Liv Agnes Gravrok

Tlf: 73 92 01 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Agnes Gravrok er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok

Ikke anbefalt!

Ufornøyd, anbefaller ikke!! Alltid syk, eller forsinket, veldig lite tiljengelig og når hun er på jobb, da mann må vente 1 time. Husker ikke på pasienter, arrogant.

Bra lege. Misfornøyd med legekontoret

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der to ganger i år. Begge gangene var legen min syk. Da får man en sms samme dag eller dagen før om at timen er avbestilt(!) og man må selv sørge for å bestille en ny time. I går fikk jeg to meldinger. En melding med påminnelse om timen og en melding med avbestilling. Jeg så bare den siste og endte opp med å sitte en time på venterommet. Betjeningen framstår ellers som uvennlig og lite service minded.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg gruet meg lenge før jeg gikk til legen med min bekymring. Der ble jeg straks tatt på alvor og henvist videre. Det var en veldig god opplevelse å møte Liv. Jeg følte meg både sett og hørt. Dyktig lege.

Dessverre er helsesekretærene som jobber i skranke og lab veldig negative. Jeg føler alltid at jeg er til bry når jeg henvender meg i skranke, og det er ikke en eneste gang jeg har gått derifra uten å føle meg tråkket på. Jeg er sjenert, og synes det er ubehagelig å gå til legekontoret. Jeg må dessverre bytte fastlege på grunn av dem.

Hyggelig lege, utrivelige sekretær...

Liv Agnes Gravrok er en sympatisk lege som man kan prate med. Hun tar problemene på alvor og virker omtenksom!
Kan dessverre ikke si det samme om telefonsekretæren(e?), som er sur og nærmest får deg til å beklage for at du ringer og ber om time, samme hvor høffelig man prøver å være selv. Bestandig høres det ut som man er til personlig bry for henne.

Da jeg bekymret ringte angående plutselig syk baby tidligere (og kontoret tydeligvis skulle stenge snart) fikk jeg klar beskjed om at "da skulle du ringt før!" (jeg ringte da så snart jeg kunne ang. babyen min). Dette er ikke eneste gang med sånne svar.

Inkluderende.

Hyggelig,kunnskapsrik,tilgjengelig.Lett å snakke med,lett å få time kort ventetid på venterommet.Hyggelige legesekretærer.

Suveren

Jeg synes hun er utrolig dyktig, innsiktsfull og forståelsesfull.
Rett og slett en fantastisk lege, som ikke sender deg hjem med resepten i hånda - men uten svar. Hun løser problemer i stede for å bare dekke over dem.

Kjempe fornøyd

Liv er en kjempe flott lege, hun hører på hva jeg sier og er kjempe hjelpsom! Også kurert en diagnose hos meg som andre leger/sykehus ikke har klart.

Men som flere sier ang de kontordamene, man føler seg virkelig til bry når man ringer, kjenner de dømmer over telefonen. Opplevd å blitt kjefta på over telefon når jeg har prøvd å spurt om ett viktig papir jeg trengte fra legen.
hadde jeg ikke likt fastlegen min så godt så hadde jeg nok skifta legekontor pga av kontordamene..

Dyktig og Våken Lege.

Synes jeg var veldig heldig som kom til Liv Agnes. Hun virker faglig dyktig og henviser vidre til utredning på eget initiativ. Hun gir ikke bare den første og beste pillen for å bli kvitt problemet, men går i dybden. Jeg oppfatter henne som lyttende, interessert og engasjert.

Den verste legen jeg har hatt!

Dette er absolutt ingen anbefalt fastlege av meg. Hun hører verken på brukerne eller tar hensyn til problemer den enkelte bruker har.
Sikkert veldig flink i det faglige, men det er veldig vanskelig å se når disse komunikasjonsproblemene står i veien.

Jeg byttet lege

Gravrok framstår som overlegen, utilgjengelig og uinteressert. Hun følger opp dårlig, slurver med papirer og har en slurvete omgang med pasientopplysninger. Tiden man får med legen er tilmålt, og hun virker lite interessert i å lytte til innspill fra pasienten.

Det må også nevnes at legesekretærene på legesenteret kan være både frekke, vanskelige og ikke minst sure.

Utrolig flink!

Hun er utrolig dyktig. Hun er rolig og blid og ser deg som pasient. Føler meg ikke som en belastning hos henne, som jeg har gjort hos mange leger før. Hun tar seg tid og ønsker å hjelpe. Det er klare fordeler ved å ha en ung lege! Hun er oppdatert og klarer å se unges behov. Hun er heller aldri sur eller kvass.

Jeg blir rolig og trygg når jeg har vært hos henne. Det viktigste er at jeg ikke føler meg som en belastning - hun ønsker å hjelpe uansett og ingen problemer er for små.

Fantastisk!!!

Liv Agnes er utrolig faglig dyktig og trygg,lytter,ser deg som person,sympatisk og har en flott personlighet.Hun er strukturert og setter ting raskt i gang hvis det trengs og er tøff og støttende hvis/når det trengs.Nå har jeg ingen diagnoser,men har hatt ett tøft svangerskap og da har hun vært helt enestående og hjulpet meg opp av sumpen/håpløsheten.
Dessverre er det ofte liten tid,men føler jeg får den tiden jeg trenger når jeg gir uttrykk for det.Damene i skranken og i laben oppleves ofte som sure og irriterte,det er synd.

Dyktig og sympatisk lege!

Nøye, sympatisk, imøtekommende er bare noen av ordene som beskriver denne legen. Dyktig i faget er hun også. Føler alltid jeg får svar på mine spørsmål når jeg er hos henne.
Legesekreterne som jobber sammen med henne derimot, de burde vurdere å skifte jobb evt. meldes på et smilekurs !! Føler at jeg er til stor belastning de gangene jeg må ringe og bestille meg time.

Hyggelig og empatisk

Hun Har en flott personlighet, og er ydmyk og lyttende.
Som lege er hun for urutinnert og usikker

Flink og hyggelig

Er veldig fornøyd med Liv Agnes, hun er hyggelig og hører på det jeg har og si. Forteller om alternativer jeg kan ha nytte av, og later til å ha god oversikt og dyktighet i faget sitt.

Sympatisk og nøye

Liv Agnes er en svært god lege. Oppfatter henne som nøye og med sympati,- hun ser deg som pasient, og yter sitt beste for å hjelpe. Anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig lege. Blid og imøtekommende

Etter å ha skiftet lege for meg og mine barn, følte jeg endelig at jeg har truffet en dyktig lege. Hun er imøtekommende og vennlig. Er god på oppfølging og nøye. Føler meg trygg på at jeg og mine barn blir godt ivaretatt. Anbefales!

Den mest arrogante legen jeg har hatt

Når man oppsøker en lege skal det være et tillitsforhold og jeg ønsker å bli møtt med vennlighet og sympati. Her er det en klar skille mellom pasient og lege. Det er ikke et slikt tillitsforhold jeg forventer av en lege. Jeg har heldigvis fått en annen fastlege som straks jeg kon innenfor døren og hilste første gang at jeg kjente at dette "stemmer"Takk og pris for at vi får bestemme vår fastlege.