Bjørn Gunnar Heggløv

Orkdalsveien 58 7300 Orkanger
Bjørn Gunnar Heggløv er en av 12 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Bjørn Gunnar Heggløv

Ikke helt fornøyd.

Får raskt time hos han. Men føler ikke at han virkelig lytter og tar meg på alvor.

Informativ og lyttende

Jeg er veldig fornøyd, og synes jeg blir hørt og blir tatt på alvor. Føler han har god tid til meg når jeg er inne og får time raskt hvis det er noe.

Sympatisk

En sterkt tilstedeværende lege. Flink til å forklare. Blir sett og tatt på alvor. Sender deg gjerne til privatklinikk om du ønsker det.

Pålitelig og grei

Har hatt han som fastlege i veldig mange år (snart 30 år) og sliter med flere alvorlige sykdommer. Bruker god tid, er ganske flink til å lytte, (er blitt bedre etter hvert), forklarer godt og hjelper på alle mulige måter hvis han ser muligheter. Får hjelp omtrent på dagen når det er nødvendig. Er svært skeptisk til enhver form for alternativ behandling og/eller private klinikker (dessverre). Alt i alt er jeg likevel veldig godt fornøyd og får de råd og den veiledning jeg trenger! Han anbefales som fastlege!!!

Svært flink lege.

Lett å snakke med og tar seg god tid. Forklarer sjukdommen på ein instruktiv måte. Er svært skeptisk til alternative behandlingsmåter, som f. eks urtemedisiner.