Tor Magne Johnsen

Midtbyen Legesenter AS

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ...
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Tor Magne Johnsen er en av 180 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Vennlig og trygg

Har hatt Tor Magne som min fastlege i ca 10 år. har kanskje den beste legen i Trondheim. Han tar seg tid til å lytte, undersøke, forklare og fortelle deg hva du bør gjøre selv for å vedlikeholde og ev forbedre din egen helse.

Meget trygt og meget godt samarbeidsklima.

Her får jeg hjelpen jeg trenger. En meget god og dyktig samtalepartner som viser trygghet både for seg selv og meg som person. Er interessert og spør siden han vet at jeg vet - derfor er det som regel en fin samtale vi har der vi begge ser framover i tid og gir blaffen i det som har vært - vel og merke dersom det ikke har betydning for videre samarbeid.

Dyktig og trygg

Har hatt Tor Magne som fastlege i flere år og har ikke et negativt ord å si om han. Du føler deg sett og tatt vare på hos han. Etter å ha lest andres erfaringer hos sine fastleger, skjønner jeg nå hvor heldig jeg har vært med fastlegen min.

Løsningsorientert, hyggelig og ekstremt dyktig

Har hatt Tor Magne som fastlege i mine 2 år i Trondheim by. Hyggelig og imøtekommende kar, tar seg tid til litt småprat og viser en genuin interesse.

Jeg har vært hos Tor med forskjellige problemer. Han har en bred kompetanse og gjør det lile ekstra for å løse problemet eller henvise videre. Han undersøker og tar deg seriøs.

Labben (blodprøver/urinprøver) er ekstremt raske med resultater og veldig hyggelig. Normalt 2-3 virkedager. Trenger ikke time bestilling for dette heller.

Skulle gjerne tatt han med ned til Oslo...

Andbefaler på det sterkeste.

Den beste legen

Man føler seg trygg og ivaretatt av Johnsen, solid og oppdatert faglig, men særlig utmerker han seg i måten han møter pasientene på, man føler seg ivaretatt og tatt på alvor.