Nils Ivar Leraand

Munkholmen Legesenter

1998

Munkholmen Legesenter Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim
Nils Ivar Leraand er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nils Ivar Leraand

Fantastisk fastlege

Byttet til Nils den gang jeg var ny i byen, og ble tatt på alvor med en gang jeg gikk inn døren. Han tar seg tid til å høre på deg, behandler deg med respekt, kjører nødvendige tester før han stiller diagnoser, og følger opp i etterkant. Nils er svært ettertraktet, og har du noen gang mulighet til å få han som fastlege så anbefales det på det sterkeste! De ansatte på Munkholmen Legesenter er også svært hyggelig og serviceinnstilte.

En gjennomført god lege

Jeg har hatt Leraand som fastlege gjennom mange år og har til tider vært innom ganske jevnlig. Vi har alltid funnet ut av ting i fellesskap, gjennom prøving og feiling og gjennom henvisning til div. spesialister. Selvsagt har også han dårlige eller i overkant hektiske dager, men jevnt over opplever jeg at han er god på å kommunisere - også om vanskelige tema. I tillegg har han noe utrolig viktig: humor.

Bare hyggelig...

Hyggelig lege, men veldig ensporet.
Har han bestemt seg for en diagnose så behandler han for den, uten å utelukke andre muligheter.
Trenger kurs i hvordan man skal skrive henvisning.
Sikkert veldig bra som småbarnslege og for de som trenger noen å prate med.

Jeg stoler på den legen her

Jeg har hatt ganske mange forskjellige leger, men ingen jeg har hatt så mye tillit til som Leraand. Helt ufattelig at han husker ting vi har snakket om et år senere. Anbefales til de som sliter litt psykisk, han fanger det fort opp. Synes Leraand gjorde en bedre jobb enn psykologen jeg ble henvist til.

Kjempekar

Har hatt ham som fastlege siden han startet på Ila, veldig bra på å ivereta pasienten, veldig fornøyd.