Lasse Folkvord

Vikhammer Legekontor DA
Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer
Lasse Folkvord er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Lasse Folkvord

Ikke fornøyd, men har byttet lege.

Jeg var ikke fornøyd, kviet meg hver gang jeg skulle til legen. Spør om helt andre ting enn hva jeg er der for, ting som absolutt ikke har noe med grunnen til at jeg er der.
Byttet til en annen fastlege, å er storfornøyd med den nye.

Flink og effektiv

Faglig dyktig og lydhør lege som får ting gjort! Har vært legen min hele livet, og han viser at han kjenner meg godt selv om jeg ikke er oftere til legen enn andre.

Meget dyktig

Har hatt han som fastlege siden 1990.
Han har hjulpet meg veldig mye.
Han har min fulle tillit.
Kan selvfølgelig det han driver med.
En meget dyktig, omsorgsfull, forståelsesfull og ikke minst profesjonell lege.
Mine barn har og alltid hatt han som lege og er meget fornøyd.
Aldri har jeg hatt og kommer jeg til og få en bedre fastlege.

En utrolig flink lege

Føler å bli tatt på alvor når jeg er der, er 22 år og har følt til andre leger at de ikke har tatt meg på alvor når jeg har vært der. det vises at han forbereder seg på forhånd før legetimen om han er usikker på noe. Føler at jeg får den hjelpen jeg har behov for og i tillegg er han utrolig hyggelig!

Pålitelig og nøye

En lege man kan stole på, gjør nøye undersøkelser, sitter ikke med nesen mot pc'n, men SER pasienten. Er rask til å besvare henvendelser, aktiv og engasjert i lokalsamfunnet, holder seg oppdatert. Er ikke redd for å stå på for pasientenes beste, og holder seg godt informert om videre utvikling. Virkelig en lege som har forstått yrket sitt. Skulle vært flere som ham. Jeg har masse erfaring som pasient og pårørende, og overalt blir vi møtt med ros av fastlegen, så han er tydeligvis også respektert i helsevesenet utenfor kommunen.