Åsne Ask Hyldmo

Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Åsne Ask Hyldmo er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åsne Ask Hyldmo

Aldri tilstede

Hadde Åsne som fastlege de 3 åra jeg bodde i Trondheim. Jeg fikk faktisk aldri møtt henne, da jeg kun fikk vikarene hennes.. Litt spesielt spør du meg.
Minus for lang ventetid både på tlf og på time..
Vikaren Marie Vaardal-Lunde var derimot veldig hyggelig og flink- og jeg satt veldig pris på den hjelpa jeg fikk.

Aldri til stede

Det er synd hun aldri er tilstede og jeg ender hos forskjellige kollegaer og vikarer hver gang jeg er der, som må sies at ikke er så veldig ofte. Vikaren Marie Vaardal-Lunde var veldig dyktig og interessert. Det samme gjelder for så vidt også de andre vikarene, men det er ikke ideelt å komme til en ny lege hver gang. Da forsvinner litt av poenget med å ha en fastlege. Legesenteret som sådan fungerer fint. Hyggelige damer på telefon og lab.

Beste legen jeg har hatt!

Hun tar seg god tid og lytter. Har vært hos henne av flere årsaker. En gang da jeg slet psykisk, hun tok seg god tid og lot meg ikke gå derifra før hun så at jeg hadde det bedre, samtidig henviste hun meg til psykolog. Sa at jeg bare måtte ta kontakt for en prat hvis det var nødvendig før jeg fikk psykolog. Sykemeldte meg i kortere perioder da jeg måtte innom igjen for en prat for å få den forlenget. Føltes trygt og godt med en så god oppfølging. Samtidig har hun god humor og spøker på de riktige stedene.

En meget god lege som anbefales på det varmeste.

Ikke imponert

Styr unna denne legen, hvis du sliter psykisk. Virker ikke som hun har forståelse for andre sine problemer og virker lite empatisk.

Arbeider meget langsomt.

Hun har humor. Men er ikke bra på å følge opp og å henvise videre. Holder ikke løfter. Hun har faktisk ikke kapasitet til flere enn de pasientene hun allerede har.