Birger Laurentius Stub Koren

Idungården Legesenter DA
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Trengte noe tid for å bli kjent

Det er mange år siden Koren var min fastlege da jeg var student i Trondheim. Jeg slet alvorlig med livet mitt på den tiden.

Førsteinntrykket var at dette var en kjølig, effektiv og travel lege som ikke var det rette for meg akkurat da. Etter noen timer skjønte han tydeligvis alvoret i situasjonen min, og ble virkelig en lege som stilte opp for meg. Hyggelig, hjelpsom og etter hva jeg kan vurdere medisinskfaglig dyktig. Han hadde en del litt sleivete bemerkninger og bastante meninger om dette og hint, men det taklet jeg fint siden jeg visste han mente godt.

Litt vanskelig å gi en samlet karakter for Koren. Personlig fikk jeg all den hjelp jeg trengte og hadde mange hyggelige samtaler med ham, men jeg kan godt se for meg at han, uten å ville det, kan provosere voldsomt og kanskje støte fra seg pasienter som trenger hjelp. Mitt tips er å gi ham litt tid, da tror jeg de fleste får en lege de virkelig kan sette pris på.

Den aller beste

Veldig forståelsesfull og har omsorg for sine pasienter. Tar deg på alvor og er en veldig kompetent og dyktig lege. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Faglig dyktig fastlege

Koren er en meget treffsikker og erfaren lege som har god kunnskap om alle aspekter av det som vi mennesker kan slite med.Han er empatisk og profesjonell i møte med pasienter.Det viktige er at det er HAN som er fagpersonen,og ikke lar seg friste til å gi medidin,sykmelding og lignende etter DIN bestilling.Han har peiling!

Meget bra lege for hele familien!!!!

Koren er en meget bra lege for hele familien. Vi har hatt Koren som fastlege siden systemet ble startet. Han var borte i noen år, men han kom heldigvis tilbake. Koren er en meget hyggelig mann, og det beste med ham er at han lytter til hva du sier. En annen meget god ting er at hvis han er det minste i tvil blir du henvist til en annen spesialist.

Lege med store bokstaver.

Mange år har B. K. som min fast lege. Han gir til pasienten det som vi trenger ro føler oss trygg . Bli sett .kan snakker fri han er en god lytter .
Stort respekt for deg som pasient. Nøye profesjonell i sin rolle.