Liv Agnes Gravrok

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Liv Agnes Gravrok er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok

Inkluderende.

Hyggelig,kunnskapsrik,tilgjengelig.Lett å snakke med,lett å få time kort ventetid på venterommet.Hyggelige legesekretærer.

Suveren

Jeg synes hun er utrolig dyktig, innsiktsfull og forståelsesfull.
Rett og slett en fantastisk lege, som ikke sender deg hjem med resepten i hånda - men uten svar. Hun løser problemer i stede for å bare dekke over dem.

Kjempe fornøyd

Liv er en kjempe flott lege, hun hører på hva jeg sier og er kjempe hjelpsom! Også kurert en diagnose hos meg som andre leger/sykehus ikke har klart.

Men som flere sier ang de kontordamene, man føler seg virkelig til bry når man ringer, kjenner de dømmer over telefonen. Opplevd å blitt kjefta på over telefon når jeg har prøvd å spurt om ett viktig papir jeg trengte fra legen.
hadde jeg ikke likt fastlegen min så godt så hadde jeg nok skifta legekontor pga av kontordamene..

Dyktig og Våken Lege.

Synes jeg var veldig heldig som kom til Liv Agnes. Hun virker faglig dyktig og henviser vidre til utredning på eget initiativ. Hun gir ikke bare den første og beste pillen for å bli kvitt problemet, men går i dybden. Jeg oppfatter henne som lyttende, interessert og engasjert.

Den verste legen jeg har hatt!

Dette er absolutt ingen anbefalt fastlege av meg. Hun hører verken på brukerne eller tar hensyn til problemer den enkelte bruker har.
Sikkert veldig flink i det faglige, men det er veldig vanskelig å se når disse komunikasjonsproblemene står i veien.