Finn Marum Høivik

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1993)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Finn Marum Høivik er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Marum Høivik

Denne legen er utenom det vanlige

Jeg har alltid følt at jeg ikke mestret å kommunisere med leger. At jeg har fem minutter på å prestere. Problemet må velformuleres og spesifiseres perfekt før jeg blir kastet ut døra. Hos Finn er det tvert om. Han er en menneskekjenner og lar deg ikke gå før han forstår deg. Jeg kommer aldri til å bytte denne legen frivillig. Han er en gave.

Har ikke ord!

Bytta nettopp til Finn. Fikk time samme dag som jeg ringte. Han lyttet. Tok seg tid. Beste fastlegen jeg noen gang har hadd. Kommer aldri til å bytte igjen frivillig.

Legen over alle leger.

Dette er en lege som definitivt har "the X factor", og som burde ha vunnet Nobels Helsepris eller noe sånt. TAKK for den utrolig gode jobben du gjør, kjære doktor Finn Høivik, og for at du er en så blid, morsom, omtenksom, kunnskapsrik og snill person.

Flammen fra ett stearinlys kan tenne mer enn tusen andre, og på samme måte gir Finn så mye av seg selv og sin positive energi til sine pasienter.

Dette herlige mennesket er genutint interessert i å hjelpe andre mennesker, og dèt er oppskriften på suksess.

Når motivasjonen, drivkraften og intensjonen bak all jobbinga springer ut fra et ønske om å virkelig gjøre en forskjell, og ikke bare oppnå noe for en selv, eller gjøre det fordi en må, så vil man lykkes.

Glad for at du finnes, Finn ;)

Hilsen 338-fan :)

Fantastisk mann!

Jeg er så glad jeg har Finn som fastlege!
Han er faglig svært flink, tar seg tid og lytter, og man føler man blir tatt seriøst.
Humor har han også.
Veldig lun og behagelig, og samtidig ikke redd for å si hva han mener.
Jeg går derfra med et smil hver gang, terningkast 6 !!!

Jeg kunne ikke ha tenkt meg en bedre lege.

En helt fantastisk og effektiv mann, han tar deg seriøst når du sier at du er plaget med noe. Han tar seg tid til å høre på deg og gir deg gode råd. Han er bestandig blid og hyggelig. Er du i dårlig humør, så muntrer han deg opp.
Han er en lege som gjør jobben sin og tar deg på alvor.