Nils Ivar Løvendahl Leraand

Autorisasjon (1998)

Skatval Legekontor Telefonnummer74 83 19 9074 83 19 ...
Skatvalsvegen 126 7510 Skatval
Nils Ivar Løvendahl Leraand er en av 26 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Nils Ivar Løvendahl Leraand

Beste legen ever😤💙

Har vært en utrolig lyttende, empatisk forståelsesfull lege for meg når det gjelder kronisk sykdom mm. Ikke minst når jeg åpnet opp for hva jeg hadde vært gjennom med sexuelt misbruk som barn og tenåring. Du tok umiddelbart kontakt med Østmarka traumesenter der jeg fikk uvurderlig hjelp etter mange år med taushet, skam, skyldfølelse og å leve med flink pike syndrom for å dekke over. Du har en fantastisk humor jeg deler. Ønsker deg alt godt videre som lege og håper jeg finner en lege av samme kaliber som deg🙏 tusen tusen takk💙

Kunnskapsrik, trygg og tillitsfull

Fantastisk fastlege som jeg har hatt i 21 år. Dessverre mister jeg han 1 mai. Da han slutter som fastlege i Trondheim.

En fastlege som bryr seg.

En fastlege som det er godt å prate med, god på å se hele mennesket, god til å lytte, har humor og deler av sine egne private erfaringer. En fastlege man føler seg trygg og ivaretatt hos.

Faglig dyktig og særdeles behjelpelig

Dyktigste fastlegen jeg har hatt hittil. Skifter lege pga. flytting. Har gitt utmerket støtte i langvarig sykdom. Har vært en god støttespiller ovenfor NAV og skrevet gode medisinsk uttalelser på etterspørsel. Anbefales!

Utrolig trygg og omsorgsfull lege

Jeg har hatt Leraand som fastlege minst i 20 år,en fantastisk flink å kunnskapsrik lege jeg føler meg trygg å godt mottatt av.En lege med mye sympati og forståelse.Han har også en fin humor når det passer å komme med det.Så utrolig takknemmelig for at jeg har han som fastlege.