Nils Ivar Leraand

Munkholmen Legesenter
Fjordg. 82 7010 Trondheim
Nils Ivar Leraand er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nils Ivar Leraand

Jeg stoler på den legen her

Jeg har hatt ganske mange forskjellige leger, men ingen jeg har hatt så mye tillit til som Leraand. Helt ufattelig at han husker ting vi har snakket om et år senere. Anbefales til de som sliter litt psykisk, han fanger det fort opp. Synes Leraand gjorde en bedre jobb enn psykologen jeg ble henvist til.

Kjempekar

Har hatt ham som fastlege siden han startet på Ila, veldig bra på å ivereta pasienten, veldig fornøyd.

Forståelsesfull og flink

Veldig fornøyd med Leraand som fastlege. Han lytter til det man har å si og finnes ikke høy på pæra som flere andre leger jeg har møtt.
Anbefales til folk som har psykiske lidelser!

Verdens beste lege

Dette er verdens beste lege! Sympatisk, behagelig, vennlig, profesjonell og med en lun humor. Lyttende, fantastisk flink med barn... Rett og slett uovertruffen! Kan ikke få rost ham nok.

Hyggelig fyr, men ikke så mye mer

Leraand selv er trivelig, men kanskje ikke orientert og interessert nok til å favne over situasjoner litt utenom det vanlige. Aner en viss moralsk pekefinger her. Helsesekretærene er alltid blide, bevares, men de virker noe kunnskapsløse og lite opptatt av å lære seg nye ting. Og venterommet er rett og slett fælt. Slitt og trist og trangt med vonde stoler. Er heldigvis sjelden hos legen, men om jeg får behov for det oftere bytter jeg, altså.