Torgeir Fjermestad

Tlf: 73 82 58 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgeir Fjermestad er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torgeir Fjermestad

Alt kan bli bedre her!

Jeg var til Torgeir for en enkel sjekk, da jeg var bekymret ble jeg kun gjort til latter, under undersøkelsen var han svært hardhendt og skjønte ikke at det var svært smertefullt. Han tok meg heller ikke alvorlig, og feiet meg avgårde som at jeg var en plage. Fortalte meg heller ikke når vi var ferdige, og bare ventet til jeg skulle gå. Virket svært lite interessert i sine pasienter, hadde ingen form for talent innenfor å få meg til å føle meg hørt, sett eller i det hele tatt å snakke på tomannshånd. Her kan alt bli bedre! Anbefales ikke, og jeg velger å bytte lege. De i resepsjonen er av samme sort, så de henter ingen poeng der heller.

Tillitsfull.

Kunskapsrik. Oppleves som oppriktig i behandlingen, og kommer med forslag til løsninger på eventuelle problemer.

Den beste legen du kan tenke deg

Vår familielege igjennom kanskje 25 år. Den beste legen du kan tenke deg - respektfull, lyttende, effektiv & dyktig!

Pasientsky

Det er mulig Torgeir Fjermestad er en dyktig fagmann. Det er det vanskelig for meg å bedømme. Jeg reagerer imidlertid på at han ser etter «letteste utvei» – hvordan få pasienten kjappest mulig ut av kontoret mitt, helst tomhendt. Det sistnevnte er selvfølgelig et sleivspark. Samtidig er det en opplevelse av at legen heller sier «vi får vente og se» enn å gjøre noe. Det er forstemmende hvor lite flink han er til å snakke med og se pasienten. Det virker som om han er svært ukomfortabel med å snakke med mennesker på tomannshånd, og det kan du bare ikke være som allmennlege.
Fjermestad er heldigvis ikke min fastlege, men jeg har dessverre måtte brukt ham fra tid til annen ved vakanse og ferieavikling. Opplevelsen er den samme hver gang. Synd.

Sympatisk

Torgeir Fjermestad en en dyktig og svært pålitelig lege. Han har evnen til å lytte til hva du sier, og han er raskt ute med behandling og oppfølging. Anbebales på det sterkeste!