Liv Agnes Gravrok

Lade Legesenter AS

2003

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Liv Agnes Gravrok er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok

Dårlig administrasjon

Legen er forsåvidt hyggelig og sikkert faglig dyktig. Personalet på kontoret ellers fremstår dessverre som uinteressert i både pasientene og jobben sin. Lite hyggelig plass. Litt som å besøke et nav-kontor eller en annen offentlig tjeneste hvor kundepleie er uviktig.

Grei lege, men ufordragelige helsesekretærer

Liv Agnes er en dyktig fastlege, men legesenterets helsesekretærer er ufordragelige! Man føler seg rett og slett nedverdiget i samtale med dem, og det ikke er smil eller en fornøyd mine å se hos de ansatte.
Man føler seg kun til bry enten ved telefonsamtale eller ved oppmøte.

Ikke anbefalt!

Ufornøyd, anbefaller ikke!! Alltid syk, eller forsinket, veldig lite tiljengelig og når hun er på jobb, da mann må vente 1 time. Husker ikke på pasienter, arrogant.

Bra lege. Misfornøyd med legekontoret

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der to ganger i år. Begge gangene var legen min syk. Da får man en sms samme dag eller dagen før om at timen er avbestilt(!) og man må selv sørge for å bestille en ny time. I går fikk jeg to meldinger. En melding med påminnelse om timen og en melding med avbestilling. Jeg så bare den siste og endte opp med å sitte en time på venterommet. Betjeningen framstår ellers som uvennlig og lite service minded.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg gruet meg lenge før jeg gikk til legen med min bekymring. Der ble jeg straks tatt på alvor og henvist videre. Det var en veldig god opplevelse å møte Liv. Jeg følte meg både sett og hørt. Dyktig lege.

Dessverre er helsesekretærene som jobber i skranke og lab veldig negative. Jeg føler alltid at jeg er til bry når jeg henvender meg i skranke, og det er ikke en eneste gang jeg har gått derifra uten å føle meg tråkket på. Jeg er sjenert, og synes det er ubehagelig å gå til legekontoret. Jeg må dessverre bytte fastlege på grunn av dem.