Tor Magne Johnsen

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Tor Magne Johnsen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Lyttende, løsningsorientert, noe forsiktig

Tar seg god tid til å spørre og lytte. Aldri preg sv stress eller knapt med tid. Finner løsning i dialog med pasienten. Kan være vel forsiktig noe som kan bety at sterkere medisin velges neste gang.

Sympatisk og faglig dyktig lege

Tor Magne har vært min lege i ca fem år, og jeg har alltid opplevd ham som lyttende, faglig sterk og sympatisk. Selv i en travel hverdag med mange pasienter føler jeg aldri at han har dårlig tid til meg eller at han ikke tar meg på alvor.

Den beste legen jeg har hatt.

Han ser meg! Han lytter til hva jeg har å si, og han veileder meg på en fin måte. Han får meg til å kjenne meg godt ivaretatt og inngir trygghet.

Omsorgsfull lege

Lege med høye krav til seg selv og den bahandling han gir. Fint å kunne bestille time via SMS eller mail. Desto vanskeligere å komme gjennom på telefon. En må ofte vente en del før en kommer inn. Mellom 20 og 45 min de gangene jeg ar vært der.

Jeg opplever Johnsen som svært omsorgsfull i sin kommunikasjon. Mange foretrekker det, men det gjør altså ikke jeg. Jeg finner det anstrengende og synes at det utydeliggjør intensjoner og hensikter for betraktningene og beslutningene han fatter. Jeg ser lett hvordan andre kan like å bli behandlet med varsomhet og omsorg, men jeg foretrekker altså mer tydelighet og å føle at jeg tas på alvor i det jeg beskriver og det opplever jeg ikke at er Johnsens sterkeste side. Jeg velger å ytre dette fordi det er viktig å få frem at vi har ulike preferanser i møte med våre fastleger. En god lege for en person (i dette tilfellet for mange andre personer) er ikke nødvendigvis en god lege for en annen.

Fantastisk fastlege!

Jeg får alltid god hjelp og blir tatt på alvor med både små og store problemer. Han er flink til å lytte og til å spørre de riktige spørsmålene. Virker svært dyktig faglig, samtidig som han er sympatisk og hyggelig.