Jon Eivind Sundby

Tlf: 64 98 59 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Eivind Sundby er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Jon Eivind Sundby

Alt for lang ventetid

Flink lege men det tar lang tid å få time og når man først kommer kan man bli sittende veldig lenge. Tror aldri jeg har ventet mindrw enn en time

Trygg lege

Enkel å kommunisere med, grundig og tålmodig.
Kan være lang ventetid, noen ganger svært lang, sannsynligvis fordi han er grundig.

Flink med barn

Jon har vært fastlege for familien vår i 10 år. Han er erfaren, trygg og dyktig. Hvis jeg er syk er han kjapp og effektiv. Hvis en av barna er syke er han veldig grundig og bruker mye tid på å være helt sikker - og tar heller en blodprøve for mye enn en for lite. Tilgjengeligheten er dårlig, og det er håpløst lenge å vente hver gang - men det har aldri fått oss til å ville bytte.

Meget god, kan sin sak og tar godt hand om pasienter!!

Muligens lang ventetid innimellom! Kompenseres gjennom god behandling og meget got menniskekjennedom!
En lege Du kan lite til!

Nøye legare

han er nøye med at kontrollere alle blodprøver, lyssner til vad jag har at si. Personalen er søte og hjelpsamme. Lit lang ventetid, før at nå frem på telefon.

Nøye og flink.

Litt lenge å sitte på venteværelset før man kommer inn. Kunne ønsket tidligere åpningstider og en ettermiddag/kveld åpen. Jon Eivind Sundby er nøye og flink. Kommer jeg med et problem blir det tatt på alvor.

Dr Sundby er nok dyktig men...

ventetiden for å komme inn til oppsatt time er bedreglig. Det har forekommet at jeg har måtte gå uten å kunne komme inn da ventetiden har vært for lang og jeg har også mine "klienter". som venter. Føler at det er for dårlig tid når jeg sitter inne med mine problemer, føler nok også på at flere venter og vil da skynde meg. Manglende personvern i luken er også ikke bra. De som sitter der føler jeg gjør sitt beste og er altid hyggelige.

Det værste jeg har vært med på

Tar alt for lang tid... Må vente i alt for lang tid.. Unødvendig lang tid. Virker som om ansatte har hele dagen. Ikke forvent å kom inn før et par timer etter den timen du hadde avtalt. Lykke til

Blir ikke hørt på

Føler at jeg ikke blir tatt seriøst når jeg kommer for å finne ut hva problemene er. Har slitt mye med trøtthøt og slapphet, så har vært en del innom for å skjekke ut hva dette kan være. Tatt blodprøver, og alt ser bra ut, etter 4-5 ganger så ville jeg ta spesifikt for kyssesyken og andre lignene sykdomer, og det viste seg at det hele tiden var kyssesyken. Føler jeg ikke blir hørt på i det hele tatt. Jeg vet om flere som sier akkurat det samme som meg. At dem ikke føler at de blir hørt på ect. Han bør helt klart bli bedre på å høre etter hva man har å si, i steden for å nærmest si at man har vondt i tåa når man egentlig sitter å sier at man har vondt i fingeren.

Dyktig lege,god komunikasjon,gir god forståelig informasjon.

Har hatt Sundby som fastlege siden 2011. Jeg har hatt forskjellige fastleger flere steder i norge og også i utlandet.
Jeg finner Sundby å være dyktig,samvittighetsfull,og kommuniserer veldig tydelig og greit. I tillegg til å være en dyktig lege erfarer jeg Sundby som en fin person.Jeg har derfor full tillit til Sundby som min fastleg.
Min erfaring med legekontoret er meget bra .Blir altid møtt med vennlighet,hjelpsomhet, og tiltalende smil.

Midt på treet

Hyggelig, grundig og tar seg god tid, men litt glad i å høre sin egen stemme. Har hendt at jeg ikke har kommet ordentlig til orde. Men han har tatt meg og mine problemer på alvor, og jeg har fått den hjelpen jeg har hatt behov for, med ett unntak. Som regel lang ventetid for å komme inn.

Lang ventetid. Arrogant lege.

Fikk time på en mandag kl 13:30, ventet i mere enn 1 og en halv time på å komme inn til lege. Veldig arrogant, likte lite å bli stilt spørsmål ved. Måtte nesten sloss for å få en rekvisasjon til å ta røntgen hos sykehuset.

Ble ikke tatt på alvor

Han gir inntrykk av å ha mye kunnskap, men det kjentes likevel som om det ble mye gjettverk i forhold til min skade. Det kjentes ikke som om jeg ble tatt på alvor. Det tok svært lang tid å finne ut av hva problemet var, og han virket uvillig til å sende meg videre til utredning eller spesialist. Dette selv om skaden gjorde at jeg var hemmet i dagliglivet. Det er fullt mulig at dette rett og slett var et resultat av at det var dårlig kjemi mellom oss, så dette er hovedårsaken til at jeg nå bytter fastlege.

Legekontoret er jeg ikke så veldig fornøyd med. Det tar lang tid å komme gjennom på telefon, og når man først har time må man som regel regne med minst en times ekstra venting - selv om det har hendt at jeg har ventet i over tre timer også. Det har også vært rot med prøvesvar som ingen fikk tilgang til fordi legen var på ferie, og da disse senere ble sendt i papirform så ble de rotet bort på legekontoret.

Det er litt tilfeldig om det er noen tilgjengelig i luken, og denne er også ikke det minste skjermet. Alt man snakker om er fullt hørbart for hele venterommet. Derimot er resepsjonistene alltid veldig blide og hyggelige!

Veldig bra

Dyktig og grundig lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Du blir tatt på alvor og undersøkt og referert videre ved behov. Jeg er godt fornøyd.

Dyktig lege

Grundig og dyktig lege som jeg har full tillit til, har vært min fastlege siden 1994. Men det er alltid forsinkelser - kommer aldri inn til riktig tid, må beregne lang tid på venterommet. Henvendelser til legesekretærene via luke er veldig åpent og alle som sitter på venteværelse hører hva det blir snakket om.Det er en ting som bør endres på! Tenk taushetsplikt og personvern!!

lang ventetid

Ikke rart blodtrykket ligger høyt etter flere timers venting

Lang ventetid

Satt 2 klokketimer på venterommet ved siste konsultasjon. Da var han så forsinker at han ikke hadde tid til en grundig nok undersøkelse og ba meg bestille ny time. Den fikk jeg 5 uker senere....Byttet fastlege.

Sons legen

Sundby har vært min fastlege i ca. 10 år. De få gangene jeg har brukt han har det vært mye ventetid men en seriøs oppfølging fra legen. Anbefales ikke da han har "nok" klienter fra før av.

Dyktig men respekterer ikke andres tid

Dyktig, erfaren lege. Til tross for et sprengfullt venterom kan han pluteselig ta seg tid til en god prat om løst og fast. Dessverre nesten alltid laaangt etter oppsatte timer.

Ubrukelig legekontor 1-2 timer å vente etter avtalt tid.

Har hatt dette legekontoret tidligere. Måtte bytte da de booker så mange pasienter hver dag at man alltid må vente 1-2 timer etter avtalt tid på konsultasjon. Anbefales IKKE!