Tor Magne Johnsen

Autorisasjon (2008)

Tor Magne Johnsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Hyggelig og dyktig!

Hadde Tor Magne Johnsen som fastlege fra 2014-2019, men var bare hos han to ganger i denne perioden, for noen relativt enkle saker. Begge gangene hadde jeg bare god erfaring. Han er hyggelig, tar seg tid til å lytte, og virker faglig dyktig.

Man føler seg absolutt behandlet som et medmenneske, og ikke som en pasient på rullebånd slik mange andre leger ofte får en til å føle.
Jeg må dessverre bytte fastlege fordi jeg flytter fra Trondheim, men skulle gjerne hatt Tor Magne i mange år til!

Anbefales.

Forferdelig bookingsystem

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der et par ganger I år.

Extrem ventetid på telefonen 25-30 min er normalen. Skjønner de ønsker kundene over på det overprisede systemet sitt hvor man kun kan sende 200 tegn til kr 6,- slik at man må sende 2-3 meldinger om man skal få med alt.

Litt lang ventetid på venteværelset.

Mitt problem er at jeg er mye å reiser så når betalingsautomaten deres ikke virker så er det ikke mulig å få betalt, da resepsjonen ikke har noe med betalinger å gjøre. så da går regningen til inkasso.

Det er 3. Dje inkasso på meg så jeg velger å bytte fastlege til noen som IKKE bruker dette systemet.

Vennlig og trygg

Har hatt Tor Magne som min fastlege i ca 10 år. har kanskje den beste legen i Trondheim. Han tar seg tid til å lytte, undersøke, forklare og fortelle deg hva du bør gjøre selv for å vedlikeholde og ev forbedre din egen helse.

Meget trygt og meget godt samarbeidsklima.

Her får jeg hjelpen jeg trenger. En meget god og dyktig samtalepartner som viser trygghet både for seg selv og meg som person. Er interessert og spør siden han vet at jeg vet - derfor er det som regel en fin samtale vi har der vi begge ser framover i tid og gir blaffen i det som har vært - vel og merke dersom det ikke har betydning for videre samarbeid.

Dyktig og trygg

Har hatt Tor Magne som fastlege i flere år og har ikke et negativt ord å si om han. Du føler deg sett og tatt vare på hos han. Etter å ha lest andres erfaringer hos sine fastleger, skjønner jeg nå hvor heldig jeg har vært med fastlegen min.