Birger Laurentius Stub Koren

1988

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Ikke en lege for meg.

Hyggelig fyr, men kan provosere. Han virker travel og kan være dårlig til å lytte. Ordner raskt med resepter.

Følte meg ikke trygg på hans medisinske kompetanse. Som lege var han ikke den rette for meg.

Fin fyr

Hatt Birger som lege i 7 år.
Han er en trygg mann som finner plass i timeboka om det trengs raskt. Han er stort sett ganske presis og er effektiv. Han hører på pasientens ønsker og forslag, noe jeg som helsepersonell setter pris på.
Birger har humor og er direkte. interessert i å høre om hvordan ting ellers går og lurer på om jeg har spørsmål. Alt i alt en god fastlege som anbefales folk som liker det kort og presist.

Trygg og effektiv

Koren har vært lege for begge mine foreldre siden før jeg ble født. Og har fulgt meg hele livet. Når han først finner et problem han kan ta tak i stopper han ikke før han har gjort alt han kan. Han er trygg og snill, flink til å lytte og gi råd, og spiller gjerne med litt humor når det passer.

Han er også veldig effektiv, noe som gjør at han gjerne har tid til en liten prat om andre ting på slutten av timen, noe som gjør at han virker oppriktig interessert i en som menneske, ikke bare pasient. Uten at det gjør han mindre profesjonell så klart.

Trengte noe tid for å bli kjent

Det er mange år siden Koren var min fastlege da jeg var student i Trondheim. Jeg slet alvorlig med livet mitt på den tiden.

Førsteinntrykket var at dette var en kjølig, effektiv og travel lege som ikke var det rette for meg akkurat da. Etter noen timer skjønte han tydeligvis alvoret i situasjonen min, og ble virkelig en lege som stilte opp for meg. Hyggelig, hjelpsom og etter hva jeg kan vurdere medisinskfaglig dyktig. Han hadde en del litt sleivete bemerkninger og bastante meninger om dette og hint, men det taklet jeg fint siden jeg visste han mente godt.

Litt vanskelig å gi en samlet karakter for Koren. Personlig fikk jeg all den hjelp jeg trengte og hadde mange hyggelige samtaler med ham, men jeg kan godt se for meg at han, uten å ville det, kan provosere voldsomt og kanskje støte fra seg pasienter som trenger hjelp. Mitt tips er å gi ham litt tid, da tror jeg de fleste får en lege de virkelig kan sette pris på.

Den aller beste

Veldig forståelsesfull og har omsorg for sine pasienter. Tar deg på alvor og er en veldig kompetent og dyktig lege. Kunne ikke vært mer fornøyd!