Birger Laurentius Stub Koren

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Faglig dyktig fastlege

Koren er en meget treffsikker og erfaren lege som har god kunnskap om alle aspekter av det som vi mennesker kan slite med.Han er empatisk og profesjonell i møte med pasienter.Det viktige er at det er HAN som er fagpersonen,og ikke lar seg friste til å gi medidin,sykmelding og lignende etter DIN bestilling.Han har peiling!

Meget bra lege for hele familien!!!!

Koren er en meget bra lege for hele familien. Vi har hatt Koren som fastlege siden systemet ble startet. Han var borte i noen år, men han kom heldigvis tilbake. Koren er en meget hyggelig mann, og det beste med ham er at han lytter til hva du sier. En annen meget god ting er at hvis han er det minste i tvil blir du henvist til en annen spesialist.

Lege med store bokstaver.

Mange år har B. K. som min fast lege. Han gir til pasienten det som vi trenger ro føler oss trygg . Bli sett .kan snakker fri han er en god lytter .
Stort respekt for deg som pasient. Nøye profesjonell i sin rolle.

Kjempetrivelig.

Jeg har nylig flyttet til Trondheim. Legen min der ble Birger L Stub Koren. Han var en kjempetrivelig kar, spør dere meg. Ikke noe stress hos mannen, spør flere gang om det var noe mer jeg lurte på, og virker jevnt over som en Lege som bryr seg. En gang kom jeg for sent, men han ordnet så jeg fikk komme inn litt senere allikevel.
Jeg fatter ikke helt hva folk gnåler så om her inne, men folk blir sikkert sure fordi deres små skavanker ikke blir oppfattet like graverende som egoet gjerne ønsker.

Unødvendige kommentarer

Som nyinnflyttet i Trondheim valgte jeg Birger Koren som ny fastlege, rett og slett fordi han var ledig. Jeg bestilte time for å få ny resept på minipiller, og var forberedt på en rask spørsmålsrunde om grunnleggende helsetilstand, evt tidligere erfaringer eller plager med pillene e.l. Men det hoppet han over, i stedet ristet han misfornøyd på hodet og kommenterte at "kvinner nå for tida virkelig venter i det lengste med å få barn". Da hadde jeg akkurat fylt 32.

Hva hvis jeg hadde kommet med en problemstilling som var litt mer komplisert? Jeg hadde ikke følt meg trygg som syk pasient i denne settingen.

På den andre siden er det nok det mest effektive legebesøket noensinne, det tok maks to minutter fra jeg gikk inn døra til jeg var ute igjen med kvittering på betalt time og resept i hånda.