Hilde Janbu

Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Hilde Janbu er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Janbu

dyktig

Hyggelig, dyktig og alltid blid og imøtekommende. God til å lytte - tar deg på alvor - en perfekt lege

Veldig flink og forståelsesfull lege

Har hatt Hilde som fastlege hele livet. Hun er flink og hyggelig, samtidig som hun er nysgjerrig og engasjert. Vil anbefale henne på det sterkeste.

Vår familielege

Vi (5 personer) har brukt Hilde i mange år og er nesten en del av familien. Alltid gode råd og god behandling, ispedd mye sunn fornuft.

Hilde er den hærligste legen jeg har hatt.
Jeg ble meget fornøyd da jeg ble klar over at mine barn også fikk Hilde som fastlege.
Hun er et godt medmenneske som virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun husker meg og småting vi snakket om sist jeg var hos henne. Hun spør og viser omtanke på områder ingen forventer at hun skal bry seg om. Fantastisk menneske!

Fantastiske Hilde :)

Hei hei :) Jeg har gått til lege Hilde Janbu hele mitt liv, altså i 27 år. Hun er alltid forståelsesfull, behjelpelig og omsorgsfull. Jeg vet av så mange som ikke er fornøyd med legekontoret sitt og stadig bytter fastlege. Det kunne ikke ha falt meg inn. Du fortjener skryt og ros for den fantastiske jobben du gjør Hilde. Ikke bare er du en profesjonell og dyktig lege, men et fantastisk medmenneske. Du er alltid blid og kommer ofte med et komplement. Håper virkelig du blir i mange flere år! Hilsen meg som vil gi Hilde gode ord