Birger Laurentius Stub Koren

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Trygg, kunnskapsrik

Her har mange leger noe å lære av Dr.Koren
Han tar sine pasienter på alvor, flink å lytte, tar seg tid til å høre , reagerer fort om det er behov for å søke pasient inn til feks sykehus/spesialister for videre undersøkelser
Han er også rask å gi svar på prøvesvar via sms eller igjennom Pasientsky
Veldig dyktig og flink lege
Anbefales

Trygg kunnskapsrik

Jordnær. Fin fyr . God på psykisk lidelser.
Anbefaler alle som sliter med angst og depresjon. Lenge siden jeg var der,men han fikk roet meg ned.

Føler meg ikke trodd eller respektert

Arrogant og lytter ikke. Får følelsen av at han ikke prøver å forstå. Svarer kort og avbryter meg i midt i samtaler. Det føles ut som jeg ikke blir trodd og han gjentar «det er ikke at jeg ikke tror deg altså, men …». Noe som er svært nedverdigende i mine øyne. Ikke fornøyd og står nå på venteliste til en annen.

Kunnskapsrik, meget dyktig og erfaren lege

Dr Koren er ikke min fastlege, men jeg var hos han noen ganger da min fastlege ikke var tilstede. Han har reddet meg for 3 år siden da jeg fikk dobbeltsyn. Tok meg på alvor og handlet veldig fort. I dag var jeg hos han pga. andre diagnose og fikk øyeblikkelig hjelp. Etter undersøkelsen forklarte han meg situasjon på en meget god og folkelig språk. Har henvist meg til andre undersøkelse uten at jeg måtte be han om det. Han er en utrolig god person og en reflektert mann som alltid hilser på alle pasienter mens de venter på venterommet. De som har han som sin fastlege er heldige.

Dårlig dårlig dårlig

Ved alvorlig søvnforstyrrelse valgte legen å medisinere lavest dose Melatonin. No jeg ga tydlig beskjed at jeg har prøvd det før over lang tid uten hell. Blir ikke hørt, og hjelper ikke finne medisiner som passer meg. Ble satt på annen medisin jeg ikke ønsket ang. bivirkning og avhengighetsskapende. Min telefontime som skulle vare 15min, fantes tid for meg å forklare situasjonen fullstendig. I stedet velger Koren å ha en monolog på 2 minutter.
Bytta lege raskt.