Tor Magne Johnsen

Tlf: 73 92 38 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Magne Johnsen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

God, pålitelig lege

Jeg har hatt ham som fastlege i snart ett år, og vært innom med både psykiske og fysiske plager. Med begge deler har jeg blitt tatt svært seriøst, og han har gjort det han kunne. Noe ventetid for å få time, men ellers alt bra

Lyttende, løsningsorientert, noe forsiktig

Tar seg god tid til å spørre og lytte. Aldri preg sv stress eller knapt med tid. Finner løsning i dialog med pasienten. Kan være vel forsiktig noe som kan bety at sterkere medisin velges neste gang.

Sympatisk og faglig dyktig lege

Tor Magne har vært min lege i ca fem år, og jeg har alltid opplevd ham som lyttende, faglig sterk og sympatisk. Selv i en travel hverdag med mange pasienter føler jeg aldri at han har dårlig tid til meg eller at han ikke tar meg på alvor.

Den beste legen jeg har hatt.

Han ser meg! Han lytter til hva jeg har å si, og han veileder meg på en fin måte. Han får meg til å kjenne meg godt ivaretatt og inngir trygghet.

Omsorgsfull lege

Lege med høye krav til seg selv og den bahandling han gir. Fint å kunne bestille time via SMS eller mail. Desto vanskeligere å komme gjennom på telefon. En må ofte vente en del før en kommer inn. Mellom 20 og 45 min de gangene jeg ar vært der.

Jeg opplever Johnsen som svært omsorgsfull i sin kommunikasjon. Mange foretrekker det, men det gjør altså ikke jeg. Jeg finner det anstrengende og synes at det utydeliggjør intensjoner og hensikter for betraktningene og beslutningene han fatter. Jeg ser lett hvordan andre kan like å bli behandlet med varsomhet og omsorg, men jeg foretrekker altså mer tydelighet og å føle at jeg tas på alvor i det jeg beskriver og det opplever jeg ikke at er Johnsens sterkeste side. Jeg velger å ytre dette fordi det er viktig å få frem at vi har ulike preferanser i møte med våre fastleger. En god lege for en person (i dette tilfellet for mange andre personer) er ikke nødvendigvis en god lege for en annen.

Fantastisk fastlege!

Jeg får alltid god hjelp og blir tatt på alvor med både små og store problemer. Han er flink til å lytte og til å spørre de riktige spørsmålene. Virker svært dyktig faglig, samtidig som han er sympatisk og hyggelig.

Ikke akkurat en av de beste

Har hatt han som fastlege nå snart i 3 år (skal bytte), og har hatt en god del legebesøk oppgjennom disse årene grunnet forskjellige årsaker.

Har blandt annet hatt en god del smerter. Da har han selv snakket om diverse diagnoser som det har kunnet dreie seg om, MEN disse diagnosene har han selv ingen tro på, så da ville han ikke stille dem.

Føler meg generellt ikke hørt. Uenigheter mellom legen og fysioteraput. Relativ lang ventetid på telefon om du må ringe (alt fra 10-40min), og på venterom. Har hatt noen andre leger når han har vært borte, og opplever disse som mye bedre.

Utrolig fin lege

Fin lege som tar initiativ til å undersøke og få en helhetsbilde av min helse. Behagelig og personlig. Flink til å lytte og tar meg på alvor. Beste legen jeg har had på lenge.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Aldri før har jeg opplevd å føle meg så godt ivaretatt hos noen annen fastlege. Tor Magne er uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Beste legen i verden

Fantastisk lege! Han får pasientene sine til å føle seg viktig, samt se menneske i dem. Han er den beste legen jeg noensinne har hatt.

Lyttende og faglig dyktig

Jeg er velig fornøyd med Tor Johnsen som lege. Han er ikke bare sympatisk og lyttende , men også faglig er han veldig flink. Jeg er en del syk og har ofte vært på sykehus/ hos spesialister. Tor Johnsen har alltid hatt rett i sine antagelser . Han tør også gi tydelige råd og har meninger. Denne legen godtar ikke alltid mine ønsker om medisiner og forklarer på en tydelig og klar måte hvorfor. Dette gjør at en føler seg trygg og at en unngår å bruke for mye medisiner og å velge enkle løsninger som ikke er det beste i lengden. Mange ville hatt det bedre hvis de hadde en slik lege som Tor Magne Johnsen.

fantastisk

en fantastisk lege. lytter og bryr seg har kronisk sykdom som han har hondtert på
en suveren måte. rett medisinering etc

Grundig og ivaretagende

Tenk at jeg er så heldig å ha akkurat den fastlegen som er mest populær i hele Trondheim. Den topplassen fortjener han.

En fantastisk lege!

Tor Magne Johnsen er den beste legen jeg har hatt. Han er flink i faget og behandler pasientene sine på en flott måte!

Den beste legen jeg har hatt

Kjempe flink lege som virkelig bryr seg og lytter til meg som pasient. Han er en lege man kan stole på vil gjøre det beste for sine pasienter og slurver ikke med å gjøre de undersøkelser som trengs for å finne ut av ulike problemer