Synnøve Hølmo

Tlf: 73 82 97 97 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Synnøve Hølmo er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Synnøve Hølmo

Trygg og kunnskapsrik

Synnøve er en lege som ser deg, fra hun håndhilser før du kommer inn døra til du tar et hyggelig farvel.
Hun har en utrolig evne til å lytte til hva du sier.
Hun er forståelsesfull.

tillitsvekkende og rolig

Har hatt Synnøve som fastlege siden 1991, og hun har fulgt meg gjennom lengre sykeutredning på grunn av kranglete nakke og rygg, samt gjennom svangerskap og etterkontroller. Har alltid opplevd henne som rolig, erfaren og stødig.
Opplever at også min datter, som nå er myndig, har et godt forhold til henne som fastlege

En fantastisk lege!

Jeg har kun hatt positive opplevelser med Synnøve, og anbefaler hun på det ytterste! Hun er trygg, rolig og hun virker som hun alltid genuint har lyst til å hjelpe. Jeg er 25 år og hadde min første gynekologiske undersøkelse med henne, og var naturlig nok litt spent. Men hun kombinerte trygghet med riktig dose humor, og det hele foregikk som det skulle - nettopp at det er det mest normale i hele verden.
Jeg håper hun leser hvor fornøyd pasientene hennes er med henne her inne, det fortjener hun!

En fantastisk lege..

Har hatt henne som fastlege hele livet, og har aldri vurdert å bytte. Forståelsesfull og flink samtidig som hun er åpen for forslag!
Eneste ulempe er at det noen ganger tar litt lang tid å få time, har ventet i mange uker flere ganger. Kunne uansett ikke tenkt meg å bytte til en lege med kortere ventetid!

Empatisk, men treg

Synnøve er omsorgsfull og empatisk, men helt håpløs til å henvise videre. Føler jeg må krangle for å bli henvist videre. Det er ikke meningen at allmennleger skal vite alt. Føler at hun er på mitt lag, men er for passiv når det gjelder å finne løsninger på problemer hun ikke kan finne ut på eget legesenter.

Beste legen

Fantastisk hjelp og kommunikasjon. Verden hadde blitt bedre hvis alle leger hadde vært som henne.
Har tid til å lytte og forstå!

Alltid positiv imøtekommende

Har hatt henne som fastlege i mange år, og aldri tenkt tanken på skifte lege.
Hun møter meg alltid på en positiv måte, uansett når jeg kommer, eller hva som grunnen til at jeg kommer. Hun virker faglig trygg, men nøler heller ikke med å sende meg videre til nærmere utredning når det har vært nødvendig.
Mao inngir hun respekt og trygghet hos meg som pasient.

Meget forsåelsesfull og hjelpsom lege

Synnøve Hølmo er en meget dyktig lege som viser stor forståelse og prøver å strekke seg til det ytterste for å hjelpe. Føler alltid at jeg får hjelp når jeg er der.
Kunne aldri i verden tenkt meg å byttet lege.

Den beste legen jeg har hatt. Dyktig på alle måter.

Hølmo har i mange år vært lege for hele familien. Hun er alltid profesjonell, gir gode råd, er konstruktiv og varm. Gir oss trygghet hele veien.

Dyktig, vennlig, proff.

Har hatt henne siden jeg var 14 og nå har heldigvis mine barn henne som lege også. Hun er dyktig og grundig. Lytter, men stiller også krav.
Dersom du leser dette Synnøve Hølmo, så er du en fantastisk fastlege. Takk for god hjelp opp gjennom årene! :)

Kunnskapsrik og empatisk

Fabelaktig- du gjør mer enn vi kan forvente fra en fastlege. Dyktig og engasjert. Jeg er glad du er min lege! Uerstattelig.

God lege da jeg hadde henne

Dette er den legen jeg har vært mest fornøyd med av de jeg har hatt, men det er en god del år siden jeg mistet henne da hun reduserte pasientlisten sin, og det er vanskelig å komme inn igjen, sikkert fordi pasientene er fornøyde.

Flink og effektiv

Jeg har ikke hatt så kompliserte henvendelser, men så langt har jeg bare positive opplevelser. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Har vanligvis fått time innen et par timer (!) etter telefonsamtalen - kanskje fordi jeg har ringt tidlig på morgenen. Det funker ihvertfall bra for meg :)

Et medmenneske som er der for deg!

Du føler deg ivaretatt og forstått, hun dømmer ikke og en person det føles trygt å prate med om det meste. Hun har alltid et forslag og nøler ikke med å sende deg videre hvis nødvendig. Hun ringer, følger opp og sender brev. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege, anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Den beste legen jeg har hatt! Hun er rolig og forståelsesfull. Alltid blid og hun har humor! Hun tar seg tid til å lytte. Du føler deg "sett". Kommer med gode råd og gir god veiledning. Flink til å forklare alt fra diagnoser,behandling,medisiner osv. Rett og slett en enestående fastlege :)

Meget dyktig

Tar seg god tid og lytter til det jeg sier. Hun er direkte og åpen, ser forbi symptomene og finner som oftest kjernen i problemet.

Veldig god!

Åpen for å høre hva pasienten selv har å si. Tar seg god tid. Forståelsesfull.