Gunnar Ianke

Tlf: 72 47 11 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Ianke er en av 11 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Gunnar Ianke

Meget flink og kunnskapsrik

Jeg er meget godt fornøyd med han som min fastlege.En kunnskapsrik og erfaren lege som man trygt kan anbefale.Han følger opp skikkelig og er svært hjelpsom.

Han er en jordnær, forståelsesfull, imøtekommende, hyggelig og koselig lege. Tar deg på alvor selv om det er bagateller. Håper han fortsetter i mange år framover.

Dyktig fastlege

God til å forklare, dyktig og hyggelig. Tar seg tid til å høre hva som feiler en.

Tålmodig lytter og forståelsesfull

Tar seg god tid til å høre på hva jeg sier og er veldig forståelsesfull. Tar meg på alvor og er empatisk. Virker ikke som han synes jeg er sytete når jeg forteller om mine problemer i forhold til jobben. Jeg er en eldre arbeidstaker.

Fantastisk kommunelege

Jeg liker at fastlegen min hører på mine evt. råd og at fastlegen min er flink til å sende meg videre til spesialister.. Fastlegen prøver sitt beste å finne løsninger på ting.. Det er betryggende å ha god kontakt med han..

Trivelig lege

Kjempegrei lege å snakke med. Tar seg god tid og virker intr i det du kommer med. Begynner å bli litt glemsk og kan spørre opp igjen det man nettopp snakket om osv.