Reidar Støren

Vest Legekontor

Autorisasjon (1983)

874 av 2000

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Reidar Støren er en av 118 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Reidar Støren

En mann med varierende humør

Har hatt Reidar som fastlege noen år nå og er dessverre skuffet over hans evne til å lytte. Virker lite interessert og jeg må med hånden på hjerte si at jeg aldri har blitt undersøkt på annen måte enn at han har utført blod- og urinprøver. Ellers føler jeg at han ikke helt tar den informasjonen man gir på alvor eller at man ikke helt når frem da han virker mer interessert i pcn enn i deg som person. Kommer til å bytte til en annen.

Ikke fornøyd :(

Var nødt til å gå til Reidar, da min fastlege Adele Frost Thoresen var i permisjon. Var der pga. Tung pust, og ble overhode ikke tatt seriøst. Han bagateliserte symptomene mine og avfeide meg med resept på astmamedisin på blå resept. Bestilte rtg. Av lungene som for sikkerhets skyld. De fant funn på rtg. Da jeg kom til Reidar for å få informasjon om sykdommen, satt han og slo opp i en bok for å forklare meg hva jeg hadde. Kunne godt satt seg inn i det før jeg kom inn. I tillegg måtte jeg vente nesten 1 time fra oppsatt tid til jeg kom inn. Aldri mer! Må jo si at jeg er veldig fornøyd med legesekretærene ved kontoret. Kjempe flinke :)

DET BEST DOCTOR EVER

Jeg hadde ikke vært der jeg er idag, om det ikke var for REIDAR STØREN ,han er nøye og samvittig hetsfull han vet hva han gjør ,TAKK FOR AT DU ER DEN DU ER REIDAR

For mange pasienter?

I begynnelsen var jeg fornøyd med fastlegen, men opplevde etterhvert at han ofte ikke hatt sett gjennom journal, pratet om alt annet eller til og med måtte kutte av etter 5 min da han var så forsinket til noe annet. Måtte fortsatt betale for full tid (15.min).
UTROLIG vanskelig å få kontakt med legekontoret med veldig lang kø i telefon og ingen mailmuligheter. Ikke alltid det passer å måtte møte personlig hos lege for å få time.

Anbefales

En lege som gjør hva han kan for å finne ut hva som feiler deg, og ikke gjør seg opp en mening før han har gjort grundige undersøkelser.
Heller ikke en lege som slurver med reseptblokka eller sykemeldinger bare for å få deg ut fra kontoret.