Reidar Støren

Vest Legekontor Mann, 61 år

Autorisert1983
Ledige plasser 781 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vest Legekontor

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Reidar Støren er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Reidar Støren

Reidar Støren Vest Legekontor

Hei, Reidar er legen som saved my life, og det var for over 4 år siden . Takk nemlig den dag i dag , mvh

OK. Lege, har vært hos flinkere leger

Bruker kun tid på et "problem", siden det kun er 12-15min som settes av. Ofte forsinket. Sosial men lytter ikke.

Anbefales!

Har brukt Støren siden studiedagene i Sandvika og har utelukkende positive erfaringer. Han er en dyktig lege og "hel ved" som person. Anbefales!

En mann med varierende humør

Har hatt Reidar som fastlege noen år nå og er dessverre skuffet over hans evne til å lytte. Virker lite interessert og jeg må med hånden på hjerte si at jeg aldri har blitt undersøkt på annen måte enn at han har utført blod- og urinprøver. Ellers føler jeg at han ikke helt tar den informasjonen man gir på alvor eller at man ikke helt når frem da han virker mer interessert i pcn enn i deg som person. Kommer til å bytte til en annen.

Ikke fornøyd :(

Var nødt til å gå til Reidar, da min fastlege Adele Frost Thoresen var i permisjon. Var der pga. Tung pust, og ble overhode ikke tatt seriøst. Han bagateliserte symptomene mine og avfeide meg med resept på astmamedisin på blå resept. Bestilte rtg. Av lungene som for sikkerhets skyld. De fant funn på rtg. Da jeg kom til Reidar for å få informasjon om sykdommen, satt han og slo opp i en bok for å forklare meg hva jeg hadde. Kunne godt satt seg inn i det før jeg kom inn. I tillegg måtte jeg vente nesten 1 time fra oppsatt tid til jeg kom inn. Aldri mer! Må jo si at jeg er veldig fornøyd med legesekretærene ved kontoret. Kjempe flinke :)