Lars Erik Halvorsen

Tlf: 73 59 32 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Erik Halvorsen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lars Erik Halvorsen

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Lars Erik som lege siden 2010. Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.

Verdens beste lege

Jeg har utsatt å bytte lege i et halvt år etter at jeg forlot Trondheim. For en fantastisk lege Lars Erik er. Jeg har hatt han i nesten 10 år, og han har vært en stor støttespiller i mitt liv. Her blir du sett og hørt og det blir tatt tak i ting. Så viktig har han vært for meg og mitt liv at jeg nevner han i prologen til masteroppgaven min.

God og profisjonell lege

God service og profisjonell forhold til pasienten.
Lytter til deg og kommer alltid med konstruktive komentarer.
anbefales.

Fantastisk lege!

Fantastisk kompentent lege både når det gjelder det medisinskfaglige og når det kommer til det å samtale med pasienter. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Lars Erik er dyktig og har en utrolig fin måte å møte mennesker på. Rett og slett en helt fantastisk lege!

En super fastlege

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Måtte han aldri gå av med pensjon:)

Super lege

Han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege.

Bæste legen ever:)

I min familie er vi alle så heldige å ha Lars Erik til lege. Jeg har hatt han siden jeg var 16 (jeg er 50 nå), mens min. mor, søster, datter og niese har hatt ham de siste årene. Han er alltid "til stede" og virkelig bryr seg. Min mor er gammel og både ser og hører dårlig så når hun er på venterommet kommer har personlig og henter henne. For de som er gamle er det viktig at de føler seg trygg til legen og Lars Erik er helt unik her.
Har sagt til ham at han aldri får slutte :), ingen kan bli som ham.
Håper vi får beholde ham i mange år fremover.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og er tilstede. Definitivt den beste legen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt!

Lars Erik er en strålende fastlege. Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Han er effektiv, men det virker allikevel som han bryr seg om ditt velbefinnende.

trygg og kunnskapsrik

Er veldig fornøyd, har hatt han i mange år med et lite avbrekk da han skiftet senter. veldig glad for å ha han tilbake, han er tydelig, henviser raskt ved behov, er svært god i fht å "se deg", håprer han holder ut i mange år til!

Suveren

Har hatt Lars Erik siden jeg var 14 år og nå er jeg 50.
Den beste legen som finnes. Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk men også klar i talen om det trengs.

Trygg og erfaren

En lege som VET hva han snakker om. Lytter, bruker den tida som er nødvendig, alltid positiv. Fremstår som en som kjenner DEG. Gir tillit og fjerner grubling og bekymring. Stor BLOMST til Lars-Erik :-) (PS Håper han fortsetter i 10 år til)

Superlege

Jeg er 83 år gammel, så jeg vet hva jeg snakker om: Du får aldri noen bedre og mer omsorgsfull lege! Så slutt å let! Håper han varer i min tid...

Superlegen

Den beste legen som finnes! Han er tilstede og dyktig! Han er humoristisk og vittig! Han viser stor forståelse og virker æ genuint interessert!

Drømmelegen.

Får du han som lege er du rett og slett heldig. Han er handlekraftig og effektiv, men også en meget behagelig person.

Må nå bytte pga. flytting til en annen by, eller hadde jeg aldri sagt fra meg Halvorsen som fastlege.

Fenomenal på alle vis

Lyttende, forståelsesfull, har empati, tegner og forklarer din situasjon, rask, humoristisk, får tingene gjort, tar deg på alvor. Bare helt suveren!

Very good doctor!

Mr. Halvorsen is the best doctor I had so far, and I am kind of sorry that he is close to his pension age. I will miss him very much if he retire.
He is very attentional and kind, very helpfull, very respectfull, and he explains reasons of your health issues. It feels like your health is a really valuable thing and he is truly caring about you. It feels very comfortable to visit him and discuss any of your health problems or questions.
He speaks english very well, and he doesn't point that you have to speak norwegian language, like some other doctors do.

Beste legen jeg har hatt.

Lars Erik er dyktig, forståelsesfull, støttende, og lett å spørre om hjelp. Bare positive erfaringer!

Faktisk den beste legen jeg har hatt. :)

Lars Erik Halvorsen tar deg ALLTID på alvor. Han er empatisk og forklarer nøye det som feiler deg eller det du lurer på.Han bagatelliserer aldri dine plager eller sykdom, ei heller har han ikke lettvinte svar på ting. Som f.eks. mange andre leger sier at det er psykisk eller overvekten sin skyld når de ikke klarer å finne svar på plagene.
Han er kjemperask med attester og henvisninger, papirarbeid i det hele tatt.
Han har god innsikt i NAV-systemet.
Jeg har tillit til han som lege. Han virker veldig kunnskapsrik på mange områder. Ellers en snill og grei mann med humor og glimt i øyet.
Eneste som er litt synd er at han er meget populær, så ventetiden kan til tider være litt lang.
Vurdering av legekontoret: noen av damene på labben er veldig strenge, høylytte og sure. Ventetid på telefon er uutholdelig lang, blir som oftest slik at jeg må bruke nettbestilling, men denne er ikke lett å bruke hvis man ikke kan ta timen når som helst.

Fantastisk!

Har lenge hatt legeskrekk etter mange uheldige fastleger gjennom årene, og bare å bestille timer var ofte angstfylt. Halvorsen snudde dette. Hos ham føler man seg velkommen, tatt på alvor og i de beste hender. Har anbefalt ham til venner og venners venner. Var med tungt hjerte jeg måtte bytte, men det var siden jeg flyttet fra byen.