Liv Agnes Gravrok

Lade Legesenter AS
Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Liv Agnes Gravrok er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok

Hyggelig lege, utrivelige sekretær...

Liv Agnes Gravrok er en sympatisk lege som man kan prate med. Hun tar problemene på alvor og virker omtenksom!
Kan dessverre ikke si det samme om telefonsekretæren(e?), som er sur og nærmest får deg til å beklage for at du ringer og ber om time, samme hvor høffelig man prøver å være selv. Bestandig høres det ut som man er til personlig bry for henne.

Da jeg bekymret ringte angående plutselig syk baby tidligere (og kontoret tydeligvis skulle stenge snart) fikk jeg klar beskjed om at "da skulle du ringt før!" (jeg ringte da så snart jeg kunne ang. babyen min). Dette er ikke eneste gang med sånne svar.

Inkluderende.

Hyggelig,kunnskapsrik,tilgjengelig.Lett å snakke med,lett å få time kort ventetid på venterommet.Hyggelige legesekretærer.

Suveren

Jeg synes hun er utrolig dyktig, innsiktsfull og forståelsesfull.
Rett og slett en fantastisk lege, som ikke sender deg hjem med resepten i hånda - men uten svar. Hun løser problemer i stede for å bare dekke over dem.

Kjempe fornøyd

Liv er en kjempe flott lege, hun hører på hva jeg sier og er kjempe hjelpsom! Også kurert en diagnose hos meg som andre leger/sykehus ikke har klart.

Men som flere sier ang de kontordamene, man føler seg virkelig til bry når man ringer, kjenner de dømmer over telefonen. Opplevd å blitt kjefta på over telefon når jeg har prøvd å spurt om ett viktig papir jeg trengte fra legen.
hadde jeg ikke likt fastlegen min så godt så hadde jeg nok skifta legekontor pga av kontordamene..

Dyktig og Våken Lege.

Synes jeg var veldig heldig som kom til Liv Agnes. Hun virker faglig dyktig og henviser vidre til utredning på eget initiativ. Hun gir ikke bare den første og beste pillen for å bli kvitt problemet, men går i dybden. Jeg oppfatter henne som lyttende, interessert og engasjert.