Birger Laurentius Stub Koren

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1 person

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Trygg i faget og veldig omgjengelig

Valgte Birger som lege da jeg flyttet til Trondheim for 10 år siden og har hatt han siden. Et meget hyggelig mann som innehar enorm kunnskap og er flink i faget. Samtidig er flink til å lytte og "sparre" dersom du har møtt ett hinder i livet.

For noen kan han virke for direkte og rett på sak. I mitt tilfelle så setter jeg dette som ett stort pluss da man aldri går ut etter ett legebesøk i tvil om hva som ble sagt.

Veldig fornøyd

Opplever Koren som en trygg og god lege. Faglig dyktig, tydelig og omsorgsfull og jeg har opplevd å bli tatt på alvor. Har hjulpet meg med flere problemer, men i tillegg er han et medmenneske som bryr seg og strekker seg langt for å hjelpe

Ikke en lege for meg.

Hyggelig fyr, men kan provosere. Han virker travel og kan være dårlig til å lytte. Ordner raskt med resepter.

Følte meg ikke trygg på hans medisinske kompetanse. Som lege var han ikke den rette for meg.

Fin fyr

Hatt Birger som lege i 7 år.
Han er en trygg mann som finner plass i timeboka om det trengs raskt. Han er stort sett ganske presis og er effektiv. Han hører på pasientens ønsker og forslag, noe jeg som helsepersonell setter pris på.
Birger har humor og er direkte. interessert i å høre om hvordan ting ellers går og lurer på om jeg har spørsmål. Alt i alt en god fastlege som anbefales folk som liker det kort og presist.

Trygg og effektiv

Koren har vært lege for begge mine foreldre siden før jeg ble født. Og har fulgt meg hele livet. Når han først finner et problem han kan ta tak i stopper han ikke før han har gjort alt han kan. Han er trygg og snill, flink til å lytte og gi råd, og spiller gjerne med litt humor når det passer.

Han er også veldig effektiv, noe som gjør at han gjerne har tid til en liten prat om andre ting på slutten av timen, noe som gjør at han virker oppriktig interessert i en som menneske, ikke bare pasient. Uten at det gjør han mindre profesjonell så klart.