Karl Hilt

Sverre Svendsens vei 38 7056 Ranheim
Karl Hilt er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Karl Hilt

Dyktig og behagelig fastlege

Har hatt Hilt som fastlege siden 2011 og har aldri vært så fornøyd som nå. Han er veldig flink både faglig og til å SE pasienten. Tar seg god tid og er grundig. Både jeg og barna trives godt med han som vår fastlege. Anbefales!

Behagelig og seriøs lege

Rolig og forståelsesfull lege som kan anbefales.
Lytter til pasienten og gir seriøse vurderinger. Virker sikker i sin sak.

IMPONERT

Takk for at jeg er så heldig å ha deg som fastlege. Har vært syk og ofte behøvd legehjelp siden 2012. Sist sommer bestemte jeg meg for å skifte fastlege. Det er ikke lett, for det blir en ekstra belastning når man er syk. Har vært hos deg fire ganger og er veldig imponert. Du SER pasienten og hvis du må bruke litt mer enn tilmålt tid, gjør du det.

Den beste legen jeg har hatt!

jeg ble lyttet til og ble tatt på alvor fra første time, der han igangsatte tiltak som ikke min forrige lege hadde "brydd" seg om. Han er god til å lytte, og har et behagelig og avslappet vesen. Flink til og ivareta både min fysiske psykiske helse, noe jeg trenger, fordi det er jeg ikke alltid så flink til selv! ; )

Fantastisk dyktig lege

Vært min fastlege i mange år:-).
Her blir man lyttet til og tatt på alvor. Veldig flink med barn. Handlekraftig. Meget heldig som får ha en slik dyktig lege ved Ranheim legesenter.