Liv Agnes Gravrok

Lade Legesenter AS

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Liv Agnes Gravrok er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok

Vikaren er nedlatende og frekk

Byttet til Liv Agnes som lege i perioden hvor hun har vikar. Denne vikaren er dessverre utrolig frekk, nedlatende og får meg rett og slett til å føle meg verre. Det er ikke snakk om et hei, et smil, eller noe som helst. Heller ingen forståelse for dine problemer, og ekstremt lite profesjonell.

Det kan hende Liv Agnes Gravrok er en god lege, som flere skriver. Men hennes vikar, som skal være vikar frem til september 2019, er rett og slett utrolig lite hyggelig og imøtekommende og den verste opplevelse jeg har hatt hos fastlege. Og jeg har byttet 6 ganger på 2 år.

Ikke fornøyd

Gledet meg over at jeg hadde fått tildelt plass hos Liv, da jeg har hørt mye bra om henne.
Etter å ha vært hos hennes vikar så ønsker jeg gjerne å bytte fastlege igjen. Da dette ikke var en god opplevelse.
Skulle ta en enkel undersøkelse, som jeg har gjort mange ganger tidligere. Var ikke en bra opplevelse...
Å heller ikke fornøyd med måten de i skranken behandler kundene på.

Fantastisk lege, men dårlig vikar!

Liv Agnes har vært min og min familie sin fastlege i mange år. Vi har opplevd henne som en fantastisk omsørgsfull person og gitt oss gode faglige hjelp. Vi har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasientene. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid, men også sett meg/oss som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar ut september 2019. Jeg har vært to gangen hos henne, man ser tydelig fordomsfulle holdninger. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Jeg blir mye dårligere etter timen, rett og slett en forferdelig opplevelse etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. jeg håper altså på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at legekontoret får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Fantastisk lege, som mister pasient grunnet vikar!

Liv Agnes har vært min fastlege over lengere tid. Hun har sett meg som person og gitt meg god faglig hjelp, men også sett meg som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar som er alt annet enn hva en lege bør representerer. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Hun skapte helt ærlig en så forferdelig opplevelse at jeg følte med tråkket på etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. Håper på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at noen får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Dårlig administrasjon

Legen er forsåvidt hyggelig og sikkert faglig dyktig. Personalet på kontoret ellers fremstår dessverre som uinteressert i både pasientene og jobben sin. Lite hyggelig plass. Litt som å besøke et nav-kontor eller en annen offentlig tjeneste hvor kundepleie er uviktig.