Finn Johnsen

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Finn Johnsen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Finn Johnsen

Med hjerte for mennesket

Naa har jeg hatt Herr Johnsen siden 2011, og er MEGET fornoyd. Empatisk , beroligende og utover sitt yrke er han omsorgsfull

God fastlege

En lege som bryr seg.
Ikke noe problem å bli henvist videre ved behov.
Følger opp pasienten regelmessig, og setter seg inn i problemstillingene som blir lagt frem for han.
Tilbyr kvinnelig helsesekretær tilstede ved GU.
Alt i alt veldig fornøyd!

Did not care much...

I had him for 5 years and did not visit him often until I had an accident in sports and had more frequent visits. The only plus was decent waiting times in comparison to other legesenters. Over all he did not seem to care much about my health and occasionally was not so polite coming up with ironic comments. He had very strong opinion that proved to be wrong in my accident. I am really happy that I have changed, they are much better doctors around. Not recommended for English speakers.

Grei og omtenksom fastlege

Dr. Johnsen er en grei og omtenksom fastlege, som jeg i stor grad har tillit til. Han tar seg god tid, er interessert og er støttende. Det eneste negative jeg har opplevd er at det kan være vanskelig å bli henvist videre om man ønsker det. Hvis jeg ønsker å henvises videre må jeg gjøre et forarbeid selv, sette meg inn i plagen/sykdommen og komme med gode argumenter for at jeg burde bli henvist til spesialist.

Helt grei fastlege

Vennlig og imøtekommende lege som gir inntrykk å ha god tid (selv om jeg vet at han er travel), noe som gjør at det føles greit å komme til han. Han har hjulpet meg med det jeg har ønsket og deler også passelig med medisinsk kunnskap.
Eneste minuset er at han har en noe gammel GU-stol med lite avskjerming og han gjennomfører GU-ene alene uten kvinnelig assistent til stede. Men selve undersøkelsen gjennomfører han på en behagelig måte.