Elisabeth Seland Gridseth

Autorisasjon (2007)

Orkanger Legesenter Telefonnummer72 47 11 5072 47 11 ...
Orkdalsveien 58 7300 Orkanger
Elisabeth Seland Gridseth er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Elisabeth Seland Gridseth

Oengagerad, okunnig, oempatisk

Bagateliserar patientens upplevelse och behov. Otrevlig. Lyssnar inte klart och säger
"nu räcker det för idag"!
När man ber om hänvisning så tycker hon att man ska kontakta privat klinik istället.
När man ber om recept på Paracet för ryggprolaps så säger hon att man kan köpa receptfritt och ta dubbla doser.

veldig flink

Hun er veldig flink med å lytte til pasienten og jeg føler meg ivaretatt når jeg er hos henne. Hun finner fort ut av hva som er galt.

Dårlig til å lytte til pasienten

Alt for glad i å snakke og dårlig til å lytte til pasienten - også når pasienten er ny bekjentskap for henne. Dårlig holdninger og oppførsel. Hadde pasienten vært en gjenganger til henne hadde det vært lettere å forstått hennes oppførsel. Takk for meg iallfall

Proff

Komplisert sykdomsbilde med flere kroniske sykdommer ga behov for ny fastlege med mer oversikt og oppfølging fra de ulike sykehusavdelingene. Hun tar seg tid og spør. Jeg er veldig fornøyd ut fra de rammene hun har som fastlege. Det kan være lang ventetid for time.

Proff, trygg, grundig

Elisabeth tar seg god tid, er grundig og ordentlig. Holder en lett tone og gjør det artig å være hos legen for store og små!