Reidar Støren

Vest Legekontor
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Reidar Støren er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Reidar Støren

Vennlig, seriøs og tar seg god tid

Legen opplever jeg som tålmodig, oppriktig, nysgjerrig og tillitvekkende. Han bruker god tid tid på konsultasjonen og kommuniserer godt. Jeg er kvinnelig pasient.

Skikkelig flink

Jeg har brukt Støren siden jeg tilfeldigvis bodde i Sandvika på 90-tallet. Har siden flyttet 2 ganger, men har beholdt han som fastlege. Er normalt en ikke-krevende pasient, men skadet meg alvorlig i en ulykke og fikk lenge etterpå behov for hjelp fra fastlegee. Støren viste en rå handlingsdyktighet og ringte landets fremste spesialister mens jeg satt på kontoret. Åpnet dører og forbikjørte byråkrati på en imponerende måte. Vil også legge til at han er en "no bullshit" type som jeg tror fungerer dårlig for de som er ute etter å utnytte systemet.

Reidar Støren Vest Legekontor

Hei, Reidar er legen som saved my life, og det var for over 4 år siden . Takk nemlig den dag i dag , mvh

OK. Lege, har vært hos flinkere leger

Bruker kun tid på et "problem", siden det kun er 12-15min som settes av. Ofte forsinket. Sosial men lytter ikke.

En mann med varierende humør

Har hatt Reidar som fastlege noen år nå og er dessverre skuffet over hans evne til å lytte. Virker lite interessert og jeg må med hånden på hjerte si at jeg aldri har blitt undersøkt på annen måte enn at han har utført blod- og urinprøver. Ellers føler jeg at han ikke helt tar den informasjonen man gir på alvor eller at man ikke helt når frem da han virker mer interessert i pcn enn i deg som person. Kommer til å bytte til en annen.