Tor Magne Johnsen

Autorisasjon (2008)

Tor Magne Johnsen er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Den beste legen jeg har hatt.

Han ser meg! Han lytter til hva jeg har å si, og han veileder meg på en fin måte. Han får meg til å kjenne meg godt ivaretatt og inngir trygghet.

Omsorgsfull lege

Lege med høye krav til seg selv og den bahandling han gir. Fint å kunne bestille time via SMS eller mail. Desto vanskeligere å komme gjennom på telefon. En må ofte vente en del før en kommer inn. Mellom 20 og 45 min de gangene jeg ar vært der.

Jeg opplever Johnsen som svært omsorgsfull i sin kommunikasjon. Mange foretrekker det, men det gjør altså ikke jeg. Jeg finner det anstrengende og synes at det utydeliggjør intensjoner og hensikter for betraktningene og beslutningene han fatter. Jeg ser lett hvordan andre kan like å bli behandlet med varsomhet og omsorg, men jeg foretrekker altså mer tydelighet og å føle at jeg tas på alvor i det jeg beskriver og det opplever jeg ikke at er Johnsens sterkeste side. Jeg velger å ytre dette fordi det er viktig å få frem at vi har ulike preferanser i møte med våre fastleger. En god lege for en person (i dette tilfellet for mange andre personer) er ikke nødvendigvis en god lege for en annen.

Fantastisk fastlege!

Jeg får alltid god hjelp og blir tatt på alvor med både små og store problemer. Han er flink til å lytte og til å spørre de riktige spørsmålene. Virker svært dyktig faglig, samtidig som han er sympatisk og hyggelig.

Ikke akkurat en av de beste

Har hatt han som fastlege nå snart i 3 år (skal bytte), og har hatt en god del legebesøk oppgjennom disse årene grunnet forskjellige årsaker.

Har blandt annet hatt en god del smerter. Da har han selv snakket om diverse diagnoser som det har kunnet dreie seg om, MEN disse diagnosene har han selv ingen tro på, så da ville han ikke stille dem.

Føler meg generellt ikke hørt. Uenigheter mellom legen og fysioteraput. Relativ lang ventetid på telefon om du må ringe (alt fra 10-40min), og på venterom. Har hatt noen andre leger når han har vært borte, og opplever disse som mye bedre.

Utrolig fin lege

Fin lege som tar initiativ til å undersøke og få en helhetsbilde av min helse. Behagelig og personlig. Flink til å lytte og tar meg på alvor. Beste legen jeg har had på lenge.