Det er det vanskelig for meg å bedømme. Jeg reagerer imidlertid på at han ser etter «letteste utvei» – hvordan få pasienten kjappest mulig ut av kontoret mitt, helst tomhendt. Det sistnevnte er selvfølgelig et sleivspark. Samtidig er det en opplevelse av at legen heller sier «vi får vente og se» enn å gjøre noe. Det er forstemmende hvor lite flink han er til å snakke med og se pasienten. Det virker som om han er svært ukomfortabel med å snakke med mennesker på tomannshånd, og det kan du bare ikke være som allmennlege.
Fjermestad er heldigvis ikke min fastlege, men jeg har dessverre måtte brukt ham fra tid til annen ved vakanse og ferieavikling. Opplevelsen er den samme hver gang. Synd.

Sympatisk

Torgeir Fjermestad en en dyktig og svært pålitelig lege. Han har evnen til å lytte til hva du sier, og han er raskt ute med behandling og oppfølging. Anbebales på det sterkeste!

Fastlege i mange år

Fjermestad er en meget dyktig lege som tar meg som pasient seriøst! Han er alltid løsningsorientert, og henviser til spesialister etter behov!
Heldig som har han som fastlege!!!

Dyktig lege!

Har hatt ham som fastlege i 17 år, og det eneste som kunne få meg til å bytte var om jeg flyttet til en annen by. Rolig type, i starten følte jeg noen ganger at jeg ikke ble tatt seriøst. Men nå har jeg skjønt at dersom det er noe alvorlig, så fanger han det opp. Hvis han virker litt uinteressert eller travel, er det fordi det ikke er noe alvorlig. Erfaren og kunnskapsrik mann som er flink til å avdramatisere.

Noen ganger litt lang ventetid før man får time, samt en del venting når man er der. Tidligere en veldig skummel sekretær som tok telefonen, men hun må ha slutta for i det siste har det bare vært hyggelig.

Jeg går alltid derfra med følelsen "dette går bra".