Daniela Litschauer

Kaffegata 23 2270 Flisa
Daniela Litschauer er en av 9 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Daniela Litschauer

Flink lege

Byttet til Daniela for 6 mnd siden. Hun er kjempe dyktig og vil virkelig hjelpe deg. Hun tar seg tid til å bli kjent med deg og gjør en grundig jobb. Snakker godt norsk og er veldig koselig. Litt lang ventetid for å få time, men det er verdt å vente litt for å komme til henne.

Bæste legen æ har hatt, snill, omsorgsfull, god til å lytte, tar deg seriøst, hjelpsom, forståelsesfull, smilende, flink å ikkje minst koselig. Var behagelig å komme på time til ho, En fantastisk lege, utrulig synd at ho fløtta å slutta i Bjugn. Savne ho virkelig som lege, ingen dær nu kan måle sæ med ho. Næsten så æ fløtte etter ho ;-) Har hatt mange forskjellige leger pga fløtting å
pga at leger har sluttet, Daniela har vært den aller aller beste. Denne vurderingen er for når hun jobbet ved Bjugn legekontor.

Flink og nøyaktig lege.

Måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Åsnes. Den første legen jeg valgte, hadde ikke tid til å hverken å gi meg time eller høre på meg.
Var litt skeptisk da jeg skiftet til Daniela, men den skepsisen forsvant fort. Hun er veldig omsorgsfull, god til og tar seg tid til å lytte, forståelsesfull og nøyaktig. Er hun i tvil, henviser hun deg videre til spesialister. Hun snakker veldig godt norsk. Kan anbefale henne på det varmeste.