Lars Erik Halvorsen

Gløshaugen Legesenter DA

Autorisasjon (1980)

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ...
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Lars Erik Halvorsen er en av 184 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lars Erik Halvorsen

Fantastisk lege.

Har hatt Halvorsen som fastlege siden 2008 og kunne ikke vært mer fornøyd. Jobber selv i spesialisthelsetjenesten og har alltid vært imponert over hans evne til å være så faglig sterk, empatisk, lyttende, grundig, ydmyk og jordnær. Jeg har gruet meg til han skulle pensjonere seg i sommer og det er virkelig et tap for mange pasienter i Trondheim. Mannen er en bauta!

Uunnværlig, Trygg og kunnskapsrik

Har vært legen min i over 30 år. Er utrolig kunnskapsrik. Kan mye om det meste. Gjør meg trygg og han lytter alltid til det du måtte ha på hjerte. Både store og små ting.

Slik an fastlege skal være

Imøtekommende, kunnskapsrik folkelig, lyttende, emparisk, tilstedeværende, realistisk og effektiv... Det finnes ikke nok adjektiver til å beskrive dette mennesket. Han er rett og slett oppskriften på en fungerende fastlegeordning.

Bra

Bra
Hører godt etter.
Han er altid i tide og er omtenksom.
anbefaler denne legen sterkt. Veldig erfaren.

God lege!

Jeg var heldig å få Lars Erik som lege - lang ventetid, men veldig verdt det. Har alltid følt meg hørt, han tok tid til å forklare meg ting og det har aldri vært ubehagelig å diskutere ting med han. Hjalp meg stort flere ganger - hjalp meg mye med helsen. Dyktig og snill!

Det kan ofte bli noe ventetid på dette legesenteret da, men de jobber hardt. Jeg valgte å tåle ventetid på 15-45 min, men heller å ha en god lege.