1980

Tlf: 72 47 11 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Gunnar Heggløv er en av 11 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Bjørn Gunnar Heggløv

ingen interesse av pasienter som har fylt 70 år

har pasienten fylt 70 år tar det legre tid og betale gebyret til legen en tiden han bruker på konsultasjonen

Ikke helt fornøyd.

Får raskt time hos han. Men føler ikke at han virkelig lytter og tar meg på alvor.

Informativ og lyttende

Jeg er veldig fornøyd, og synes jeg blir hørt og blir tatt på alvor. Føler han har god tid til meg når jeg er inne og får time raskt hvis det er noe.

Sympatisk

En sterkt tilstedeværende lege. Flink til å forklare. Blir sett og tatt på alvor. Sender deg gjerne til privatklinikk om du ønsker det.

Pålitelig og grei

Har hatt han som fastlege i veldig mange år (snart 30 år) og sliter med flere alvorlige sykdommer. Bruker god tid, er ganske flink til å lytte, (er blitt bedre etter hvert), forklarer godt og hjelper på alle mulige måter hvis han ser muligheter. Får hjelp omtrent på dagen når det er nødvendig. Er svært skeptisk til enhver form for alternativ behandling og/eller private klinikker (dessverre). Alt i alt er jeg likevel veldig godt fornøyd og får de råd og den veiledning jeg trenger! Han anbefales som fastlege!!!

Svært flink lege.

Lett å snakke med og tar seg god tid. Forklarer sjukdommen på ein instruktiv måte. Er svært skeptisk til alternative behandlingsmåter, som f. eks urtemedisiner.

"Enastående"

Han har en unik evne til å berolige meg når jeg er urolig for min egen helse eller mine barns. Tar seg god tid til å forklare, og sender videre til spesialist hvis han er i tvil. Har gode kunnskaper og er absolutt det tittelen hans sier: Spesialist i almennmedisin:-)

Lyttende og pasientorientert

Tar seg god tid,forklarer,retleder,lytter til pasienten har insikkt i det meste,sender fol vidre til ekspert om han er i tvil om diagnose

Min uunværlige lege

Den beste legen jeg har hatt ,tålmodig,lyttende ,forståelsesfull og har humor.
Får time innen 3 dager hvis det ikke haster .Faglig er han flink og gir meg hjelp når noe står på.

meget flink og tar pasienten på alvor

Fagelig dyktig og flink til å eleminere fram til riktig diagnose. Er flink til å forklare og gi god og riktig informasjon til pasienten. Flink til å lytte. Tar seg god tid både ved konsultasjon og hvis jeg ringer. Han ringer også opp så raskt som mulig om han skulle være opptatt. Jeg har tillit til at jeg får den hjelp som er best for meg til enhver tid. Han ivaretar pasientens rettigheter på en proff måte