Synnøve Hølmo

Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim
Synnøve Hølmo er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Synnøve Hølmo

tillitsvekkende og rolig

Har hatt Synnøve som fastlege siden 1991, og hun har fulgt meg gjennom lengre sykeutredning på grunn av kranglete nakke og rygg, samt gjennom svangerskap og etterkontroller. Har alltid opplevd henne som rolig, erfaren og stødig.
Opplever at også min datter, som nå er myndig, har et godt forhold til henne som fastlege

En fantastisk lege!

Jeg har kun hatt positive opplevelser med Synnøve, og anbefaler hun på det ytterste! Hun er trygg, rolig og hun virker som hun alltid genuint har lyst til å hjelpe. Jeg er 25 år og hadde min første gynekologiske undersøkelse med henne, og var naturlig nok litt spent. Men hun kombinerte trygghet med riktig dose humor, og det hele foregikk som det skulle - nettopp at det er det mest normale i hele verden.
Jeg håper hun leser hvor fornøyd pasientene hennes er med henne her inne, det fortjener hun!

En fantastisk lege..

Har hatt henne som fastlege hele livet, og har aldri vurdert å bytte. Forståelsesfull og flink samtidig som hun er åpen for forslag!
Eneste ulempe er at det noen ganger tar litt lang tid å få time, har ventet i mange uker flere ganger. Kunne uansett ikke tenkt meg å bytte til en lege med kortere ventetid!

Empatisk, men treg

Synnøve er omsorgsfull og empatisk, men helt håpløs til å henvise videre. Føler jeg må krangle for å bli henvist videre. Det er ikke meningen at allmennleger skal vite alt. Føler at hun er på mitt lag, men er for passiv når det gjelder å finne løsninger på problemer hun ikke kan finne ut på eget legesenter.

Beste legen

Fantastisk hjelp og kommunikasjon. Verden hadde blitt bedre hvis alle leger hadde vært som henne.
Har tid til å lytte og forstå!