Hilde Janbu

Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Hilde Janbu er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Janbu

Vår familielege

Vi (5 personer) har brukt Hilde i mange år og er nesten en del av familien. Alltid gode råd og god behandling, ispedd mye sunn fornuft.

Hilde er den hærligste legen jeg har hatt.
Jeg ble meget fornøyd da jeg ble klar over at mine barn også fikk Hilde som fastlege.
Hun er et godt medmenneske som virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun husker meg og småting vi snakket om sist jeg var hos henne. Hun spør og viser omtanke på områder ingen forventer at hun skal bry seg om. Fantastisk menneske!

Fantastiske Hilde :)

Hei hei :) Jeg har gått til lege Hilde Janbu hele mitt liv, altså i 27 år. Hun er alltid forståelsesfull, behjelpelig og omsorgsfull. Jeg vet av så mange som ikke er fornøyd med legekontoret sitt og stadig bytter fastlege. Det kunne ikke ha falt meg inn. Du fortjener skryt og ros for den fantastiske jobben du gjør Hilde. Ikke bare er du en profesjonell og dyktig lege, men et fantastisk medmenneske. Du er alltid blid og kommer ofte med et komplement. Håper virkelig du blir i mange flere år! Hilsen meg som vil gi Hilde gode ord

Makan til lege.

Jeg er en mann på 64 år. Har vært til litt forskjellige leger gjennom et langt liv, men maken til lege som Hilde Janbu kan det neppe finnes mange av. Et menneske som lytter og tar pasienten på alvor. Gjør sitt ytterste for å gjøre hva som er i hennes makt å gjøre. Smilende, bli, hyggelig å trivelig. Jeg greier ikke finne nok superlativer. Håper hun aldri slutter, for dette er noe av mest fantastiske av leger jeg har hatt. Så mye omsorg fra et menneske du egentlig ikke kjenner, men likevel så jordnært at vi til tider er på fornavn med hverandre. Lykke til videre med din flotte gjerning du gjør for dine medmennesker.

Beste legen jeg har møtt!

Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg Hilde så lenge jeg kan huske. Alltid blid, imøtekommende, rolig og faglig dyktig. Bedre lege har jeg hverken møtt før eller siden. Håper hun skal jobbe mange år enda, for jeg vil tilbake når vi flytter til byen igjen.