Tor Magne Johnsen

Midtbyen Legesenter AS

2008

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Tor Magne Johnsen er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Dyktig og trygg

Har hatt Tor Magne som fastlege i flere år og har ikke et negativt ord å si om han. Du føler deg sett og tatt vare på hos han. Etter å ha lest andres erfaringer hos sine fastleger, skjønner jeg nå hvor heldig jeg har vært med fastlegen min.

Løsningsorientert, hyggelig og ekstremt dyktig

Har hatt Tor Magne som fastlege i mine 2 år i Trondheim by. Hyggelig og imøtekommende kar, tar seg tid til litt småprat og viser en genuin interesse.

Jeg har vært hos Tor med forskjellige problemer. Han har en bred kompetanse og gjør det lile ekstra for å løse problemet eller henvise videre. Han undersøker og tar deg seriøs.

Labben (blodprøver/urinprøver) er ekstremt raske med resultater og veldig hyggelig. Normalt 2-3 virkedager. Trenger ikke time bestilling for dette heller.

Skulle gjerne tatt han med ned til Oslo...

Andbefaler på det sterkeste.

Den beste legen

Man føler seg trygg og ivaretatt av Johnsen, solid og oppdatert faglig, men særlig utmerker han seg i måten han møter pasientene på, man føler seg ivaretatt og tatt på alvor.

God, pålitelig lege

Jeg har hatt ham som fastlege i snart ett år, og vært innom med både psykiske og fysiske plager. Med begge deler har jeg blitt tatt svært seriøst, og han har gjort det han kunne. Noe ventetid for å få time, men ellers alt bra

Lyttende, løsningsorientert, noe forsiktig

Tar seg god tid til å spørre og lytte. Aldri preg sv stress eller knapt med tid. Finner løsning i dialog med pasienten. Kan være vel forsiktig noe som kan bety at sterkere medisin velges neste gang.