Lars Erik Halvorsen

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Lars Erik Halvorsen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lars Erik Halvorsen

Verdens beste lege

Jeg har utsatt å bytte lege i et halvt år etter at jeg forlot Trondheim. For en fantastisk lege Lars Erik er. Jeg har hatt han i nesten 10 år, og han har vært en stor støttespiller i mitt liv. Her blir du sett og hørt og det blir tatt tak i ting. Så viktig har han vært for meg og mitt liv at jeg nevner han i prologen til masteroppgaven min.

God og profisjonell lege

God service og profisjonell forhold til pasienten.
Lytter til deg og kommer alltid med konstruktive komentarer.
anbefales.

Fantastisk lege!

Fantastisk kompentent lege både når det gjelder det medisinskfaglige og når det kommer til det å samtale med pasienter. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Lars Erik er dyktig og har en utrolig fin måte å møte mennesker på. Rett og slett en helt fantastisk lege!

En super fastlege

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Måtte han aldri gå av med pensjon:)

Super lege

Han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege.