Reidar Støren

Vest Legekontor

Autorisasjon (1983)

874 av 2000

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Reidar Støren er en av 118 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Reidar Støren

En av de verste

- Jeg måtte alltid vente i minst én uke før jeg fikk time, og det var alltid lang ventetid i telefonkøen
- Jeg opplevde et par ganger at jeg møtte opp til bestilt time, og fikk beskjed om at de ikke hadde tid allikevel. Jeg måtte allikevel betale for "timen".
- Det er ingen vits i å møte opp til riktig klokkeslett; jeg har alltid måttet vente minimum en halvtime fra tidspunktet timen skulle ha startet.
- De glemte å sende meg svar på allergiprøver.
- De glemte å sende en "bestilling" på en operasjon til sykehuset
- De glemte å kontakte meg med svar på bakteriekultur tatt ved halsbetennelse.
- Dessuten har de en svært lite hyggelig sekretær, som forøvrig brukte samme kanyle to ganger under blodprøvetakning.

Strengt tatt var det Adele Frost, og ikke Støren som var fastlegen min, men jeg ble alltid henvist til Støren, av en eller annen grunn.

Seriøs med lun humor

Er så enig med de andre kommentarene, at han aldri gir seg, og heller tar en telefon til diverse spesialister og kollegaer. Sånt gir inntrykk av seriøsitet!
Hadde han som fast lege på hele nitti tallet, men flyttet da til en kommune i Buskerud. Ble til slutt så frustrert over behandlingen på legekontoret og fastlegene (tror jeg hadde 5 vikarer i løpet av 8 år) at jeg gikk på nett og fant ut at Reidar hadde ledig kapasitet. Er ikke så ofte hos lege, men for en betryggelse og ha denne fantastiske lege og person og gå til. Tusen takk!

Den beste fastlegen i Osloområdet?

Denne legen var jeg så fornøyd med at jeg beholdt ham som fastlege selv etter at jeg flyttet mange mil vekk. Han er god til å lytte, trygg og god å prate med og flink til å holde seg oppdatert. Hvis han ikke selv vet svaret ringer han en spesialist, heller enn å gjette. Han tar seg god tid med pasientene, noe som resulterer i nokså lang ventetid på venteværelset noen ganger. Ta med en god bok. :-) Jeg har aldri måttet vente mer enn en uke for å få time hos ham. Andre fastleger har hatt både ti og fjorten dagers ventetid.

min lege

Reidar er en lege du kan stole på. Han har passet på meg gjennom 30 år kanskje mer. Jeg begynte hos hans forgjenger "gammeldoktor.n" Sandberg i 1964 og Støren som overtok hans praksis har ivaretatt hans pasienter godt.Som en gammel mann: Hvis Reidar sier "nå må du slutte å kjøre bil" vet jeg at det er sant og vil akseptere det """tror jeg"""