Stig Schjelderup Stephansen

1977

Stig Schjelderup Stephansen er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Stig Schjelderup Stephansen

Favorittlegen!

Føler jeg har vunnet i Lotto når jeg er på hans liste. Har hatt Stig som lege i ca 40 år, og han er akkurat som huslegen var i gamle dager. Hele slekta er pasienter, og noen av oss sågar oppkalt etter ham.
MEN vi vil jo helst ikke dele ham med andre da :-), så skryten her gis litt under tvil. Det er som når du finner et godt soppsted i skogen - det deles kun med de nærmeste :-)
Stig ringer oss med resultater av prøver på kveldstid og viser stor omsorg og strekker seg lengre enn langt. Er dessuten en ringrev hva gjelder byråkratiet i helse-Norge... og legesønnen følger i fars fotspor :-)
Anbefales på det varmeste!

Topp behandling, trygg, medlidende, interessert

Har hatt Stig som fastlege fra jeg ble født (25 år) og ville aldri byttet lege. Har bodd i oslo de siste 6 årene, men kjører gledelig til Drøbak for denne legen.

Stig Stephansen viser interesse for deg som person, han har medlidenhet, men er også ærlig. Du vil alltid føle deg tatt vare på og sett. Han kjenner igjen pasientene sine og er alltid hyggelig selv under stressende perioder. Stephansen ringer personlig for å fortelle om prøvesvar og ofte tar han en telefon for å høre hbordan det går med deg om du har vært litt mer alvorlig syk enn en forkjølelse. Topp karakter for topp lege.

En veldig trygg fastlege

Empatisk, kunnskapsrik, nøye, etterrettelige. Gir alltid tilbakemelding, det vurderer jeg som veldig viktig

Den beste legen

En utrolig flink og lyttende lege. Jeg har hatt han som fast lege siden han kom til Drøbak. Nå bor jeg I Moss, men tar turen til min fastleger I Drøbak.

Fastlege siden.1975.

Har hatt S. Stephansen som lege siden 1975.

Har aldri hatt noe å utsette på behandlinger der.
Alltid imøtekommende og faglig dyktig,
han følger med i tiden og er alltid oppdatert.
Kan også snakke med sine pasienter.

En lege man trygt kan anbefale.