Birger Laurentius Stub Koren

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Birger Laurentius Stub Koren er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Birger Laurentius Stub Koren

Trygg, snill og kunnskapsrik.

Kan ikke forestille meg bedre fastlege. Jeg er fullstendig trygg på at min lege alltid gjør sitt beste for å hjelpe meg.

Beste Lege i Trondheim

Han kan man snakke med, en venn. Han trenger bare see på deg for å forstå hva som kan være galt. Han er ikke bare god lege med en god person.. beste kombinasjon jeg er heldig å ha han som legen min!

Beste legen jeg har hatt.

Er en lege som tar seg god tid til å lytte til problemer. Det som kjennertegner Koren er at han er en svært løsningsorientert person som går rett på sak for å løse problemer uten å kaste bort tid som jeg opplever mange andre leger har en tendens til å gjøre. Viser stor empati for problemene mine og kommer med gode løsninger. Viser stor erfaring og kunnskap som lege.

Har hatt flere leger som ikke har tatt meg på alvor opp i gjennom, men Koren har alltid gjort det. Håper han fortsetter som lege en god stund til for det er mangelvare på denne type lege i dag.

Hadde ikke vært hvor jeg var i 2021 om jeg ikke hadde fått den hjelpen jeg har fått av Koren!

Menneskekjenner, faglig dyktig og tar deg alltid på alvor.

Har hatt Koren i 10 år og er veldig fornøyd. Han tar meg på alvor, er omgjengelig og har hjulpet meg flere ganger opp gjennom årene.

Har alltid fått time samme dag hvis det har hastet. Gruer meg til han går av med pensjon da jeg har aldri hatt en så bra lege før.

God og trygg behandling

Får alltid god hjelp hos Koren. Han er profesjonell og hyggelig. Han tar godt vare på pasientene sine og sørger for at de får riktig oppfølging.