Dag Aasmund Haanes

Midtbyen Legesenter AS

2008

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Dag Aasmund Haanes er en av 176 fastleger i Trondheim

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Dag Aasmund Haanes

God og Faglig dyktig lege, sympatisk og lyttende

Hadde han som lege i ett år hvor jeg var hos han ganske ofte. Jeg opplevde han som lyttende, lite stressa på tiden, stilte gode spørsmål og som en lege som vil pasientens beste. Rolig og karismatisk lege.

Midtbyen er et legesenter med mange pasienter noe som fører til kø på telf. Sånn er det, til gjengjeld har de flere dyktige leger.

Ikke fornøyd

Om du har muskel- og leddproblem, hold deg unna denne fastlegen. Han har null peiling på fibromyalgi og gikt, samtidig som han selv tror han vet. Jeg hadde brev fra spesialister med en liste over ting som måtte utelukkes før jeg kunne få diagnose, og dette måtte jeg nærmest krangle meg til, da legen mente det var unødvendig. Og noe utredning eller behandling var heller ikke nødvendig, da jeg måtte bare trene og spise sunt ifølge han. Og å kutte ut gluten var bare tull ifølge han, selv om etter at jeg har gjort det har helsen blitt mye mer stabil. Og selv om fibromyalgi er en diagnose, med egen diagnosekode, og selv om han sa det var dette jeg hadde, så nektet han at det var mulig å sette diagnose. Vennlig var han, men anbefales ikke ut ifra min erfaring.

Den beste legen jeg har hatt

Alltid der for pasientene. Tar seg alltid tid, og gjør sitt beste for å løse problemer.