Tor Magne Johnsen

Autorisasjon (2008)

Tor Magne Johnsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Meget bra lege

Tor Magne er den dyktigste allmennlegen jeg har hatt og innehar veldig god mellommenneskelige ferdigheter slik at han forstår deg som pasient. Jeg har hatt han som allmennlege siden 2015, men bytter fordi jeg flytter til en annen landsdel. Gode leger er en mangelvare, men kan på det varmeste anbefale Magne. Eneste som trekker ned er en person som Tor Magne har mange baller i luften og kan være vanskelig å få tak i - noe som gjør at jeg noen ganger fått en stedfortreder.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Har kun godt å si om Tor Magne. Følte meg sett og i trygge hender. Han tar seg alltid god tid, og er en virkelig god samtalepartner. Kunnskapsrik og tillitsvekkende. Hadde det ikke vært for at jeg flyttet skulle jeg gjerne ha beholdt ham som fastlege.

Trist

Trudde jeg fikk en bra lege, vårt sammarbeid fungerte ikke.

Mye fordommer iforhold til rus, noe som ble avgjørende iforhold til behandling

Opptatt av å skrive ut medisiner

Tilbyr antidepressiva og prøver å overtale pasienter (har 2 døtre m samme opplevelse) til å bruke mot sin vilje. De ber om annen løsning å vil ikke medisineres men de opplever at han flere ganger pusher på dem «lykkepiller». De ønsket henvisning til spesialist å prate med ikke piller.

Fantastisk!

Har hatt Tor Magne siden han tok over for min gamle fastlege i 2009. Kunne ønske det var praktisk gjennomførbart å pendle til Trondheim etter jeg flyttet for å fortsette å gå til han.

Tor Magne ser deg og er oppriktig interessert i deg og din helse. Han kjenner pasientene sine godt. Du føler alltid at han har all verdens tid til deg og dine problemer selv om han er forsinket for dagen. Meget god samtalepartner, kunnskapsrik og vennlig.

Dette er en lege du virkelig kan snakke med om alt og han tar deg seriøst og lytter uavbrutt uansett. Et godt og varmt menneske.