Elisabeth Gridseth

Orkanger Legesenter B Heggløv

Orkdalsveien 58 7300 Orkanger
Elisabeth Gridseth er en av 12 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Elisabeth Gridseth

Seriøs, trivelig, faglig dyktig!

Skiftet over til henne, etter å ha slumpet innom på en ø-hjelptime.
Veldig trivelig og lett å prate med.
Hun har hjulpet meg med det jeg trengte hjelp med, så jeg er meget fornøyd med min fastlege.
Tusen takk.

Styr unna!

Denne legen er flott å ha om du plages med noe så "enkelt" som bihulebetennelse.

Men dessverre så er det slik at mange sliter psykisk og med en rekke uforklarlige plager. Jeg har møtt opp hos henne og grått fordi jeg har vært så fortvilt over min nåværende helsesituasjon. Hun satt der, svært så bakoverlent i stolen sin med hendene i kors, og LO av meg.

Ellers fremstår hun useriøs og fjasete. Om du vil bruke denne personen som din fastlege bør du vite med sikkerhet at du aldri vil rammes av en sykdom med vage symptomer og som ikke kan påvises med en enkel blodprøve.

Hun har også antydet at plagene jeg har en vrangforestillinger jeg har og sendte meg på DPS for psykisk vurdering. Der fikk jeg heldigvis hjelp med de faktiske plagene jeg hadde, som slett ikke var vrangforestillinger!

Overlegen og lytter ikke

Føler denne damen kan være faglig dyktig, men jeg får ikke tiden min brukt effektivt. Hun kan virke noe useriøs i ulike situasjoner og føler selv blir ikke lyttet til eller tatt hensyn til.
Bytter lege da jeg har aldri likt hennes behandling mot meg.

Litt for flåsete

Fornøyd med hennes behandling og henvisninger, så hun virker egentlig faglig dyktig.
Men jeg syns hun er for uhøytidlig og flåsete. Snakker alt for mye om seg selv og tøyser unødvendig mye, blir useriøst. Når jeg går til legen ønsker jeg ikke et stand-up show. Det er vanskelig å snakke om feks psykiske vansker når man sitter å ler av ren høflighet. Tenker også at det går med unødvendig tid på dette (sikkert 10-15 min ekstra pr time pga fjas). Denne tiden kaster hun bort både for meg, seg selv og de som venter på tur.
Men jeg syns uansett hun er faglig dyktig, og kommer ikke til å bytte.

Person-orientert

Syns hun er meget flink til å lese pasienten - forstå - og vurdere hva som er best for den enkelte. I alle fall i mitt tilfelle, men rekner med at denne evnen til å finne best mulige løsninger for den enkelte brukes på alle.